Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-28, 22:45
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ja man kan ju alltid hoppas, stockholmare frtjnar inte bttre.
Citera
2022-03-29, 00:25
Medlem
Sladdarens avatar
Jo minsann. Miljmupparna emot "utdikning av vtmarkerna" sen limmar dom fast arslet i betongen och pissar ner sig och blir i ivanlig ordning vldtagna (av polisn) aprop "utdiktning av vtmarkerna" hehe

Hade vart lite roligare om de grvt ner sig i nn lerig vtmark s bara huvvet stack upp s skrms dom iaf lite som ev ett trskmonster

De har fr lite gra i dessa tider iaf p fel omrden
Citera
2022-03-29, 00:28
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det var synd att ngon inte bara gasade och krde igenom avskrdet.

De diggar att bli verraskade iaf av direkta livsfaror de inte kan vrja sig emot, s kanske har de 9 liv som katten men katten brukar inte vara sjlvmordsbengen som dessa
Citera
2022-03-29, 00:35
Medlem
Melmiums avatar
Bra grej, men demonstrationer i Sverige r s mesiga. De fr ta i lite, skapa lite kaos om ngot ska hnda.
Citera
2022-03-29, 13:33
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
De diggar att bli verraskade iaf av direkta livsfaror de inte kan vrja sig emot, s kanske har de 9 liv som katten men katten brukar inte vara sjlvmordsbengen som dessa

Det var inte ngon livsfara frn hela brjan. Ingen i Sverige har ftt nog n, fr att gasa istllet fr att bromsa nr dessa avskrden vljer att blockera vgen.
Citera
2022-03-29, 19:20
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det var inte ngon livsfara frn hela brjan. Ingen i Sverige har ftt nog n, fr att gasa istllet fr att bromsa nr dessa avskrden vljer att blockera vgen.

Inga "falling down" tillfrisknanden nnu allts, typiskt. Dock kan nd ouppmrksammade chauffrer som tittar t nt annat snett hll eller i tfnen sms eller kanske ha solen i gonen mm rka rja ver dom bara av rent ofocus. Miljmupparna frutstter att alla bilfrare r stabila ochs att framfra ett fordon

Jag lste att de hade limmat fast sina bakdelar i betongbron ochs. Vad har bilfrare med utdikning av trskmarker att gra och varfr dom ska dras in i detta r ju en undran ochs
Citera
2022-03-29, 19:29
Medlem
Sladdarens avatar
Varfr str polisen med armarna i kors i videon och smler samt tittar p miljfalska olagliga extremisterna. Folk vill passera med bilarna, flytta p er jvla idioter :-)! hahahah
Polisen lyfter bort dom som dom r frlamade slar
Senast redigerad av Sladdaren 2022-03-29 kl. 19:32.
Citera
2022-03-29, 19:54
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Jag sg lite p videon p Samnytt. Lade mrke till att han i brjan av klippet frklarade att "Hr sitter dom, tta stycken vanliga mnniskor..."! Jag undrar varfr han knde sig ndsakad att sga det? Han r skert van att de bemts som freaks s han ville nog freg den reaktionen.

Roligt citat 2: "Cirka 25% av Sveriges koldioxidutslpp kommer frn vtmarker"??? Och d vill organisationen att man ska terstlla flera vtmarker fr att "minska koldioxidutslppen"? Knns som att det haltar lite i resonemanget eller pedagogiken i det han sger.

Kommer ihg jag sg ngot program om just vtmarkerna.

Nr dom torkar ut dom fr att kunna bryta torv s frigrs koldioxid.

S lter man dom vara blta s stannar det i marken helt enkelt.
Citera
2022-04-02, 14:44
Medlem
Nochillss avatar
Politikern och den vlbyggde Jan Emanuelsson Johansson som sjlv kr en koldioxid-stnkande Lamborghini, var p platsen:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rala-stockholm
Citera
2022-04-12, 11:54
Medlem
Nochillss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=vFAzpcUS4Ak
Citera
2022-08-29, 11:37
Dessa blockerade vgen fr blljuspersonal
Vad r straffet nu fr detta ?
Bter r inte att tala om , 6 rs fngelse utan rttegng skulle jag sga (eftersom jag skriver det).
Citera
2022-08-29, 11:48
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Dessa blockerade vgen fr blljuspersonal
Vad r straffet nu fr detta ?
Bter r inte att tala om , 6 rs fngelse utan rttegng skulle jag sga (eftersom jag skriver det).

Ja, det var en ambulans ute p prio ett-utryckning som fastnade i kerna och blev kraftigt frsenad. Tnk om de klimatdrarna medverkade till att ngon avled eller nu riskerar livslnga skador eller handikapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in