Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-09, 19:56
Medlem
Undrar om han skickar runt henne bland likasinnade pedofiler, det har ju hänt förr bland invandrare.

Fy fan stackars familj, undrar om tjejen kommer kunna återhämta sig efter detta 13 år bara.
Citera
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Nyligen bytt förnamn, tagit bort Emel*e Reg*na och bytt till E*la.

*i. *i.
*y.
(Modern detta handlar om för tydlighets skull) Men det där med att byta namn i vuxen ålder är för mig lite udda, och de som jag känner till som gjort det är ofta lite udda och har även diverse sociala problem.
Citera
Medlem
NicholasUrfes avatar
Uppdatering på nwt.se

” Fick sms

Flickans telefon har inte gått att ringa till sedan torsdagseftermiddagen.

Men den anhöriga har fått ett sms från mannen. Det skickades natten mellan fredagen och lördagen.

Där skriver flickan att hon "vill vara med" mannen som betalade biljetten.

Den anhöriga är dock säker på att det inte är flickan som skrivit sms:et, utan mannen.

– Det är han som har skrivit det, hundra procent.

Vid 19.30-tiden på söndagen var flickan ännu inte hittad, enligt Göran Carlbom, vakthavande befäl hos polisen i region Väst.”
Citera
2022-10-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Känns lite som om en hund ligger begraven i denna historia, om en 13 årig flicka är på rymmen med en 23 årig (fd) våldtäktman borde inte då media vara inkopplade, eller?
FB har tagit reda på att han är våldtäktsman, kanske visste hon inte tills nu, fatta hennes stress och vad det lägger på den. Inte heller kunde hon veta att polisen i Värmland, trots uppgifter om att flickan åkt till Göteborg, inte meddelade polisen där?

Kan vi skita i hennes namn. kanske är hon lejonhona som ska ge karma-behandling till sin dotters förövare, kanske heter kenneln så... Det gör inte någon skillnad i att finna flickan.
Citera
2022-10-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Kan man ha bankid och swish utan sv personummer?
Ja absolut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Blir lite snurrig, var bodde hon? Hos mamma eller på hvb hem?
Någon skrev att hon är ett problembarn? Varför?

Killen har suttit anhållen sen igår, de känns som att ifall han hjälpt till att ”gömma” henne så hade han berättat var hon är vid de här laget. Tror tyvärr han mördat henne.

Jag har till 110% säkerhet sett en av hennes länkade foton i en efterlysning förut.
Det är oerhört sorgligt när barn inte mår bra och kanske inte heller lever under bra förhållanden i sin familj/familjer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Var? Kan inte se den?

Han menar inte om henne...
Citera
2022-10-09, 20:00
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicholasUrfe
Uppdatering på nwt.se

” Fick sms

Men den anhöriga har fått ett sms från mannen. Det skickades natten mellan fredagen och lördagen.

Den anhöriga är dock säker på att det inte är flickan som skrivit sms:et, utan mannen.

Vid 19.30-tiden på söndagen var flickan ännu inte hittad, enligt Göran Carlbom, vakthavande befäl hos polisen i region Väst.”
usch, självklart han som skickat

hennes mobil slängdes kl 15 på torsdagen, 20 min efter att hon anlänt till göteborg med tåg. Hon hade då sista kontakten med en kompis då hon berättade att hon skulle kasta mobilen. strax efter stängdes den av och har varit avstängd sen dess.

om hon kastat den på riktigt så att säga, är det möjligt för polisen att tracka den som avstängd? möjligt det finns en hel del info i telefonen, helt möjligt han som beordrade henne att kasta den med och att hon fick kontakta sin vän en sista gång kanske.
Citera
2022-10-09, 20:00
Medlem
Awkwardmans avatar
Är jag ensam om att då en mycket dålig känsla. Eller har jag missat något här?
Citera
2022-10-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Undrar om han skickar runt henne bland likasinnade pedofiler, det har ju hänt förr bland invandrare.

Fy fan stackars familj, undrar om tjejen kommer kunna återhämta sig efter detta 13 år bara.

Just den tanken gör en illamående 🤢
Måtte dom hitta henne snart
Citera
2022-10-09, 20:01
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicholasUrfe
Uppdatering på nwt.se

” Fick sms

Detta kan vi ju inte veta helt säkert men det är högst sannolikt att så är fallet, att peddo-araben skickat meddelandet. Polisen borde ta fram historik på mobilens mastpunkter för att söka bakåt för att finna flickan. Vidare bör väl närmsta skogsområde sökas av, det finns ganska stort område väster om peddo-arabens bostadsadress. .
Citera
2022-10-09, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Är jag ensam om att då en mycket dålig känsla. Eller har jag missat något här?

Samma här 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in