2022-10-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Tänker inte ens bemöta din kritik individer som du är som smutsen under mina skor.

Vet du vad man gör med individer som du? Jo man knullar dom hårt så dom hållkäften precis som jag gör när min kärring börjar irritera mig det enda du behöver är dolme.

Jag skäms för eran skull och det är jobbigt att jag tycker synd om er och får dåligt samvete när jag markerar men man måste tyvärr för ni är trög fattade och ni tror att ni är så smarta

Det kräver mycket för att ni ska förstå men vi når dit igen sky is the limit

Mvh!

Berätta vad du vill att vi ska förstå? Jag menade inget illa med det jag skrev.
Citera
2022-10-08, 19:25
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Berätta vad du vill att vi ska förstå? Jag menade inget illa med det jag skrev.

Jag förstår tyvärr inte vad du menar du är för avancerad för mig jag skrattar bara åt er inget annat och njuter av varenda sekund men givetvis menar jag heller inget illa
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 19:29.
Citera
2022-10-08, 19:27
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
ge inte upp, och bli inte arg
Men du är SBEs talesperson här, så du är ju medlem, lite sus annars??
Spara inte på krutet, bättre berätta lite mer om SBE
- Frågorna innan+
- Är SBE två medlemmar (två på Facebook?)
Tror dig, sanningen vinner alltid, vi får se

the truth shall prevail

Jag backar upp Raffa och tar hans kärleksgroll på flashback är skyldig honom det tror du att jag tar i eller? nej jag är inte medlem vet inget om SBE

C12 har gjort det mesta enligt mig så detta löser jag gallant
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 19:30.
Citera
2022-10-08, 19:50
Medlem
Jackassretard2s avatar
Okej vänder på steken för att jag känner för att dissa någon det för mig och må bättre så visst jag spelar med så här tänker jag och det sitter i mig att alltid ställa vissa frågor för att få en djupare förståelse och insikt i saker och ting efter det brukar jag lägga upp mina "synvinklar"

Vad är erat strategiska upplägg?

Varför drar ni "nu blev det komplicerat" in Raffa i ett helsvenskt crew när Raffa inte har med saken att göra och har lagt av sedan flera år tillbaka?

Jag upplever er som provocerande och att ni vill dra i gång något på flashback som sedan blir löst på gatan

När jag upprepade gånger förklarat att Raffa har lagt av och har inget med det att göra upprepar ni er och ställer samma frågor och kommer med samma sak i princip varje inlägg givetvis måste ni dumma er annars så måste ni ha blivit tappade i golvet som små vilket jag tvekar på såg ni princip att det rimmade?

Jag förstår jag hör och ser er och mitt tips till er är att byta strategi och psykologi A snacket för det fungerar helt enkelt inte men det förstår ni eller?

Spara på krutet? och vad jag vill att ni ska förstå jo så här är det jag vill att ni ska förstå innebörden av det jag skriver dvs sanningen och det är viktigt för mig och skulle kännas som en personlig bragd

Det ni gör nu är att smutskasta och dra i gång en debatt som startade för typ 5-6 år sedan minns inte exakt men ska tänka efter och fråga vederbörande hur länge sedan det var diskussioner på flashback

C12 la fram allt och kom ut med rena händer efter det och han var ärlig med allt och kan bekräfta det som skrivits och kan stå för det personligen

Skaffa er ett liv och lev ute i verkligheten istället det är riktat mot mig med men har utegångsförbud förtillfället och har ett mindre projekt på flashback så hinner inte med så mycket annat för jag gör research på allt och har kontakt med flera som ger mig info

En tanke jag har vem fan bryr sig nu mera när detta var aktuellt för flera år sedan vad är poängen? Det finns annat att diskutera och ägna sig åt

Okej är vi överens nu? Blir löjlig ibland men skit i det läs mellan raderna istället men komik är bra för själen och det gör gott kan inte hjälpa det när jag bemöter individer på samma plan som dom vill möta mig ta det inte personligt menar inget illa med det
Senast redigerad av Jackassretard2 2022-10-08 kl. 19:53.
Citera
2022-10-08, 21:56
Medlem
beckos avatar
Citat:
Okej vänder på steken för att jag känner för att dissa någon det för mig och må bättre så visst jag spelar med så här tänker jag och det sitter i mig att alltid ställa vissa frågor för att få en djupare förståelse och insikt i saker och ting efter det brukar jag lägga upp mina "synvinklar"
Vad är erat strategiska upplägg?
Varför drar ni "nu blev det komplicerat" in Raffa i ett helsvenskt crew när Raffa inte har med saken att göra och har lagt av sedan flera år tillbaka?
Jag upplever er som provocerande och att ni vill dra i gång något på flashback som sedan blir löst på gatan
När jag upprepade gånger förklarat att Raffa har lagt av och har inget med det att göra upprepar ni er och ställer samma frågor och kommer med samma sak i princip varje inlägg givetvis måste ni dumma er annars så måste ni ha blivit tappade i golvet som små vilket jag tvekar på såg ni princip att det rimmade?

Jag förstår jag hör och ser er och mitt tips till er är att byta strategi och psykologi A snacket för det fungerar helt enkelt inte men det förstår ni eller?
Spara på krutet? och vad jag vill att ni ska förstå jo så här är det jag vill att ni ska förstå innebörden av det jag skriver dvs sanningen och det är viktigt för mig och skulle kännas som en personlig bragd
Det ni gör nu är att smutskasta och dra i gång en debatt som startade för typ 5-6 år sedan minns inte exakt men ska tänka efter och fråga vederbörande hur länge sedan det var diskussioner på flashback
C12 la fram allt och kom ut med rena händer efter det och han var ärlig med allt och kan bekräfta det som skrivits och kan stå för det personligen
Skaffa er ett liv och lev ute i verkligheten istället det är riktat mot mig med men har utegångsförbud förtillfället och har ett mindre projekt på flashback så hinner inte med så mycket annat för jag gör research på allt och har kontakt med flera som ger mig info
En tanke jag har vem fan bryr sig nu mera när detta var aktuellt för flera år sedan vad är poängen? Det finns annat att diskutera och ägna sig åt
Okej är vi överens nu? Blir löjlig ibland men skit i det läs mellan raderna istället men komik är bra för själen och det gör gott kan inte hjälpa det när jag bemöter individer på samma plan som dom vill möta mig ta det inte personligt menar inget illa med det
Snälla släpp stoltheten nu.
Du vet uppenbarligen mycket mer än du säger, vilket ska respekteras, men säg då ”Det kan jag tyvärr inte berätta just nu”.
Ditt inlägg ovan gör att man fattar, att detta är ju inte otur eller hur?
- SBE har chapter i Sörmland
- SBE-bilden är ifrån Ingelstad, Småland
- SBE gör samma brott som G.L., rån, alkohol och lite drogförsäljning
- personen med luvtröjan liknar Raffa
- graderingarna har samma typsnitt som G.L.
Fattar att du inte kan medge det just nu, inga problem men håll med om att det är ganska tydligt
Du kanske kan svar mer utförligt senare?
Inte bara ”vad menar du” och ”Vet inte”.
Senast redigerad av becko 2022-10-08 kl. 21:59.
Citera
2022-10-08, 22:04
Medlem
Citat:
Snälla släpp stoltheten nu.
Du vet uppenbarligen mycket mer än du säger, vilket ska respekteras, men säg då ”Det kan jag tyvärr inte berätta just nu”.
Ditt inlägg ovan gör att man fattar, att detta är ju inte otur eller hur?
- SBE har chapter i Sörmland
- SBE-bilden är ifrån Ingelstad, Småland
- SBE gör samma brott som G.L., rån, alkohol och lite drogförsäljning
- personen med luvtröjan liknar Raffa
- graderingarna har samma typsnitt som G.L.
Fattar att du inte kan medge det just nu, inga problem men håll med om att det är ganska tydligt
Du kanske kan svar mer utförligt senare?
Inte bara ”vad menar du” och ”Vet inte”.

Förmodligen Raffa och nån Tobbe. Dom var väl 2 medlemmar i detta crew.

Fan man ville inte skriva i den här tråden. För det känns nästan som mobbing. Men vafan, dom skickar ju upp bollen på volley. Man kan inte låta bli att sparka.
Citera
2022-10-08, 22:09
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
så här är det jag vill att ni ska förstå innebörden av det jag skriver

Testa stryk under alla dina inlägg för det räcker inte med fetstil. Mupp!
Citera
2022-10-08, 22:15
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Förmodligen Raffa och nån Tobbe. Dom var väl 2 medlemmar i detta crew.
Fan man ville inte skriva i den här tråden. För det känns nästan som mobbing. Men vafan, dom skickar ju upp bollen på volley. Man kan inte låta bli att sparka.
Länge sedan, så det stämmer verkligen att det borde glömmas, men det var ju på riksnivå så det går ju inte att glömma bort det helt
https://www.expressen.se/nyheter/kri...rvar-skolbarn/
Citera
2022-10-08, 22:16
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Nej, en bror och flera bröder heter det.

Nejnejnejnej

Det heter en bror flera bröd.

Kebabbröd
Pitabröd
Gyrosbröd
Schwarmabröd

Etc. osv.
Citera
2022-10-08, 22:21
Medlem
serrano1980s avatar
Citat:
- är personen med luvtröjan Raffa?

Haha nej det är inte Raffa. Det är en svensk med initialerna J.E. 😅
Citera
2022-10-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrummelDrummel
Snälla, säg att det här blir en ny Raffa-tråd! Gangland 4-ever - Örebro edition

Vilken dröm. Känns som att vi snart är där. Öppnar nog ett chapter i Småland snart….
Citera
2022-10-08, 23:01
Medlem
serrano1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
Vilken dröm. Känns som att vi snart är där. Öppnar nog ett chapter i Småland snart….

Ska smålandsavdelningen ha sin bas på gruppboendet på Haneforsvägen då tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in