• 1
  • 2
2022-08-08, 21:49
Avstngd
pastregretss avatar
r orolig jag har ett konto som ej gller lngre men hittar ingenstans p sidan vilket konto jag uppgett.,

fr de som fr i augusti, r det mellan 9-12 augusti vi fr tillbaka?
Citera
2022-08-08, 21:53
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Logga in p skatteverkets hemsida, hgst upp till hger. Vlj inkomstdeklaration 1 och sedan Bankkonto i menyn.

D str det vilket konto som r anmlt till skatteverket. r det fel, s kan du byta.
Citera
2022-08-08, 21:54
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
r orolig jag har ett konto som ej gller lngre men hittar ingenstans p sidan vilket konto jag uppgett.,

fr de som fr i augusti, r det mellan 9-12 augusti vi fr tillbaka?
har inte nnu ftt mitt kivra mail????
Citera
2022-08-08, 21:55
Avstngd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Logga in p skatteverkets hemsida, hgst upp till hger. Vlj inkomstdeklaration 1 och sedan Bankkonto i menyn.

D str det vilket konto som r anmlt till skatteverket. r det fel, s kan du byta.

Str att utbetalningen gjordes i juni till ett konto som jag raderade innan utbetalningne gjordes. Vad fan hnde med dem pengarna, mste kt tillbaka ju??
Citera
2022-08-08, 22:00
Avstngd
pastregretss avatar
Om clearing nummer r fel men kontonummer r rtt, kommer pengarna till mitt konto d nd?

6755 har mitt clearing nr alltid varit men r nu 6875. ndrar jag bankkonto igen nu fr jag inte pengarna frrn december.

Clearing borde ej spela nn roll d eftersom bde 6755 och 6875 r clearing till handelsbanken. Nummer mellan 6000-6999 r handelsbanken.

Allts fr jag pengarna ven om det rkar vara 6875 n 6755 d kontonumret r rtt
Citera
2022-08-08, 22:03
Medlem
Citat:
Om clearing nummer r fel men kontonummer r rtt, kommer pengarna till mitt konto d nd?

6755 har mitt clearing nr alltid varit men r nu 6875. ndrar jag bankkonto igen nu fr jag inte pengarna frrn december.

Clearing borde ej spela nn roll d eftersom bde 6755 och 6875 r clearing till handelsbanken. Nummer mellan 6000-6999 r handelsbanken.

Allts fr jag pengarna ven om det rkar vara 6875 n 6755 d kontonumret r rtt
Det r lugnt s lnge det r 6xxx om du har handelsbanken. Fick mina pengar ven fast jag hade fel clearing nr. Anledning varfr du har ett nytt r frmodligen fr att ditt lokala bankkontor har stngts s du har ftt ett annat istllet d. Exakt samma hnde mig
Citera
2022-08-08, 22:04
Avstngd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
har inte nnu ftt mitt kivra mail????

Aldrig ftt nt kivra mail heller men gjordes en utbetalning i juni men det kontot hade jag ju inte...,.

har du inte ftt i juli pga ngon ndring fr du ju dem nu i augusti
Citera
2022-08-08, 22:05
Avstngd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Det r lugnt s lnge det r 6xxx om du har handelsbanken. Fick mina pengar ven fast jag hade fel clearing nr.

Tack fr svar!!

Nu r jag bara orolig ver om de registrerat pengarna frdes ver till ett konto som inte fanns s jag inte riskerar st utan en nda krona pga det...

Str nmligen betalning gjordes 4/6, 12400 kronor, str ingenting nnstans om att betalning ej kunde genomfras, fan fan fan mte ha dessa pengarna
Citera
2022-08-08, 22:08
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Aldrig ftt nt kivra mail heller men gjordes en utbetalning i juni men det kontot hade jag ju inte...,.

har du inte ftt i juli pga ngon ndring fr du ju dem nu i augusti
fick inte i Juni och inte ftt beskedet idag. skulle ju komma p mailen
Citera
2022-08-08, 22:10
Avstngd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
fick inte i Juni och inte ftt beskedet idag. skulle ju komma p mailen

Fick inget mail heller men nd utbetalt, men till obefintligt konto... det skrmmer mig mer att jag inte ftt mail eller kivra om det utan det str fortfarande i historiken att utbetalning gjordes...
Citera
2022-08-08, 22:14
Medlem
Astralhopps avatar
Kontakta banken s hjlper dom dig.
Citera
2022-08-08, 22:14
Avstngd
pastregretss avatar
Fitta d!!!

Begr utbetalning nu s str dr att saldot r tomt, allts har de inte registrerat mina pengar aldrig kom !?!?!?!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in