Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-05, 08:07
  #73
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Man får väl vara glad för Paludan att han inte körde med att limma fast sig vid sina upptåg. Det hade inte slutat väl.

Rövknullad av 100 ortenpojkar då han låg fastlimmad.
Citera
2022-05-05, 08:09
  #74
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är inte hela grejen med att limma fast sig att man ska göra det på bilvägen?

han ba kör! Imorgon i din lokala ICA-Butik: JAG LIMMAR!

Mot glasrutan där de har kött.
Citera
2022-05-05, 08:15
  #75
Medlem
Limma fast sig som miljöaktivist?
Verka bli allt mer ett populärt tilltag och bör nog vara rätt snabbtorkande klister isåfall under en
live sändning, tänkte på Karlssons Klister kan bli rätt segt att ta bort vid lite planering, dessa
aktivister gör allt för att få publicitet, vad kommer efter att klistra fast sig inte fungera kanske.
Citera
2022-05-05, 08:30
  #76
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är dock lite roligt att det finns såna här människor
Det går inte att förstår hur dom tänker.. Finns ingen logik eller sunt förnuft.

Man undrar ju lite över va tusan det är som orsakar att hjärnan inte funkar som den ska.


Roligt va det iaf

De har sniffat för mycket lim förstås!
Citera
2022-05-05, 08:52
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angeles-bermudez
Visar återigen på miljömupparnas bristfälliga logik. Nu har de fått en debatt om miljö på bästa sändningstid i Sveriges största kanal. Varför ens riskera att de måste blåsa av debatten efter endast 14 min? För de hade aldrig fortsatt om han nu mot all annolikhet skulle ha lyckats satt sig där
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det handlar sällan om miljö. I det här och många andra fall handlar det om narcissism.
Om limmarna nu tror att de verkligen gör något viktigt, så lär det få helt motsatt effekt med sådana här tilltag. Det pekar ut hela miljörörelsen som en samling stollar och tar helt bort fokus på det som de egentligen vill säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Kan man inte strunta i dom här som ska limma fast sig och låta dom göra det? Sen när alla går hem vad ska dom göra då? Får snällt sitta kvar, ensam och fastlimmad, kanske i flera dar.
[quote=Itibixi|80125760]Hans byxa satt ju kvar efter dom drog bort han, HAHAHA.[/

De ska givetvis limma fast sig på bara skinnet.
Citera
2022-05-05, 08:57
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Rövknullad av 100 ortenpojkar då han låg fastlimmad.
Hade Pauludan sett det som ett straff eller bonus?
Citera
2022-05-05, 09:05
  #79
Medlem
gorillaglues avatar
Undrar om de använder 2 komponent epoxy? Det är annars ett "hett" tips.
Citera
2022-05-05, 09:06
  #80
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurksylta
Beundransvärt att det finns sådana som agerar offentligt för det de tror på, utan att skygga för konsekvenserna, till skillnad från oss fegisar som sitter här och är anonymt ”verksamma”, utan att egentligen göra ett skit.

Det handlar inte bara om att agera utan att agera RÄTT!
Värdefullare om han limmar fast sig för att förhindra resande av vindsnurror, rivande av kärnkraftverk eller något annat stolligt.
Citera
2022-05-05, 09:10
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
"Ett mindre drama uppstod under en direktsänd klimatdebatt i SVT på onsdagskvällen.

Programmet ”Sverige möter” höll i en debatt från Uddevalla om klimatet.

Förvirrad stämning uppstod då en person sprang fram och försökte limma fast sig i golvet.

– Jag limmar! hörs personen ropa.

Men aktionen misslyckades och personen fördes bort av väktare."

https://live.aftonbladet.se/supernyt...ning.c2AsuDl1a

FAIL. Någon som såg det?

Limdårarna kan man hitta lite var stans i dag. Man undrar ju vad det är för lim som de påstår fungera direkt. Nästa gång jag ser en på vägen eller på någon staty eller liknande skall jag slita bort fanskapet och se om den verkligen sitter fast. I sådant fall skall jag gå och köpa samma lim. Direkt. Allt som man kan köpa idag är ju fullständigt värdelöst.
Citera
2022-05-05, 09:13
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Det handlar inte bara om att agera utan att agera RÄTT!
Värdefullare om han limmar fast sig för att förhindra resande av vindsnurror, rivande av kärnkraftverk eller något annat stolligt.

Om det finns något lim vilket jag tvivlar på kan man ju limma upp alla dessa dårar på vindsnurrornas vingspetsar. Det är bara att väga in dårarna så den inte blir obalans på propellern. Det skulle lösa många irriterande problem...
Citera
2022-05-05, 09:16
  #83
Medlem
Killen som limmade sig såg ganska fet ut. Undrar hur många smaskiga och klimatosmarta biffar han satt i sig under sitt liv.
Citera
2022-05-05, 09:17
  #84
Medlem
Mikibus avatar
Den bästa hade varit om vi limmar ihop miljömupparna och släpper dem i östersjön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in