Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Wow. Det mest anmärkningsvärda är ju människorna som har blivit rejält sjuka efter en injicering men som ändå fortsätter att ta vaccinet. Den mediala indoktrineringen är komplett i dessa fall. Helt otroligt att folk har blivit så hjärntvättade att de inte ens tar notis när kroppen strejkar. Väldigt talande ordstäv i sammanhanget är ju "om huvudet är dumt så får kroppen lida". Detta hämmar ju så klart mängden anmälningar av biverkningar eftersom folk inte ens klarar av att koppla det till vaccinet.
Det är rubbat på så många nivåer, i brist på bättre ord.
Ja, det är sinnessjukdom.
Många kommer inte att koppla ihop det med vaccinet även om det handlar om ovanliga sjukdomar som plötsligt kommer eller märkliga tillstånd som de aldrig haft problem med tidigare t ex den kvinnan som tappade sitt hår i stora fläckar. Något det finns andra berättelser om, för resten.
Och många kommer inte att våga släppa lös sina tvivel om de drabbats eftersom det är för jobbigt att erkänna sig grundlurad.
Medias rapportering om vaccinskadade kommer med löftet om att de inte får ångra vaccinet eller kan tänka sig fler doser trots det, för Covid är ju värre. Så vrickat är medias roll i det och det är ett gudskomplex som jag aldrig i mitt liv skulle föda eller förnedra mig under.
Media struntar ju egentligen i alla drabbade, de vill bara utöva kontroll och narrativ.
Blodproppar och hjärtproblem verkar dessutom vara mer förekommande än vad man vill föreställa sig.
Redan i januari 2021 fick jag höra om min systers vän, som jobbade inom vården, att hon dött av en blodpropp två dagar efter sin andra dos. Hon satt på sin soffa och dog, inte ens 50 år.
Hennes barn fick till och med bråka med det medicinska för att få fram dödsorsaken. De talade i gåtor och tekniska termer för att försvåra vetskapen.
Några månader senare blev blodpropp en officiell biverkning av vaccinet. Alla biverkningar som visat sig försöker man då göra så ovanliga att det ändå är säkert.