Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-09, 19:06
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikandersson0505
Vad var det för sorts brott brodern till MGM var dömd för? Tänker att om han också är dömd för x antal våldtäkt mot barn lär ju flickan nu finnas hos honom
Inte troligt, men helt rätt riktning, polisen bör givetvis ha spaning på hela denna arabiska parasit-familj.
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
https://www.svtstatic.se/image/squar...78?format=auto

Direktlänk till bilden på den han hittade som har samma namn som förövaren. Stor chans att det är rätt person.
Omöjligt att se något annat än att solen reflekteras på hans enorma näsa. Är han alban eller serb? Hemsk på fest utöver att han är våldtäktsman och pedofil. All kola skulle ta slut blixtsnabbt.
Senast redigerad av psykoshippien 2022-10-09 kl. 19:08.
Citera
2022-10-09, 19:06
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Horungen som är häktad heter alltså Latif Suleymanov.

Av namnet att döma skulle jag gissa att han är uzbek eller liknande. Hoppas verkligen flickan hittas vid liv.

Fanskapet ska ut från Sverige. Hoppas den blågula regeringen kan kicka ut dessa äckliga barbarer som inte har här att göra.
Suleymanov name origin.

HIGHEST DENSITY IN:
Turkmenistan
Uzbekistan

Vad fan gör han här?
Citera
2022-10-09, 19:07
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Horungen som är häktad heter alltså Latif Suleymanov.

Av namnet att döma skulle jag gissa att han är uzbek eller liknande. Hoppas verkligen flickan hittas vid liv.

Bild på utlänningen i detta reportage om man scrollar ner lite: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-biskopsgarden

Citat:
Fanskapet ska ut från Sverige. Hoppas den blågula regeringen kan kicka ut dessa äckliga barbarer som inte har här att göra.

Det kan du tyvärr glömma.
Citera
2022-10-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Skulle vara intressant att veta när han kom ut. Han är ju 23, så de känns konstigt.

3 år är ändå rätt länge för nån ung att sitta för ett sådant brott - måste varit hänsynslöst

Ungdomsrabatten (upp till 20 vid brottets utförande) gällde fortfarande då.

Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
K*sk*ll
*= o, e

Nio st hundar reggade på adressen så kändes troligt.

Eller så har hon en kennel?
Citera
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Suleymanov name origin.

HIGHEST DENSITY IN:
Turkmenistan
Uzbekistan

Vad fan gör han här?

Han är här därför att vi i Sverige älskar utländska våldtäktsmän.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Suleymanov name origin.

HIGHEST DENSITY IN:
Turkmenistan
Uzbekistan

Vad fan gör han här?

Undrar jag också. Inget krig i Uzbekistan men landet styrs väl av en auktoritär regim. Varför uzbeker blev Sveriges ansvar har jag noll aning om. Borde finnas lämpligare länder att fly till i närområdet. Uzbeker har ett jävla dåligt trackrecord av brottslighet i Sverige för att vara relativt få här. Rakhmat Akilov är ett ytterligare exempel på att denna grupp inte har i Sverige att göra.
Senast redigerad av KeepYourHeadUp4 2022-10-09 kl. 19:12.
Citera
2022-10-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Det är synd att man inte har rediga förhörsledare i Sverige.

I USA har de polygraftest, lögndetektor och rubbet

Jag har läst en del i ämnet då jag tycker det är intressant, det verkar vara att många utredare är nästan självlärda.

I usa har de haft så duktiga förhörsledare att de lyckats övertala oskyldiga att de varit skyldiga och de erkänt brott de inte gjort. Läs på om det, det har blivit ett problem.

Jag tror lögndetektor fungerar dåligt på patologiska lögnare eller personer som har fått lugnande/motsvarande (vilket typ 7 av 10 häktade äter)
Citera
2022-10-09, 19:12
Medlem
Hans namn Süleymanov, det är ryskt. Alltså Süleyman är turkiskt men ändelsen säger att han/släkten kommer från Ryssland, f.d. sovjetisk stat som Azerbadjan eller Uzbekistan. Vet inte vad jag vill säga egentligen men det är ganska ovanligt. Hon lär inte googlat honom.
Citera
2022-10-09, 19:13
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Då måste det vara han på bilden här om bläddrar nedåt som är anhållen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-biskopsgarden
yes det är han. den artikeln fanns med här rätt tidigt i tråden när vi fick namnet på honom
Citera
2022-10-09, 19:15
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
yes det är han. den artikeln fanns med här rätt tidigt i tråden när vi fick namnet på honom

Artikel från 2017 men han har en typ av utseende som inte förändras jättemycket med åldern så han lär se i stort sett likadan ut idag.
Citera
2022-10-09, 19:17
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Artikel från 2017 men han har en typ av utseende som inte förändras jättemycket med åldern så han lär se i stort sett likadan ut idag.
ja de har en tendens att se likadana ut 10 år senare.. kort är han också. 161 cm
Citera
2022-10-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Eller så har hon en kennel?

Ja? Det var väl just därför det kändes troligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in