2022-10-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Jahap. Nu kommer Nova-gruppen ha att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av serrano1980
Ska smålandsavdelningen ha sin bas på gruppboendet på Haneforsvägen då tro?

Det var tal om det först.
Men det blev ändrat till en hemlig buske i skogen.

Är visst 5 troll som är med i crewet. Dom vill helst vara kvar i skogen så länge som möjligt.

Har träffat dom här trollen förut. Dom är väldigt tuffa. Många av trollen har tränat kung fu. Tror att ett av trollen var med och klippte Gunvald. Martins kompis. Alltså super poliserna. Fast trollet arbetade i bakgrunden.

Finns fler sago figurer i gänget. Men jag vill inte gå ut med namn ännu.

Finns några andra i gänget som varit med i filmer också.

Vill inte säga namn där heller. Kan droppa att Robocop är med. Han har bytt sida och gått med i gänget nu. Han ficktjuvar mest och får in bra med cash till gänget.

Kan inte berätta mera nu. Är lite rörigt och måste se vinklar och göra research.

Återkommer.
Senast redigerad av igglepiggle 2022-10-08 kl. 23:19.
Citera
2022-10-08, 23:26
Medlem
serrano1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igglepiggle
måste se vinklar och göra research.

Har med gjort lite research. Här är den mystiska luvmannen som numer troligtvis utgör 100% av SverigesBrödraElit.

Var väl bara han och Oscar gissar jag.

https://anonfiles.com/1698D9Bdy8/DF5...89DCD66572_png
Senast redigerad av serrano1980 2022-10-08 kl. 23:27. Anledning: Länken kom inte med
Citera
2022-10-08, 23:42
Medlem
Citat:
Har med gjort lite research. Här är den mystiska luvmannen som numer troligtvis utgör 100% av SverigesBrödraElit.

Var väl bara han och Oscar gissar jag.

https://anonfiles.com/1698D9Bdy8/DF5...89DCD66572_png

Aaaa, vem är han? Vad har han gjort? Vem är Oscar? Vad har han gjort? Är dom kända i Örebro? Är det tuffingar? Har dom tillräckligt med våldskapital för att bli något i Örebro?
Kan med största sannolikhet säga att han på bilden inte är någon raketforskare. Klart att han kan vara jävligt streetsmart?

Så svenskabrödrarelit finns alltså på riktigt? Fast dom är bara två medlemmar?

Stod det inget om någon Tobbe? Eller blandar jag ihop personer?
Citera
2022-10-09, 00:26
Medlem
Jackassretard2s avatar
Jag ska försöka vara tydlig och bemöta eran kritik och frågor jag tycker att jag har varit mer en tillmötesgående men jag har dummat mig med pga att troll med noll koll går mig på nerverna och snackar i princip skitsnack bara är van att vara på en helt annan nivå när det gäller sånna saker men okej jag ser it happend och spårade ur som med G.L tråden

För att få er att förstå vilket ni antingen gör eller så är ni bara efter helt enkelt

Hur blev Raffa indragen i denna tråd enligt er själva varför drog ni in Raffa och G.L i detta?

Detta är ett helsvenskt crew Raffa är halv polack och halv iranier och mestadels var invandrare men visst fanns några svenskar med lite en syn på saker och ting men alla kom överens och respekterade varandra och olika åsikter men då undrar jag hur i jävla helvete skulle Raffa rekryterats in i detta hur skulle det gått till när var hur och han tillhör inte den etniska gruppen som skulle accepteras där

Nu säger jag igen igen och igen Raffa la ner G.L efter att han kommit ut ur anstalten för ca 5-6 år sedan och han har levt ett drogfritt och hederligt liv sedan dess han sköter sitt men han skulle inte backa för en konflikt om det inte fanns andra alternativ för han har kämpat för det liv han lever nu och han är en bra kille utan alkohol benzo steroider på en annan sak av en annan sak

Varför jag backar C12 är följande:

Han la upp:

1. Mordförsöket mot A.H vilket Raffa dömdes för och fick 6 år
2. G.L gick över till Black And White Crew sedan Outlaws MC Prob Chapter och
3. Raffas titel var Team leader först och efter Probationary Smålands President
4. Det las fram medlems listor med nästan bara mord dömda som rekryterats på
olika klass 1 anstalter där Raffa satt och han blev förflyttad inom 1 anstalter och rättpsyk
5 Tiden på anstalten och rättpsyk kom fram det var en hel del men hela historian fanns
där
6 Raffas tid på rättpsyk expansionen där och där rekryterade dom alla bra grabbar i princip
7. Varför P.B och J.F samt Raffa hamnade i tjafs där dom dissade varandra i expressen men nu är det löst mellan dom det var pga A.H ingen av dom vinner på en konflikt mot varandra blir bara problem i onödan så får anta att dom tycker likadant
8 Strategier/Desinformation/Ryktes spridning om Raffa och G.L även alla dessa bloggar som skapats av Raffas ex flickvänner
9. G.Ls planer att flytta ut och expandera med så många grabbar att ha bakom sig och lita på
men då la Raffa ner G.L istället hans egna ord var: Jag pallar inte med den här skiten längre jag lägger av punkt och slut jag ska inte tillbaka till skiten igen.
10. Raffa ville ge igen på kriminalvården pga att dom ställt till det för honom på norrtälje anstalten och tidaholms anstalten så man skrev historier om myndighetspersoner och skrev i så kallade entourage med deras namn och man skämde ut dom ordentligt rätt ska vara rätt men där satte dom stopp det räckte med att smutskasta dom på internet
11.Raffas ex tjejer för dom hade dragit igång en massa skit om det ena och det andra vad vill jag inte gå in på vill inte dra in hans ex i hela röran igen
12. Olika strategier och upplägg
13. DDOS attacker mot K.V i mindre skala
14. Missförstånd i olika konflikter med andra gäng kommer inte gå in på detaljer
15. Enda gången Raffa fick en smäll var på tidaholm och G.B höll ett rak blad mellan fingrarna så han spräkte läppen på Raffa, men Raffa ville inte slå tillbaka enligt honom ville bli förflyttad från Tidaholm till Norrtälje

Jag är hög som ett hus nu men det jag skriver ska finnas kvar om man söker på C12 orna finns 2 st längre bak itråden om inte MOD har tagit bort det jag kunde inte hitta något iaf

Det är vad jag hört läst pratat med flera personer och gjort research så jag vet vad jag snackar om helt enkelt

Nu till saken ska vi vara seriösa i detta eller ska alla dumma sig hela tiden? Sen tycker jag att vi diskuterar fel sak i fel tråd
Citera
2022-10-09, 00:37
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Jag ska försöka vara tydlig och bemöta eran kritik och frågor jag tycker att jag har varit mer en tillmötesgående men jag har dummat mig med pga att troll med noll koll går mig på nerverna och snackar i princip skitsnack bara är van att vara på en helt annan nivå när det gäller sånna saker men okej jag ser it happend och spårade ur som med G.L tråden
För att få er att förstå vilket ni antingen gör eller så är ni bara efter helt enkelt

Hur blev Raffa indragen i denna tråd enligt er själva varför drog ni in Raffa och G.L i detta?
Detta är ett helsvenskt crew Raffa är halv polack och halv iranier och mestadels var invandrare men visst fanns några svenskar med lite en syn på saker och ting men alla kom överens och respekterade varandra och olika åsikter men då undrar jag hur i jävla helvete skulle Raffa rekryterats in i detta hur skulle det gått till när var hur och han tillhör inte den etniska gruppen som skulle accepteras där
Nu säger jag igen igen och igen Raffa la ner G.L efter att han kommit ut ur anstalten för ca 5-6 år sedan och han har levt ett drogfritt och hederligt liv sedan dess han sköter sitt men han skulle inte backa för en konflikt om det inte fanns andra alternativ för han har kämpat för det liv han lever nu och han är en bra kille utan alkohol benzo steroider på en annan sak av en annan sak

Varför jag backar C12 är följande:
Han la upp:
1. Mordförsöket mot A.H vilket Raffa dömdes för och fick 6 år
2. G.L gick över till Black And White Crew sedan Outlaws MC Prob Chapter och
3. Raffas titel var Team leader först och efter Probationary Smålands President
4. Det las fram medlems listor med nästan bara mord dömda som rekryterats på
olika klass 1 anstalter där Raffa satt och han blev förflyttad inom 1 anstalter och rättpsyk
5 Tiden på anstalten och rättpsyk kom fram det var en hel del men hela historian fanns
där
6 Raffas tid på rättpsyk expansionen där och där rekryterade dom alla bra grabbar i princip
7. Varför P.B och J.F samt Raffa hamnade i tjafs där dom dissade varandra i expressen men nu är det löst mellan dom det var pga A.H ingen av dom vinner på en konflikt mot varandra blir bara problem i onödan så får anta att dom tycker likadant
8 Strategier/Desinformation/Ryktes spridning om Raffa och G.L även alla dessa bloggar som skapats av Raffas ex flickvänner
9. G.Ls planer att flytta ut och expandera med så många grabbar att ha bakom sig och lita på
men då la Raffa ner G.L istället hans egna ord var: Jag pallar inte med den här skiten längre jag lägger av punkt och slut jag ska inte tillbaka till skiten igen.
10. Raffa ville ge igen på kriminalvården pga att dom ställt till det för honom på norrtälje anstalten och tidaholms anstalten så man skrev historier om myndighetspersoner och skrev i så kallade entourage med deras namn och man skämde ut dom ordentligt rätt ska vara rätt men där satte dom stopp det räckte med att smutskasta dom på internet
11.Raffas ex tjejer för dom hade dragit igång en massa skit om det ena och det andra vad vill jag inte gå in på vill inte dra in hans ex i hela röran igen
12. Olika strategier och upplägg
13. DDOS attacker mot K.V i mindre skala
14. Missförstånd i olika konflikter med andra gäng kommer inte gå in på detaljer
15. Enda gången Raffa fick en smäll var på tidaholm och G.B höll ett rak blad mellan fingrarna så han spräkte läppen på Raffa, men Raffa ville inte slå tillbaka enligt honom ville bli förflyttad från Tidaholm till Norrtälje
Jag är hög som ett hus nu men det jag skriver ska finnas kvar om man söker på C12 orna finns 2 st längre bak itråden om inte MOD har tagit bort det jag kunde inte hitta något iaf
Det är vad jag hört läst pratat med flera personer och gjort research så jag vet vad jag snackar om helt enkelt
Nu till saken ska vi vara seriösa i detta eller ska alla dumma sig hela tiden? Sen tycker jag att vi diskuterar fel sak i fel tråd
Ja men du skrev ju drogfri?
Jaja, men likheterna finns, sen om det är otur, hmm?
En annan likhet är att SBE inte heller verkar backa, brödraskapet och muslimska brödraskapet finns och spelar väl i elit-divisionen, så det är väl lite Raffa-modigt att
- lägga till både Brödra och Elit
- skriva Sverige
- ta typsnitt ifrån G.L.
- ta hjälmen ifrån Odin också??
Senast redigerad av becko 2022-10-09 kl. 00:39.
Citera
2022-10-09, 00:38
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ska smålandsavdelningen ha sin bas på gruppboendet på Haneforsvägen då tro?

Så här ser det ut Raffa muckade från Tidaholm och bodde i Skir några månader sen bodde han i Nöbelle efter det flyttade han till Araby och slutligen Hanefors ett boende men fina och stora lägenheter

Som jag sa: Raffa har lagt av med droger och lever hederligt och har kontakt är seriös i det hela han valde att flytta till boendet av många olika anledningar och han är där friviligt men på sikt har han sin lägenhet förr eller senare och han kommer bo i Ingelstad efter det men det passar honom väldigt bra han tränar mycket och är ute å går åker till Halmstad ibland och han ligger lågt sedan sköter han sig det är bra att han får lite stöd för det kan gå åt helvete fort när det gäller Raffa så han har mycket hinder varje dag men det är hans val och jag respekterar det

Tycker du att det är fel att bo på ett boende i så fall kan du utveckla varför
Citera
2022-10-09, 00:43
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ja men du skrev ju drogfri?
Jaja, men likheterna finns, sen om det är otur, hmm?
En annan likhet är att SBE inte heller verkar backa, brödraskapet och muslimska brödraskapet finns och spelar väl i elit-divisionen, så det är väl lite Raffa-modigt att lägga till både Brödra och Elit, och skriva Sverige också??

Är du helt dum i huvudet? Raffa har ingen koppling till detta gäng eller andra gäng han la av för flera år sedan och sköter sig och lever ett hederligt liv

Jag förstår dig inte riktigt påstår du nu att Raffa är medlem i muslimska brödraskapet? För det är han inte halva raffas familj är muslimer andra halvan katoliker och Raffa är katolik

Jag förstår vad ni håller på med men du har inte en djävla aning om vad jag håller på med

Sluta nu det räcker du skämmer bara ut dig
Citera
2022-10-09, 00:44
Medlem
beckos avatar
Citat:
Så här ser det ut Raffa muckade från Tidaholm och bodde i Skir några månader sen bodde han i Nöbelle efter det flyttade han till Araby och slutligen Hanefors ett boende men fina och stora lägenheter
Som jag sa: Raffa har lagt av med droger och lever hederligt och har kontakt är seriös i det hela han valde att flytta till boendet av många olika anledningar och han är där friviligt men på sikt har han sin lägenhet förr eller senare och han kommer bo i Ingelstad efter det men det passar honom väldigt bra han tränar mycket och är ute å går åker till Halmstad ibland och han ligger lågt sedan sköter han sig det är bra att han får lite stöd för det kan gå åt helvete fort när det gäller Raffa så han har mycket hinder varje dag men det är hans val och jag respekterar det

Tycker du att det är fel att bo på ett boende i så fall kan du utveckla varför
Ingelstad? Ja men du måste trolla då, för då nekar du fast allt tyder på att Raffa startat SBE
- SBE-bilden är ifrån Ingelstad, Småland
- SBE gör samma brott som G.L., rån, alkohol och lite drogförsäljning
- personen med luvtröjan liknar Raffa
- graderingarna har samma typsnitt som G.L.
- SBEs namn med ”Sverige” och ”Elit” utmanar stora etablerade gäng som Brödraskapet och Muslimska Brödraskapet (lite nagel i ögat bara kanske?)
- SBE har chapter i Sörmland
Du kan inte medge det just nu, ochchar förklarat varför.
Inga problem men det är skit-tydligt nu.
Svar tydligare senare när du kan
Senast redigerad av becko 2022-10-09 kl. 00:48.
Citera
2022-10-09, 00:52
Medlem
beckos avatar
Citat:
Är du helt dum i huvudet? Raffa har ingen koppling till detta gäng eller andra gäng han la av för flera år sedan och sköter sig och lever ett hederligt liv som
Jag förstår dig inte riktigt påstår du nu att Raffa är medlem i muslimska brödraskapet? För det är han inte halva raffas familj är muslimer andra halvan katoliker och Raffa är katolik

Jag förstår vad ni håller på med men du har inte en djävla aning om vad jag håller på med
Sluta nu det räcker du skämmer bara ut dig
Du kan väl inte anklaga mig för att vara dum i huvudet när jag själv skriver becko?? Kan jag få gissa i fred tack?
Jag gissar bara, baserat på andras eminenta research, sen lägger du själv till ännu mer som passar in, varför, hmmm trollar du eller är det så?
Verkar som du inte kan säga som det är just nu, så berätta som det är senare när du kan
Senast redigerad av becko 2022-10-09 kl. 00:56.
Citera
2022-10-09, 01:02
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Du kan väl inte anklaga mig för att vara dum i huvudet när jag själv skriver becko?? Kan jag få gissa i fred tack?
Jag gissar bara, baserat på andras eminenta research, sen lägger du själv till ännu mer som passar in, varför, hmmm trollar du eller är det så?
Verkar som du inte kan säga som det är just nu, så berätta som det är senare när du kan

Vad vill du veta?
Citera
2022-10-09, 01:18
Medlem
droppas avatar
Citat:
Vad vill du veta?
Utegångsförbud, tar d som du har boja
Citera
2022-10-09, 01:20
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droppa
Utegångsförbud, tar d som du har boja . Sen tyckte jag svenska va knas, men jag kan fan använda komma tecken.

Nej ingen boja jag drev bara med utegångsförbudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in