Citat:
Ursprungligen postat av
oresundsbroen
I grunden har AfS en bra politik i deras kamp mot globalismen och kritik av etablissemanget. Och Kasselstrand har många bra poänger mot SD och Åkesson.
Men Gustav är ändå jävligt obehaglig. När han var med i SD så var han i intervjuer/utfrågningar väldigt lugn och pratade fint och lät som någon som inte skulle göra en fluga förnär.
Nu med AfS går han all in och säger att 1 miljon blattar ska hem (det är exakt 1 miljon individer i Sverige med utomeuropeisk bakgrund). Att det bara ska bo i stort sett etniska svenskar i Sverige. Tycker det är lite väl extremt att skicka hem i stort sett varenda utomeurope trots att dom är födda här, arbetar här, skötsamma och är välintegrerade i samhället och inte har något annat land än Sverige i stort sett.
Snacka om dubbelspel. Man blir lite rädd hur många sådana extrema personer som kan vara kvar i SD med stort inflytande. Men lyckligtvis blir man inte en timme för sen om man yttrar den typen av åsikter inom SD.
Hade definitivt röstat afs om jag var svensk. Men eftersom jag är blatte så tar jag det säkra före det osäkra och röstar SD trots min kritik mot deras anpassning till M och svängning i EU och NATO-frågan. Dessutom ser jag ett akut behov av en ny regering med SD-inflytande där främst migrationen och brottsligheten tas itu som första prioritet. Där finns inte utrymme och tid att vänta på afs.
Om en miljon eller fler lever på bidrag här, kommit hit i stort sett på falska ID el inga alls och dessutom nu då kriminella klaner börjar bli ett så stort problem att poliser varnar för utvecklingen.. är inte det värre att permanenta detta här än att inte verka för återflytt?
Den kriminella och sociala utförsbacken svensk migrationspolitik skapat ser vi bara början på. Tänk dig om 15 år eller 25 år. Listan med delproblem utöver krim är så lång så det tröttsamt repetera.
Återvandring och även utvisning av kriminella är ju en fråga för Sveriges fortsatta existens. Återvandring kan rent av utformas för en winwin situation och det finns absolut ingen rätt vistas här på bidrag. Dessutom kommer pengarna inte räcka för migrationskomplexet och även pensioner, sjukvården. Kasselstrand är inte värre än FN som har återvandringsprogram. Snart kommer dom jävlarna (partierna) som skapat migrationsproblemet i Sverige tävla i återvandring, då vi står på dörren till sönderfall. De jävlarna som tävlat i att skapa problem och som är totalt faktaresistenta.
Faran inte lösa migrationskomplexet är större än den kriminalitet, sociala misär och hälsomisär olika migratgrupper kommer drabbas av o c h etniska svenskar dessutom.
Det är att årligen plocka in 100000 utländska medborgare för att göda socialdemokraternas röstsiffror som är det vi ska se som farligt. Allt dessutom genom skattemedel för upplösning av tilliten genom massimport av utländska medborgare. Till slut står stora grupper mot varandra, olika värdegrunder, permanentat bidragsläckage där de som betalat in skatt inte får ta del av kakan när de behöver den. Allt genomfört via vänsterideologier med sina uppdelningar vi och dom (vilka som är påhittat värda skyddsgrupper).
Löser vi inte det här kommer det bli mer farligt. Det är det här vi måste inse, rikta fokus mot. Världen tittar redan mot oss. Det du ser på löpsedlar idag kommer bara öka. Boom.