Citat:
Ursprungligen postat av
Trontyke
Det r ett hemskt fretag. Anml dem till MGA.
Vad du n gr lt dem inte f sin vilja igenom och det r att du ska spela bort hela din vinst.
Helt pltsligt igr nekade de mitt uttag och stngde mitt konto fr utredning! Det var 2 veckor sen jag vann fr helvete! De ska terkomma nr ngt nytt hnder men det kommer det aldrig att gra!
Har anmlt till MGA. Kan jag gra ngt mer?
Edit: Finns det jurister som tar sig an snt hr? Kanske man borde kontakta en journalist, men njae svrt i utlandet. Det r rtt mkt pengar, s vill helst inte slppa det hr! Men brjar fan ta p krafterna nu, att stndigt jaga i chatten och p mejl utan gensvar! Kan tillgga att jag fick ut 40k fr en mnad sen frn bet18, som alla sger r en "systersida", eller iaf samma gare. Och det r det 💯! Exakt samma layout, svarar exakt samma i chatten, samma mnniskor samma formuleringar. Fast de frnekar att de har ngt samband! Har mina uttag blivit godknda dr s borde det bli hr ocks, men nu gller det ju lite mer pengar, s de gr allt i sin makt nu fr att hitta ett kryphl! Jag har inte gjort ngt fel alls, lst villkoren noga, och jag har spelat perfekt och mitt konto och dokument r 💯 legit!