Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-18, 06:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Det är ju just vetenskapen ni har råhatat hittills men nu hänvisar du till den?
Hur ska ni ha det egentligen?

Har inte sett drivor av döda, känner faktiskt ingen som skadats av vaccinerna oavsett typ. Känner dock en hel del som blivit rejält dåliga av viruset, så pass att sjukhusvård behövts. Men drivor av döda har jag inte sett om det inte är så att de bara är påhittade så lär de inte finnas.

Detta med "vetenskap". Vad är det du menar med den? För jag har hört just medlöpare och vaccin-förespråkare ofta tala sig varm om denna. Men det är ju vaccin-framställning hos Pfizer ni menar. Pfizer och andra läkemedels-jättar. Vetenskap? Ja på sätt och vis. Industriproduktion dessutom. Något man ska tvinga i världspopulationen? Bara för att man kallar det för "vetenskap".

Jag har inte sett drivor med döda av vaccinet. Jag såg aldrig några drivor dödade av viruset heller. Apropå statistiken.
Citera
2022-05-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skevsosse
Detta med "vetenskap". Vad är det du menar med den? För jag har hört just medlöpare och vaccin-förespråkare ofta tala sig varm om denna. Men det är ju vaccin-framställning hos Pfizer ni menar. Pfizer och andra läkemedels-jättar. Vetenskap? Ja på sätt och vis. Industriproduktion dessutom. Något man ska tvinga i världspopulationen? Bara för att man kallar det för "vetenskap".

Jag har inte sett drivor med döda av vaccinet. Jag såg aldrig några drivor dödade av viruset heller. Apropå statistiken.

Ungefär så, varken drivor av döda i något av lägren men vi kan ju konstatera att det finns statistiskt många som hade varit statistik i dödsstalet om sjukvård inte funnits för att bekämpa de symptom de fick av viruset.
Citera
2022-05-18, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ändå hänger du i en tråd om just döda i drivor.
Inte sett drivor av döda på någon sida men många som skulle varit döda om de inte får sjukvård för det som viruset orsakade.

Du är vaccin-förespråkare ändå, mycket möjligt för tvång också som en del av det totalitära. Visst, sjukvård hade behövts eftersom alternativa behandlings-metoder har motverkats. De 2 medicinerna tex, hydrochlorokin och Ivermectin, den sk hästmedicinen.
Citera
2022-05-18, 15:31
Medlem
Citat:
Du är vaccin-förespråkare ändå, mycket möjligt för tvång också som en del av det totalitära. Visst, sjukvård hade behövts eftersom alternativa behandlings-metoder har motverkats. De 2 medicinerna tex, hydrochlorokin och Ivermectin, den sk hästmedicinen.

Fint att du anklagar folk för att vara för tvång, ingen som tvingats att vaccineras i Sverige.

Vad har du dina vetenskapliga bevis på att dessa fungerar och är ofarliga, vilka studier har gjorts på människor där riskanalyser gjorts?

Ser du några drivor?
Citera
2022-05-18, 19:06
Bannlyst
Citat:
Fint att du anklagar folk för att vara för tvång, ingen som tvingats att vaccineras i Sverige.

Vad har du dina vetenskapliga bevis på att dessa fungerar och är ofarliga, vilka studier har gjorts på människor där riskanalyser gjorts?

Ser du några drivor?

Jo.

Det har visst tvingats.

Haninge kommun. "Är du inte vaccinerad behöver du inte söka jobb här". Biograferna, teatrarna. "Är du inte vaccinerad är du inte välkommen".

Dessa djävla AS! Korrupta svin. Och detta var bara första steget. Kravet kommer, är du inte vaccinerad så dra åt helvete! Du får inte lämna din bostad. Du får inte beställa hem mat.

Makthavarna är beredda på att vara hårdare, de djävlarna. Att allt detta inte sjösattes just i Sverige just 2021 är bara föga förmildrande.

Varför frågar du återigen om drivor? Se mina tidigare svar.
Citera
2022-05-18, 19:10
Medlem
Citat:
Jo.

Det har visst tvingats.

Haninge kommun. "Är du inte vaccinerad behöver du inte söka jobb här". Biograferna, teatrarna. "Är du inte vaccinerad är du inte välkommen".

Dessa djävla AS! Korrupta svin. Och detta var bara första steget. Kravet kommer, är du inte vaccinerad så dra åt helvete! Du får inte lämna din bostad. Du får inte beställa hem mat.

Makthavarna är beredda på att vara hårdare, de djävlarna. Att allt detta inte sjösattes just i Sverige just 2021 är bara föga förmildrande.

Ser inget tvång, ditt val och som med alla val kommer fördelar och konsekvenser.

Drivor för att det är det tråden handlar om vilket inte verkar vara sant så media mörkar inget...
Citera
2022-05-18, 19:15
Medlem
Citat:
Jo.

Det har visst tvingats.

Fortfarande ingen som tvingar dig.
Citera
2022-05-18, 19:26
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Jo.

Det har visst tvingats.

Var ju frivilligt att gå på teater och bio. Ville man inte ta sprutan så kunde man ju se en streamad film hemma.
Citera
2022-05-19, 09:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag har några äldre släktingar, ålder 82-93 och samtliga har helt changerat och fallit djupt in i demens efter att vaccineringarna startade. Nu kanske det här är OT då dom inte dött än men det är helt uppenbart hur demenskurvan ökat drastiskt efter vaccinationerna.
Citera
2022-05-19, 09:58
Avstängd
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag har några äldre släktingar, ålder 82-93 och samtliga har helt changerat och fallit djupt in i demens efter att vaccineringarna startade. Nu kanske det här är OT då dom inte dött än men det är helt uppenbart hur demenskurvan ökat drastiskt efter vaccinationerna.
Är det? Var har du fått de uppgifterna ifrån?
Citera
2022-05-19, 10:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Är det? Var har du fått de uppgifterna ifrån?
Om du läser hela meningen så ser du att det är mina släktingar som jag hänvisar till.
Citera
2022-05-19, 10:01
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in