Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
https://no.wikipedia.org/wiki/Kontor...b%C3%A5s%C2%BB.
TH trives meget godt jobbe i kontorlandskap, s han er nok et sosialt menneske.
"Diagnosen" TH har ftt tredd over rene, er stilt av en "psykolog" med personlighetsforstyrrelser. Formlet med "diagnosen" er nok ment til forkle en superhelt.
Det er rett og slett ikke mulig stille en diagnose p den mten. Snn er det bare!
Jeg tror du har misforsttt litt. Antisosial er ikke det samme som usosial.
Ang sosial, TH hadde sitt eget kontor, sitt eget soverom, sin egen stue, s s veldig sosial som du prver fremstille han som, er han ikke.
Men det jeg prver si er at varianten av psykopati som han har er ikke det man kaller narsissisme, men antisosial eller dyssosial personlighetsforstyrrelse.
Ikke stille diagnose p den mten...Jeg skjnner ikke hva du mener. Hvilken mte..
TH fyller langt p vei de kriteriene som kreves for stille en slik diagnose.
Jeg har ikke stilt noen diagnose, jeg bare mener at han er psykopat, og det er det ogs mange andre her inne som har oppdaget at han er.
Det at han er psykopat forklarer en del av hvorfor AE mtte d.
Ledende forsker p dette, Robert Hare har gjort en rekke underskelser som viser at de fleste konedrap begs av en psykopat ektemann og i forbindelse med skilsmisse. Vi ser tegn p at hun ville skilles, og vi ser tegn p at han er psykopat. Snn er det bare.
Jeg s veldig tidlig tegnene p dette.
Det frste som slo meg var huset han bodde i. Og s fikk vise bilen.
Isolert sett kan man selvflgelig ikke kalle han psykopat for det, men s dukket det opp det ene og det andre da. Voldelig, truende, empatils, sympatils, kriminell, manipulerende, kalkulerende, beregnende, utspekulert osv. Dette med manipulerende er ogs noe politiet har ppekt. At han har forskt ta over hele avhret.