2022-02-23, 10:26
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det där har jag misstänkt länge, men inte kollat upp.
De hatar kvinnor också och går på nazi-occkupationsdemonstrationer för att förstöra ekonomin och mest av allt för att barn ska fara illa.

Barn far illa och därför är anivaxare kvinnohatande nazis och vi måste ta deras pengar och skicka in militariserad polis mot dem.

Valet är enkelt: ta vaxinet eller erkänn att du hatar kvinnor och vill barn illa, ditt liv måste då förstöras för att du förtjänar det, din jävla nasse!
Citera
2022-04-11, 23:17
Medlem
madtops avatar
Länkposter raderade.
Se vidare (FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!

/Moderator
Citera
2022-05-09, 08:17
Medlem
-GGs avatar
Jag läser kommentarerna under videon:

https://swebbtv.se/w/2J11MXiawAjYLgNPUKa17C

Och tänkte citera därifrån:

Citat:
Brorsan fick åka in med ambulans dagen efter giftspruta 2 då han hade kraftiga bröstsmärtor och var vit som ett lakan i ansiktet. Han överlevde och tog sedan giftspruta 3 och blev dålig och sjukskriven.

Citat:
Min tjej fick biverkningar redan efter 1a sprutan, tog även andra och fick värre biverkning. Nu är hon trött övertiden. Vissa dagar värre, vissa dagar bättre. Samt att mensen flyttats 1 vecka.

Citat:
Min arbetskamrat morfar dog av Covid-vaccinet. Hjärtat stannade efter två veckor...

Citat:
Så många biverkningar som många människor inte kopplar till att de tagit vaccin. Min fru tappar sitt vackra hår i stora fläckar efter dos 3 men inte sätter hon ihop det med vaccinering.

Citat:
Min frus vännina, en fullt frisk person i 60 plus - åldern, dog två veckor efter att hon tagit andra dosen. Vid obduktionen hittade läkaren proppar i både lungorna och hjärnan. Det var kvinnans dotter som berättade för min fru om händelsen. Hon hade försökt kontakta sin mor i några dagar, utan att få svar. När hon kom till hennes lägenhet, fann hon modern liggande i sin säng, oförmögen att ta hand om sig själv. Hon dog efter en dag på sjukhuset i Malmö. Dottern är helt övertygad om att det var det s k vaccinet som orsakade moderns död. Mycket tragiskt!

Citat:
så sorgerligt!
Min granne fick blodproppar i lungorna och låg inne på iva efter dos 2….hon är ännu inte bra. Jag känner till allt för många som många till som blivit skadade eller dött. Inga vitaminer i dessa sprutor ….

Citat:
Dottern till en av mina barndomskompisar tog Covid vaccinet och fick hjärnblödning. Läkarna kunde konstatera att det inte fanns något att göra åt eftersom hela hjärnan blev översvämmad av blod. Hon dog, 33 år gammal, och lämnade bakom sig tre barn, den äldsta 8 år gammal och den yngsta, en bebis bara några månader gammal. Tragiskt och även kriminellt av läkemedelsföretaget som tillverkade vaccinet.

Citat:
En väninnas lillasyster, 34 år och fult frisk och bra kondition med perfekt BMI fick hjärnblödning dagen efter andra sprutan av Astras preparat Sjukhuset vägrade ta det som biverkansrapportering. Jag hjälpte den familjen att lämna biverkan till Astra direkt, som genast tog upp den. Hennes liv är förstört.
Citera
2022-05-09, 19:22
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG

Ja 8 dödsfall? Var inte trådens ämne att vaccinerade skulle dö i drivor? Var är desss drivor?
Citera
2022-05-11, 13:24
Medlem
Citat:

Jag har 5 vaccinationer mot Covid-19 varav en med det nya proteinbaserade Nuvaxovid. När ska jag dö och få mystiska sjukdomar? Känner ingen som tagit skada av vaccinet men flera som fått allvarliga efterdyningar från själva Covid viruset.

Så vart är dessa drivor av döda?

Fortfarande frisk, inga som helst symptom på något alls...
Citera
2022-05-14, 02:08
Citat:

Wow. Det mest anmärkningsvärda är ju människorna som har blivit rejält sjuka efter en injicering men som ändå fortsätter att ta vaccinet. Den mediala indoktrineringen är komplett i dessa fall. Helt otroligt att folk har blivit så hjärntvättade att de inte ens tar notis när kroppen strejkar. Väldigt talande ordstäv i sammanhanget är ju "om huvudet är dumt så får kroppen lida". Detta hämmar ju så klart mängden anmälningar av biverkningar eftersom folk inte ens klarar av att koppla det till vaccinet.

Det är rubbat på så många nivåer, i brist på bättre ord.
Senast redigerad av RobRoys 2022-05-14 kl. 02:13.
Citera
2022-05-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Wow. Det mest anmärkningsvärda är ju människorna som har blivit rejält sjuka efter en injicering men som ändå fortsätter att ta vaccinet. Den mediala indoktrineringen är komplett i dessa fall. Helt otroligt att folk har blivit så hjärntvättade att de inte ens tar notis när kroppen strejkar. Väldigt talande ordstäv i sammanhanget är ju "om huvudet är dumt så får kroppen lida". Detta hämmar ju så klart mängden anmälningar av biverkningar eftersom folk inte ens klarar av att koppla det till vaccinet.

Den masspykos som pågår med vacciner är fullt jämförbart med sekter där man begår kollektivt självmord.
Citera
2022-05-14, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av Doddobibbi
Den masspykos som pågår med vacciner är fullt jämförbart med sekter där man begår kollektivt självmord.

Ja, så är det verkligen i de värsta fallen. Somliga är så auktoritetstroende att de slutar tänka och släpper sin självbevarelsedrift helt och hållet för någon annan att ansvara över. Mental istid.
Senast redigerad av RobRoys 2022-05-14 kl. 09:24.
Citera
2022-05-14, 09:29
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys

Ja, det är sinnessjukdom.

Många kommer inte att koppla ihop det med vaccinet även om det handlar om ovanliga sjukdomar som plötsligt kommer eller märkliga tillstånd som de aldrig haft problem med tidigare t ex den kvinnan som tappade sitt hår i stora fläckar. Något det finns andra berättelser om, för resten.

Och många kommer inte att våga släppa lös sina tvivel om de drabbats eftersom det är för jobbigt att erkänna sig grundlurad.

Medias rapportering om vaccinskadade kommer med löftet om att de inte får ångra vaccinet eller kan tänka sig fler doser trots det, för Covid är ju värre. Så vrickat är medias roll i det och det är ett gudskomplex som jag aldrig i mitt liv skulle föda eller förnedra mig under.
Media struntar ju egentligen i alla drabbade, de vill bara utöva kontroll och narrativ.

Blodproppar och hjärtproblem verkar dessutom vara mer förekommande än vad man vill föreställa sig.
Redan i januari 2021 fick jag höra om min systers vän, som jobbade inom vården, att hon dött av en blodpropp två dagar efter sin andra dos. Hon satt på sin soffa och dog, inte ens 50 år.
Hennes barn fick till och med bråka med det medicinska för att få fram dödsorsaken. De talade i gåtor och tekniska termer för att försvåra vetskapen.
Några månader senare blev blodpropp en officiell biverkning av vaccinet. Alla biverkningar som visat sig försöker man då göra så ovanliga att det ändå är säkert.
Senast redigerad av -GG 2022-05-14 kl. 09:38.
Citera
2022-05-14, 09:48
Citat:
Ja, det är sinnessjukdom.

Många kommer inte att koppla ihop det med vaccinet även om det handlar om ovanliga sjukdomar som plötsligt kommer eller märkliga tillstånd som de aldrig haft problem med tidigare t ex den kvinnan som tappade sitt hår i stora fläckar. Något det finns många berättelser om, för resten.

Och många kommer inte att våga släppa lös sina tvivel om de drabbats eftersom det är för jobbigt att erkänna sig grundlurad.

Medias rapportering om vaccinskadade kommer med löftet om att de inte får ångra vaccinet eller kan tänka sig fler doser trots det, för Covid är ju värre. Så vrickat är medias roll i det och det är ett gudskomplex som jag aldrig i mitt liv skulle föda eller förnedra mig under.
Media struntar ju egentligen i alla drabbade, de vill bara utöva kontroll och narrativ.

Blodproppar och hjärtproblem verkar dessutom vara mer förekommande än vad man vill föreställa sig.
Redan i januari 2021 fick jag höra om min systers vän, som jobbade inom vården, att hon dött av en blodpropp två dagar efter sin andra dos. Hon satt på sin soffa och dog, inte ens 50 år.
Hennes barn fick till och med bråka med det medicinska för att få fram dödsorsaken. De talade i gåtor och tekniska termer för att försvåra vetskapen.

Skriver under på det. Naturligtvis är det ju äldre och sjukliga människor som är de värst drabbade och i dessa fall blir det så extremt enkelt att skylla på åldern eller de redan underliggande problemen vid tillfälle dessa drabbas av misstänkta biverkningar, och ingen som inte är insatt kan motbevisa detta och så fortsätter karusellen som ett självspelande piano.

Andres Tegnell gick förresten ut stort häromdagen och påstod att ingen, INGEN, har dött av vaccinet. Undrar om han tror på det själv? Med kompisar som Tegnell behöver man inga fiender, den saken är klar. Kan ju vara värt att se:

https://youtu.be/3tmmq0GCS7I
Senast redigerad av RobRoys 2022-05-14 kl. 09:57.
Citera
2022-05-14, 14:14
Medlem
https://www.aftonbladet.se/svenskahj...t-tackar-polis

Citat:
Vännerna Tommy Nyström, 50, och Tom Leveau, 48, från Visby bestämde sig för att utbilda sig till ordningsvakter.

Antagningen omfattar bland annat ett fysiskt test där man ska springa två kilometer på under 12 minuter och lyfta och dra en 77 kilo tung docka 15 meter.

Tommy Nyström, som gjorde testet i början av mars, var precis som Tom Leveau vältränad. I grupp sprang han med andra sökande. De hade avverkat ungefär halva sträckan när olyckan var framme, berättar hans bror Johnny Nyström.

– Då kollapsade Tommy och fick ett hjärtstopp.

...

En vecka efter Tommys begravning var det dags för Tom att göra samma test.

– Jag hann springa i ungefär två minuter. Sedan högg det till och började svartna och snurra. Då tog jag ett steg åt sidan och så rasade jag i backen. Smärtan var olidlig.
Citera
2022-05-15, 07:28
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.aftonbladet.se/svenskahj...t-tackar-polis

Vet vi om de var vaccinerade eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in