Citat:
Ursprungligen postat av
Jackassretard2
Okej vänder på steken för att jag känner för att dissa någon det för mig och må bättre så visst jag spelar med så här tänker jag och det sitter i mig att alltid ställa vissa frågor för att få en djupare förståelse och insikt i saker och ting efter det brukar jag lägga upp mina "synvinklar"
Vad är erat strategiska upplägg?
Varför drar ni "nu blev det komplicerat" in Raffa i ett helsvenskt crew när Raffa inte har med saken att göra och har lagt av sedan flera år tillbaka?
Jag upplever er som provocerande och att ni vill dra i gång något på flashback som sedan blir löst på gatan
När jag upprepade gånger förklarat att Raffa har lagt av och har inget med det att göra upprepar ni er och ställer samma frågor och kommer med samma sak i princip varje inlägg givetvis måste ni dumma er annars så måste ni ha blivit tappade i golvet som små vilket jag tvekar på såg ni princip att det rimmade?
Jag förstår jag hör och ser er och mitt tips till er är att byta strategi och psykologi A snacket för det fungerar helt enkelt inte men det förstår ni eller?
Spara på krutet? och vad jag vill att ni ska förstå jo så här är det jag vill att ni ska förstå innebörden av det jag skriver dvs sanningen och det är viktigt för mig och skulle kännas som en personlig bragd
Det ni gör nu är att smutskasta och dra i gång en debatt som startade för typ 5-6 år sedan minns inte exakt men ska tänka efter och fråga vederbörande hur länge sedan det var diskussioner på flashback
C12 la fram allt och kom ut med rena händer efter det och han var ärlig med allt och kan bekräfta det som skrivits och kan stå för det personligen
Skaffa er ett liv och lev ute i verkligheten istället det är riktat mot mig med men har utegångsförbud förtillfället och har ett mindre projekt på flashback så hinner inte med så mycket annat för jag gör research på allt och har kontakt med flera som ger mig info
En tanke jag har vem fan bryr sig nu mera när detta var aktuellt för flera år sedan vad är poängen? Det finns annat att diskutera och ägna sig åt
Okej är vi överens nu? Blir löjlig ibland men skit i det läs mellan raderna istället men komik är bra för själen och det gör gott kan inte hjälpa det när jag bemöter individer på samma plan som dom vill möta mig ta det inte personligt menar inget illa med det
Snälla släpp stoltheten nu.
Du vet uppenbarligen mycket mer än du säger, vilket ska respekteras, men säg då ”Det kan jag tyvärr inte berätta just nu”.
Ditt inlägg ovan gör att man fattar, att detta är ju inte otur eller hur?
- SBE har chapter i Sörmland
- SBE-bilden är ifrån Ingelstad, Småland
- SBE gör samma brott som G.L., rån, alkohol och lite drogförsäljning
- personen med luvtröjan liknar Raffa
- graderingarna har samma typsnitt som G.L.
Fattar att du inte kan medge det just nu, inga problem men håll med om att det är ganska tydligt
Du kanske kan svar mer utförligt senare?
Inte bara ”vad menar du” och ”Vet inte”.