2022-08-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigatrosor
Jackie Ferm på mdma

HAHA berätta mer tack! 😂😂
Citera
2022-08-07, 03:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag och min far var rätt berusade i Stockholm. Vi vandrar omkring och ser en krog och vi beslutar oss för att gå dit. Jag ser några prideflaggor och sådan skit, men tänker att det är väl det är sådär PK att sådana flaggor. Min far är skitnödig och går på toaletten och sedan kommer han ut till mig och säger att det här är nog en bögbar. Han säger gå till toaletten så för du se.
På toaletten står det att de vill komma i kontakt med homosexuella som är handikappade och att det endast fick vara en och en på toaletten för att ingen ska kunna bli våldtagen.
Citera
2022-08-07, 03:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
En gång såg jag en en arg arab som slet lös kvistar från en buske och sedan sprang han och jagade en annan svartskalle som han slog med kvistarna.
Citera
2022-08-07, 03:44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
En gång hamnade jag hemma hos en pundare som hade fått någon snedtändning och slog sönder hela sin lägenhet. Han gick fram emot mig och frågade om han skulle slå ihjäl mig? Nä, det ska du inte svarade jag honom, medans en berusad brud skrek rör han inte, jag känner ju honom.
Sedan satt jag där med stadens värsta typer och något år senare blev jag faktiskt god vän med de flesta där.
Citera
2022-08-07, 15:35
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
För några år sen... hade en bekant som jag umgicks med en period när jag tog mycket droger. Han och hans mamma var rätt inne på alkohol och droger och hon brukade festa med oss och sitta uppe flera dygn på tjack. En gång när jag vart uppe typ 3 dygn så däckar polaren av benso och röka och somnar. Jag och hans mamma som var typ 55 år satt kvar och snackade. Det ledde in oss på samtal om kinky sex och mamman började bli flirtig av sig. Tacket hade gjort oss kåta och vi delade historier om perversa saker vi gjort och drack vin och drog linor. Efter några timmar så börjar vi prata om kiss sex och bajs sex bland annat. Hon ville bajsa när nån tittar på och sedan direkt bli tagen i analt. Båda gick igång på det och vi blev riktigt upphetsade. Jag satte mig bredvid henne och hon närmade sig och började smeka i skrevet på mig och jag var riktigt hård. Så frågar hon om jag ville ta fram kuken. Jag sa ok... gick och kollade i sovrummet först och såg att hennes son låg och snarkade djupt. Stängde dörren och gick till mamman igen. Ställde mig framför hennes ansikte och hon drog ner gylfen och började suga kuken. Efter ett tag kom vi på att vi ska testa att jag kollar när hon skiter. Vi går till badrummet och hon sätter sig gränsle bak och fram på toaletten med röven utåt. Jag står med t shirt och vrålstånd och hjälper till att sära på hennes skinkor. Hela hon darrar av upphetsning och skiter sakta ut en hård bajskorv. När den är halv ute så kysser jag henne sen bajsar hon ut den och den landar på toalettringen. Sedan hörs ett ljud och polaren står i dörren och glor...
Citera
2022-08-07, 18:14
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steppenwolf
Arbetar på passagerarfärja. Vi tar ombord folk, jag hälsar och nickar lite. In i färjan kommer det en liten gubbe på 55 +, knappt 160 cm kort. Han har en babyblå mössa på huvudet. Han är mycket lik den lille Hans Moleman i Simpssons. Nickar hövligt till honom med. Färjan kommer fram till slutdestination och allrasist kliver denne herre av och ställer sig obekvämt nära mig och tittar upp.
Han frågar, ursäkta får jag ställa en fråga?
- Javisst!
- Är du singel?
- ehh... Ja?
- Vill du ha en pojkvän?

Man blir jävligt ställd. Efter en stunds tystnad så skriker jag, jag är inte lagd åt det hållet!
- Det är det inte många som är, svarar han lugnt och lunkar vidare.

En annan anekdot. Stureplan vid eftermiddagstid. Tunnelbaneuppgången vid Fridays var/är ett tillhåll för alla sorts hemlösa, pundare och narkomaner. Den tjocke och skäggige luffaren smeker en trasig hang around-brud innanför trosorna. Samma brud står en annan gång på huk och kissar en bit länge bort mitt i porten till en fastighet.

Låter som samma gubbe som jag träffade på en gång, han frågade mig bland annat om jag ville dansa och om det var okej att ha tomtar på gården
Citera
2022-08-07, 20:59
Medlem
När man betraktar det från en svensks perspektiv verkar det som att det galnaste som inträffat i era liv rör, kiss, bajs och sex. Är det typiskt svenskt eller ett globalt perspektiv tror ni?
Citera
2022-08-07, 21:52
Medlem
Såg en kvinna be till gud och skrek böner medan hon kastade ut tv apparat, möbler och annat från sin balkong.
Sett luffare torka bajs.
Sett en lastbil som körde in i en bil.
Såg en kille blev avsugen på Skövde resecenter.
Sett mer men detta räcker
Citera
2022-08-08, 13:55
Medlem
Bret-Harts avatar
Bjuder på mig själv ytterligare en gång, återigen vet jag inte varför jag sa detta, inte likt mig på nått sätt: Var på väg hem från affären då jag möter en hurtig ung kvinna med lurar i öronen och tränings outfit på sig, jag säger högt och tydligt när jag går förbi henne: "Ditt jävla äckel" Kvinnan i fråga som jag aldrig träffat förut stannar upp, fipplar med telefonen en stund utan att kolla på mig och fortsätter sen att gå och jag återigen blir förbluffad över mig själv och tänker: Va fan sa jag så för!?
Citera
2022-08-08, 18:13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Bjuder på mig själv ytterligare en gång, återigen vet jag inte varför jag sa detta, inte likt mig på nått sätt: Var på väg hem från affären då jag möter en hurtig ung kvinna med lurar i öronen och tränings outfit på sig, jag säger högt och tydligt när jag går förbi henne: "Ditt jävla äckel" Kvinnan i fråga som jag aldrig träffat förut stannar upp, fipplar med telefonen en stund utan att kolla på mig och fortsätter sen att gå och jag återigen blir förbluffad över mig själv och tänker: Va fan sa jag så för!?

Har du Tourettes syndrom? Varför säga sådant annars?
Citera
2022-08-08, 18:22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
En gång så var jag hemma hos en polare och hans dåvarande flickvän. De hade köpt varsin grönlaserpekare som en annan kille var där och lekte med. Killen där stack hem och flickvännen skulle
tvätta sin hund som hon hade där.
I alla fall så följer jag med dem när de tvätta hunden och vi snackar lite skit och sådant. Sedan hör vi att det knackar på toalettdörren, vi tänker då helt enkelt att det är någon kompis som är besök. Jag öppnar dörren och där står en uniformerad polis. Han frågar om det fanns någon grönlaser. Vi berättade om han som hade varit där tidigare, och kanske han hade haft någon laser med sig.
Jaha säger polisen och går. Vi blev något chockade över att stöta polis i full mundering mitt inne i lägenhet. Jag som öppnade toadörren hade på mig en "All Cops Are Bastard" t-shirt. Vet inte om han tänkte på den eller inte.
Citera
2022-08-08, 18:37
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har träffat på rätt lustiga typer. En gubbe som jag mötte pratade väldigt osammanhängande. Han pratade om helt olika saker samtidigt. Han frågade mig om jag varit på porrklubb och att det fanns lösfittor att köpa, men de fick man skavsår på kuken av. Han pratade om att han tydligen hade hemorrojder. Den här gubben hade varit helt normal tidigare i sitt liv, men efter en bilolycka blev han knäpp.

En annan gubbe pratade om bandet Boopers som var hans stora idoler. Han sa att han skulle fixa en spelning med dem i en liten byhåla på nyårsafton. Och han lovade att jag skulle få komma in gratis och träffa bandet backstage. Det var ju bara hittepå såklart. Träffade gubben ett halvår senare och frågar då lite på skoj om vad som hände med konserten, han svarade att den blev inställd. Men han lovade att de skulle komma snart och han skulle då spela trummor och då skulle det bli "riktig Rock ' n Roll".

En gång var hemma hos en satanist som knarkade rätt hårt. Han kastade knivar mot en dörr i sin lägenhet. Han hade hakkorsflagga på väggen och ett hakkors intatuerat på benet. Han hade en stor samling med Black Metal skivor och omslaget på Dawn of the Black Hearts på väggen, (omslaget på Deads självmord). Vi år även grillat hemma hos honom och hans flintasteken med en Hitlerjugend dolk. Jag bjöd han på hasch och det gillade han.

Sedan så har jag varit i alla möjliga olika pundarkvartar som varit helt i misär. Hos en del har man varit tvungen att klättra över alla prylar för att en komma in i deras lägenheter. En del har haft avföring på sofforna och det har luktat förjävlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in