Citat:
Ursprungligen postat av
MakeIslamillegal
Jag låter hans meriter tala för sig själv.
Jonas Thern har inte genomgått svensk elitfotbolls tränarutbildning, men likt förbannat är han en av Sveriges bästa tränare. Elon Musk har en bachelor i ekonomi och fysik. Han är tydligen en supertalang när det kommer till att knacka kod. Han är antagligen mer av en ingenjör än samtliga av Linköpings universitetsstudenter tillsammans.
Killen gör i stort sätt på egen hand mänskligheten till en multiplanetär art. Hur fan kan man då inte heja och stötta honom? Han leder omställningen till förnybar energi som är vital för vår överlevnad. Samtidigt leder han ett företag som ska hjälpa invalida att få ett drägligt liv. Vad är det jag missar här? Han betalar inte skatt?
Ni på vänsterkanten är helt sjuka i huvudet. Ni blir aldrig nöjda. Gör man något gott för mänskligheten men blir rik på kuppen då är man "ond". Sjuka i huvudet som sagt.
Nej, han är ingen 'supertalang' på att koda, utan professionella kodare byggde om hela Zip2 för att den var så dåligt gjord.
Du kanske borde sluta lyssna på ökända narcissister när de talar om sina egna framgångar? Trodde du på allt som Trump sa också eller?
Fattar inte hur folk som ni finns, är ni så autistiska så ni inte ser igenom hans charad? Ni tror verkligen på att han är "Tony Stark", vilket är det största skämtet av allt. Så nej, han är ingen ingenjör, han är en säljare, och han köpte dig.
Jag är inte vänster din kretin. Det är bara du som har så mycket sagge i dina ögon så du inte kan se riktigt. "Multiplanetär art" du måste ju vara född i farstun.
Givetvis går du på samtliga lögner om neuralink, för du har noll koll på vad som händer i sektorn eller om neurologi i allmänhet. Mycket av det han lovar är någonting som aldrig kommer ske och det är för att han är en säljare. Spelar ingen roll vad han säger, för du tror på det ändå, för att du inte är insatt alls i fältet. "Äh Elon Musk sa det, då måste det vara sant"
https://www.youtube.com/watch?v=o7oZ-AQszEI