2022-03-22, 10:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Riktigt stor också med humanistisk inriktning..blev förvånad att det är så stor aktivitet där kväller - även helger? verkar som det är "mer än en skola för vissa"
Finns väl både musik & teater-inriktning där. Som ständigt repeterar & sätter upp en massa "föreställningar".

Jag har för mig att det var problem, för några år sedan, med någon elev som de andra var rädda för. Tydligen någon slags autist som föräldrarna mer eller mindre tvingade skolan att ta in, på musikalprogrammet (tror jag?). Alltså den typen av "elev" som måste ha "pedagigiskt stöd" , dvs. i princip en "skötare". "Alla skall med" du vet.

Jag vill minnas att några av de andra eleverna skrev om att dom var skiträdda för killen, som kunde få vansinnesutbrott på vad som helst.

Jag tror inte det är just den killen, för detta var som sagt ett antal år sedan. Men det kanske kan förklara vilka kufar som kan gå på skolan. Speciellt när deras föräldrar är lite verbala & drivande, trots att alla vettiga människor inser att utbildningen är helt meningslös för eleven.
Citera
2022-03-22, 10:54
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ser ut som en fruktansvärt ensam person att döma av sina bilder. Tränar ensam och lägger upp bilder på egna skisser som knappt for några likes. Nog fan är det en riktig eremit vi har att göra med.
Kanske det. Men det är för tidigt med "incel" Finns många som är ensamma under ungdomen/ skoltiden men som växlar upp när dom kommer ut i vuxenlivet...precis som det finns dom som inte gör det. Och att mörda två lärare i 50-årsåldern är definitivt inget som går ihop med teorin. Känns som någon konflikt eller liknade som ligger bakom.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Det finns en del som tyder på att MGM:s farbror är lokalpolisområdeschef i Hässleholm.

Finns flera Cederholm i Skåne som är poliser. JB är väl den som figurerat mest i media. Finns även Helena och Pär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterbliven85
För många vita parasiter i Sverige.
Om det nu stämmer så behöver vi knappast fler drägg från u länder, för ingen tar väl emot våra? Nä, just det. Och självklart ska denna sjuka människa straffas, gärna dödsstraff, men det gillar väl inte ni vänsterblivna? Hur ska ni ha det?
Citera
2022-03-22, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManOfHonor
De två avlidna är ... (ma/fy) och ... (sv?)

Maska namnen!
Citera
2022-03-22, 10:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag har ”dillat” om andra motiv också. Behöver inte vara rasism. Kan lika gärna vara en lättkränkt vänsterfeminist som blivit ledsen över sina betyg.

Återigen, varför tar du illa vid dig? Du verkar uppenbart upprörd. Mår du bra?
Jag tar inte illa vid mig av något som skrivs här. Jag bara korrigerar efterblivet beteende.
Citera
2022-03-22, 10:56
Medlem
okok1s avatar
Han ler aldrig på någon bild.
Citera
2022-03-22, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Garanterat. Det kan knappast vara en slump att dessa typer av grabbar har uppstått i samband med feminismens framfart.

Det kommer att bli en mycket obehaglig väckarklocka för kulturmarxististerna i västvärlden

Intressant tankebana. En del snubbar kan inte hantera att man inte accepterar att de beter sig hur som helst och att alla ska ha samma möjligheter och då är din slutsats att det inte är de snubbarna som är problemet utan tvärtom. Du inser att du ÄR en av de här grabbarna?
Citera
2022-03-22, 10:57
Medlem
HIMBF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Den anhållne fanns i misstankeregistret eller brottsregistret. Det sa polisen på pressträffen.

Om du lyssnade lite nogrannare sa dem explicit att han INTE förekommer i något register.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Det finns en del som tyder på att MGM:s farbror är lokalpolisområdeschef i Hässleholm.

Jag googlade så det stämmer nog. Polischefen har samma efternamn som gärningsmannen.
Citera
Medlem
Citat:
De två avlidna är Victoria Edstr*m (ma/fy) och Sara B**k (sv?)

Du kanske ska maska namnen
Citera
2022-03-22, 10:58
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
De två avlidna är V*ctoria Edstr*m (ma/fy) och S*ra B*ök (sv?)

Både V och S hade två tonårsbarn. Undrar vad som fick Fabian att tappa det så totalt. Kan han ha varit bindgalen på en av dem och den andre försökte gå emellan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in