Citat:
Det var därför jag skrev att du kan söka på annat som Matlock har skrivit sök t ex "Matlock coup" på google. Du kommer aldrig att hitta en obereoende källa som säger att det var en kupp, eftersom de per definition då tagit ställning mot Ukraina. Dessutom är där något fel i din tolkningsram. Om du tittar på en källa och ser att den har många negativa artiklar om väst och sen väljer bort den för det kan ju inte vara "oberoende" så skapar du ju en filterbubbla. Det är som att titta på t ex ISWs artiklar och konstatera att där finns "väldigt mycket om att Ryssland gör fel".
Det låter mest som du letar fel och leker lärare. Behöver du verkligen länkar om nazis från mig? Det har postats hur mycket länkar som helst om nazis i Ukraina i detta forum. Användaren MasterBait t ex har postat långa länksamlingar, scrolla genom hans länklistor.
Det låter mest som du letar fel och leker lärare. Behöver du verkligen länkar om nazis från mig? Det har postats hur mycket länkar som helst om nazis i Ukraina i detta forum. Användaren MasterBait t ex har postat långa länksamlingar, scrolla genom hans länklistor.
Om en källa bara skriver från en sida måste man vara extra kritiskt till den, när den artikeln du dessutom länkar till inte allas handlar om nazistöd (du skrev: naziststöd (USA före detta ambassadör i Moskva): https://transnational.live/2022/05/2...-been-avoided/ (du kan söka på annat Matlock också har skrivit) som du påstod i ditt inlägg så blir jag fundersam på om du bara kastar ut lite länkar och inte kollar på det. Eller hoppas att jag inte kollar länkarna.
Och om jag "leker lärare" när jag ber om trovärdiga källor när du kastar ut dig påståenden som är så pass extrema får det stå för dig. Ge mig en källa från Amnesty, OSCE, FN eller liknande om du vill att någon ska tro dig när du påstår att ryssar mördades för att de var ryssar av staten innan Ryssland (eller jag menar "Gröna män") startade konflikten 2014.