Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-04, 22:57
  #13
Medlem
HateWrecks avatar
Jag tror man såg snubben.
De klippte plötsligt lite virrigt mellan kamerorna när det hände..
En kort sekund såg man en snubbe i svart t-shirt med vit text.
Såg ut som han höll på att ta av sig en jacka eller ngt.
Halvbitig kille i 30årsåldern(?), mörkhårig, skäggstubb..
Man såg honom i bakgrunden innan "aktionen".. Inte efteråt.
Han såg lite lurig och nervös ut och det var därför la jag märke till honom.
Citera
2022-05-04, 23:00
  #14
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nandersen
Använde miljömuppen miljölim

'





Ja !

Det fäste INTE !





'
Citera
2022-05-04, 23:04
  #15
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostsyntes
Det börjar vid 14:55


Givetvis så SVT ligger bakom då programledaren är med på det !
Citera
2022-05-04, 23:05
  #16
Medlem
Bruden som stod bakom de till höger. Hon samspelade med honom som lekte med limmet. Dom viskade något till varandra innan han gick fram och började bete sig. kvinnoskriket man hörde senare var säkerligen hennes då hon inte var kvar bakom podiet.
Citera
2022-05-04, 23:08
  #17
Medlem
angeles-bermudezs avatar
Visar återigen på miljömupparnas bristfälliga logik. Nu har de fått en debatt om miljö på bästa sändningstid i Sveriges största kanal. Varför ens riskera att de måste blåsa av debatten efter endast 14 min? För de hade aldrig fortsatt om han nu mot all annolikhet skulle ha lyckats satt sig där. Eller märkte han redan direkt att miljösidan skulle klanta sig så pass mycket att han kände sig manad att lubba iväg efter lite superlim och sedan försöka blåsa av sändningen på egen hand?
Citera
2022-05-04, 23:11
  #18
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angeles-bermudez
Visar återigen på miljömupparnas bristfälliga logik. Nu har de fått en debatt om miljö på bästa sändningstid i Sveriges största kanal. Varför ens riskera att de måste blåsa av debatten efter endast 14 min? För de hade aldrig fortsatt om han nu mot all annolikhet skulle ha lyckats satt sig där. Eller märkte han redan direkt att miljösidan skulle klanta sig så pass mycket att han kände sig manad att lubba iväg efter lite superlim och sedan försöka blåsa av sändningen på egen hand?
Det handlar sällan om miljö. I det här och många andra fall handlar det om narcissism.
Citera
2022-05-04, 23:39
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Bruden som stod bakom de till höger. Hon samspelade med honom som lekte med limmet. Dom viskade något till varandra innan han gick fram och började bete sig. kvinnoskriket man hörde senare var säkerligen hennes då hon inte var kvar bakom podiet.

Helt klart att kärringen är en av aktivisterna sätter även ett litet frågetecken på den svarta killen på vänster sida ser ut att snegla mot dem och nästan göra någon min eller tecken alldeles innan, sen ser man efteråt när det misslyckades att han tittar och ser lite småbesviken ut. Men jag kan ha fel i den analysen vad tror ni ?
Citera
2022-05-04, 23:53
  #20
Medlem
Mx_Trs avatar
Bilder på ”Jag limmar”

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Ett stycke TV-historia ! 😬
__________________
Senast redigerad av Mx_Tr 2022-05-04 kl. 23:56.
Citera
2022-05-04, 23:56
  #21
Medlem
Snöjs avatar
Kan man inte strunta i dom här som ska limma fast sig och låta dom göra det? Sen när alla går hem vad ska dom göra då? Får snällt sitta kvar, ensam och fastlimmad, kanske i flera dar.
Citera
2022-05-04, 23:57
  #22
Medlem
Varför låter det som att han håller i en pistol och hotar med att skjuta?

"Jag limmar! JAG LIMMAR!".
Citera
2022-05-05, 00:00
  #23
Medlem
Hans byxa satt ju kvar efter dom drog bort han, HAHAHA.
Citera
2022-05-05, 00:12
  #24
Medlem
cerns avatar
Är inte hela grejen med att limma fast sig att man ska göra det på bilvägen?

han ba kör! Imorgon i din lokala ICA-Butik: JAG LIMMAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in