Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-01, 18:56
  #13
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Ja nu är det så att jag och han har träffats ett antal gånger så då gav han mig några minuter.
gemnsamma bekanta från hans hemstad.

Ja, jag med. Im not trying to sugar coat it.
Det är bara pengar och yta som spelar roll i hans sfär. Det är inget han hymlar med heller.
Citera
2022-07-01, 18:59
  #14
Medlem
Jannika.Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ja, jag med. Im not trying to sugar coat it.
Det är bara pengar och yta som spelar roll i hans sfär. Det är inget han hymlar med heller.

Egentligen ingenting att skryta om.
Jag bara försöker säga att jag har aldrig haft något problem med honom.
Citera
2022-07-01, 19:05
  #15
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Egentligen ingenting att skryta om.
Jag bara försöker säga att jag har aldrig haft något problem med honom.


Nej, han är reko såklart och som jag sa, i kriminella kretsar så ses han som en Gud och det finns ju såklart en anledning till att han blev fritagen gång på gång från rättssalar och anstalter.

Frågan är vad detta handlar om nu och isåfall vad för bevisning. För sedan Playa har han nog lärt sig mer om hur sjuk bevakning dom har på honom. Ingen har släppt förlusten i hovrätten liksom. Det skulle vara någon infiltratör som han litat till 100% på.

För Jonas är på en för hög nivå för krypterade appar och digitala interaktioner.
Citera
2022-07-01, 19:08
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Egentligen ingenting att skryta om.
Jag bara försöker säga att jag har aldrig haft något problem med honom.
Bedrövligt att vissa människor ser upp till denna samhällsparasit och psykopat.
Men skulle i ärlighetens namn inte vilja byta liv med honom oavsett hur mycket pengar han gör på sitt knark.
Kan inte vara lätt att se sig själv i spegeln och känna sig lycklig innerst inne.
Hellre en 3.a i nån förort och veta att man bidrar till samhället än att bo i ett slott i Barcelona och veta att allt är ett luftslott som polisen kan spränga när som helst.
Citera
2022-07-01, 19:10
  #17
Medlem
Jannika.Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxbollen
Bedrövligt att vissa människor ser upp till denna samhällsparasit och psykopat.
Men skulle i ärlighetens namn inte vilja byta liv med honom oavsett hur mycket pengar han gör på sitt knark.
Kan inte vara lätt att se sig själv i spegeln och känna sig lycklig innerst inne.
Hellre en 3.a i nån förort och veta att man bidrar till samhället än att bo i ett slott i Barcelona och veta att allt är ett luftslott som polisen kan spränga när som helst.

Varför inte låta han tjäna pengar på det iställer för kriminella negrer?
Nu är jag ingen sponsor till varken Herr Falk eller Mohammed.

Men hellre han gör det.
Citera
2022-07-01, 19:28
  #18
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxbollen
Bedrövligt att vissa människor ser upp till denna samhällsparasit och psykopat.
Men skulle i ärlighetens namn inte vilja byta liv med honom oavsett hur mycket pengar han gör på sitt knark.
Kan inte vara lätt att se sig själv i spegeln och känna sig lycklig innerst inne.
Hellre en 3.a i nån förort och veta att man bidrar till samhället än att bo i ett slott i Barcelona och veta att allt är ett luftslott som polisen kan spränga när som helst.

Han känns mer reko än de flesta politiker och många företagsledare. Dessutom verkar han betydligt kompetentare.
Citera
2022-07-01, 19:58
  #19
Medlem
Han kommer åka på en kula i facet enligt rykten! Hahahaha
Citera
2022-07-01, 19:59
  #20
Medlem
Elikos avatar
Spännande! Undrar vad de har på honom den här gången. Jonas falk är kung.
Citera
2022-07-01, 20:08
  #21
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Han känns mer reko än de flesta politiker och många företagsledare. Dessutom verkar han betydligt kompetentare.

Inte en chans!
Han är ett avskum som tjänat pengar på folks olycka och det enda han kan är att sälja knark!
Citera
2022-07-01, 20:34
  #22
Medlem
cerns avatar
Dom har släppt honom redan, de har ingenting
Citera
2022-07-01, 20:53
  #23
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Lite ot men det stör mig att han lätt skulle kunnat tjänat dom pengarna ärligt med det drivet som han har.


Driv är ju viktigt, men för att tjäna ärliga pengar krävs ju en del andra basala grejer vilket jag skulle gissa att han saknar, typ kunna bygga hållbart förtroende och relationer/partnerskap, konsekvenstänkarförmåga och 30 andra saker som han nog scorar lågt på, men som krävs för ärlig framgång. Kort sagt framstår han som en dysfunktionell person i ett normalt kontext, men framgångsrik i ett kriminellt ditto. Nog bättre att han blir vid sin läst?
Citera
2022-07-01, 20:56
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Driv är ju viktigt, men för att tjäna ärliga pengar krävs ju en del andra basala grejer vilket jag skulle gissa att han saknar, typ kunna bygga hållbart förtroende och relationer/partnerskap, konsekvenstänkarförmåga och 30 andra saker som han nog scorar lågt på, men som krävs för ärlig framgång. Kort sagt framstår han som en dysfunktionell person i ett normalt kontext, men framgångsrik i ett kriminellt ditto. Nog bättre att han blir vid sin läst?

Jag tror du har fel. Dom sakerna du räknar upp är ännu viktigare när man ska bygga upp kriminella nätverk. Dock tror jag han saknar vissa spärrar samt att han nog har dåligt med tålamod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in