2022-03-22, 20:22
Medlem
snurresprettiss avatar
R.I.P dom kvinnliga lärarna.
Citera
2022-03-22, 20:22
Medlem
SkoterFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Klart du kunde. Men fan inte med 40 kilo hantlar som 15 åring.

40 kilo i curls är fan rätt extremt. Sen svingar han men det kan betyda han klarat riktiga övningar med kanske 27.5 kilo. Det tog mig ett par år att gå från lekskolehantlar upp till 27,5 vilket var mitt max utan steroider och med 5 gymkvällar per vecka. 40 kilo curls är förbannat mycket. All im sayin.

Jo faktiskt, kunde svajja runt 40 kilo hammercurls x antal reps som 15 åring, sen köra riktiga på ungefär 25kg. Ioförsig börja jag gymma som 12 åring och har rätt bra gener, plus att jag vägde 100 pannor då.
Citera
2022-03-22, 20:23
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Minskat sedan igår. Han hade 58 kontakter - relativt lågt det också. Säger en hel del.
Nej du har fel eftersom han har omkring 10 likes på sina bilder. 10-13 likes och om han haft under 60 personer på Facebook har han varit rätt omtyckt ändå. Med 600 vänner innebär det att han hade fått omkring 100-130 likes. Alltså mer än folk som fjäskar överallt och har ett par tusen vänner.

Ensam men omtyckt för sin person. Ensamheten är avsaknaden av ett kontext med jämngamla.
Något var fel med honom utan tvekan. Kanske får vi se en NPF diagnos. Jag gissar på schizoida drag. Våldet är inte riktat mot elever. Det tycks saknas ett hat som naturligt skulle uppkomma om han varit utsatt, mobbad och trakasserad. (Jag spekulerar bara löst).
Citera
2022-03-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Redan glömt Anders Eklundfallet? Och Peder Madsen-fallet? Vad vill du ha sagt?
Som flera kriminologerer redan har sagt så börjar svenska pojkar få nog av förnedring.
Citera
2022-03-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckvakt
Polisen fingrar på sitt vapen som om det var en snuttefilt.
Han höll armen ned längs sidan som en vanlig person. Du verkar dock ha någon filt i huvudet.
Citera
Medlem
Daria.Ms avatar
Det här med att han slöjdade ett spjut i mellanstadiet, det gjorde var och varannan unge på min skola i den åldern. Inget alarmerande.

Första gången man fick göra vad man ville i träslöjden som jag minns det, inte som att de tuffa grabbarna skulle ställa sig och svarva nån jävla brödkavel då. Spikklubbor och basebollträn skulle det vara. Ca noll inflytande av invandrare fö. 98% av eleverna var etniskt svenska.

Otroligt tråkigt att inget(?) tycks ha gjorts trots att man tydligen märkt av ett förändrat beteende, antar att det är svårt att få tid hos skolkurator om någon sådan ens finns på skolan? Oerhört tragiskt för alla inblandade, beklagar verkligen.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nä, tycker inte hans tillväxt sticker ut alls för en 18 åring som tränar.

Om något så ser han ut att ha dålig form och inte alls särskilt stor.

Amen för fan kolla första bilden på hans Insta

https://www.instagram.com/fabianvidar/

Och jämför dem inte med DIN BILD av en buff 18 åring. Jämför dem med hans egna bilder ett halvår tidigare. Ser du inte att han ökat massivt i massa är du tamigfan efterbliven..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Obegripligt att lärare eller föräldrar inte reagerade redan då. Vad använder han spjutet till? Hur kan man tycka det är normalt med någon som är så våldsfixerad?

Jag skulle nog påstå att du ser ett mönster av våldsfixerad elev i det där slöjdarbetet för att du vet vad som hände i går. Jag ser inget konstigt alls i att en elev gör någon väggkrok och ett spjut. Du har som någon redan skrivit inte en aning om bakgrunden till valet av slöjdarbete. Vad temat för arbetet kan tänkas ha varit till exempel.

I högstadiet och gymnasiet gjorde var och varannan unge kaststjärnor och andra ninjainspirerade prylar när jag gick i skolan. Visst några av dom hamnade på kåken men de flesta är fullt fungerande samhällsmedborgare.
Citera
2022-03-22, 20:25
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Vågar inte titta…. kan någon berätta VILKA det är på filmen och VAD som händer?
Filmat VAR och NÄR?

Det är inte mycket som händer. Man ser, på avstånd, ambulanspersonal lasta in ett av offren i en ambulans och det tycks vara filmat från något kafé eller liknande i närheten.
Citera
2022-03-22, 20:26
Medlem
Citat:
Filmat VAR och NÄR?
De lastar in en kvinna i en ambulans. Syns inte så mycket.
Citera
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Filmat VAR och NÄR?

Dålig kvalla, man ser knappt något ändå. Hon bärs ut på bår till ambulans och det filmas från en avlägsen byggnad
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Amen för fan kolla första bilden på hans Insta

https://www.instagram.com/fabianvidar/

Och jämför dem inte med DIN BILD av en buff 18 åring. Jämför dem med hans egna bilder ett halvår tidigare. Ser du inte att han ökat massivt i massa är du tamigfan efterbliven..

https://www.instagram.com/p/CXRdMFyoKTy/

Menar du den från 2016 eller? Dvs. en 6 år gammal bild när han var 12 bast...?

Som sagt, folk på flashback har verkligen blivit helt efterblivna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in