Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-09, 21:44
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ananasskiva
Självklart bedriver polisen inre spaning och undviker att dela med sig av arbetet och strategier. För både närstående och utomstående kan det då förefalla som om polisen inget gör. Tyvärr sabbade modern polisarbetet genom att ringa upp mannen efter att hon fått telefonnumret via SJ/den bokade biljetten. Mannen var då i sällskap med flickan och fick i och med samtalet vetskap om att de flåsade honom i nacken, och agerade. Förstår viljan att ringa när man har numret framför sig men det var dumt, mycket dumt.

Jag hade gjort samma!
Alla gånger samma
Citera
2022-10-09, 21:49
Medlem
Åh, arma barn. Måtte hon komma fram snart vid liv. Den där dvärgen hoppas jag får alla tänder och naglar utdragna, fy fan vilken vidrig människa.
Är så oerhört spänd och orolig, skulle önska att polisen var mer pratsam. Men, man får vänta och hoppas på att flickan är okej trots omständigheterna.
Citera
2022-10-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag hade gjort samma!
Alla gånger samma

Jag också. Fatta paniken att ens barn är försvunnet, att då få EN enda chans att få kontakt. Man tar den. Alla dar i veckan.
Citera
2022-10-09, 21:51
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Källa på det du skriver i ditt förra inlägg (och det här igen).
"hamnat på behandlingshem"
"Tösen har tydligen även varit efterlyst vid ett tidigare tillfälle"

Att hon varit efterlyst tidigare har andra skribenter, flera oberoende av varandra skrivit, att hon varit på lvhhem eller liknade har stått på andra ställen.

Du är fri att läsa in hela tråden och olika Facebookkonton hos anhöriga om du vill ha det svart på vitt.
Citera
2022-10-09, 21:55
Medlem
xXoyKillSss avatar
Finns det något man kan dela på instagram gällande detta? Känner ett par personer som känner och känner som behöver se detta
Citera
2022-10-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Att hon varit efterlyst tidigare har andra skribenter, flera oberoende av varandra skrivit, att hon varit på lvhhem eller liknade har stått på andra ställen.

Du är fri att läsa in hela tråden och olika Facebookkonton hos anhöriga om du vill ha det svart på vitt.
Inga källor alls på dina tvärsäkra påståenden alltså.
Citera
2022-10-09, 22:00
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Missing People:

GÖTEBORG/TOLERED
Naemi

Har någon sett 13-åriga Naemi?
Hon är försvunnen sedan den 6 september 2022 då hon senast sågs i Tolered.

Naemi har brunt lockigt hår. Hon är cirka 160 centimeter lång och väger cirka 55 kg. Hon var vid försvinnandet klädd i grå Nike hoodie, mörka mjukisbyxor och en svart midjekort jacka med vit pälskrage och svarta sneakers.

Har du sett Naemi eller har du information som kan leda till att hon återfinns, ring polisen på 114 14.
Vid eventuella frågor från media, vänligen ring 031-760 90 60.

https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/naemi/

Söker gör de väl inte? Ingen skallgång eller letande. Vad gör de mer än att lägga upp bild på sin hemsida?
Citera
2022-10-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Finns det något man kan dela på instagram gällande detta? Känner ett par personer som känner och känner som behöver se detta

Dela Missing peoples efterlysning på din Instagram. Och skicka direkt till de personerna också kanske så du är säker på att de har sett den?
Citera
2022-10-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Om hon är i livet, och ute själv så brukar nordstan/centralen vara en magnet för dessa barn (helt olämplig plats) om någon har vägarna förbi så kolla där efter henne.
En helt vild tanke- i Änggården finns flertalet stora övergivna hyreshus (ägs av kommunen). Det bor folk i dessa, även om ägaren tror de är tomma. Bla huset närmast Änggårdsbergen längst in är bebott. En sådan plats är ett bra gömställe - värme/el och nära linneplatsen

magnet och magnet de flesta ungdomar brukar hänga på "emotrappan". (i alla fall var det så förr).
Citera
2022-10-09, 22:02
Bannlyst
Citat:

Citat:

Ursprungligen postat av Mercede :

"Enligt någon "anonym" på facebook som sa sig vara hennes kompis så bodde hon på hvb hem men inte ville det.

"sant eller inte vet jag inte"

Inget bekräftat (?) elr? gällande HVB hem.

Dessutom 100% ovidkommande +om hon borstade tänderna dåligt ellr hade kort kjol.
Citera
2022-10-09, 22:02
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

Citat:
andra skribenter* räknas kanske som jag och en till? var någon som tyckte sig känna igen bilden på henne och jag skrev då att jag fick samla känsla första gången jag såg den men som sagt det har jag ingen aning om mer än att jag bara fick en känsla av att ha sett den.

ang att hon var på ett hem så var det en anonym person på Facebook som sa sig vara vän med henne som sa det och att hon inte ville vara där.
hur sant det är kan man inte veta heller.
Citera
2022-10-09, 22:03
Medlem
Bertings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Missing People:

GÖTEBORG/TOLERED
Naemi

Har någon sett 13-åriga Naemi?
Hon är försvunnen sedan den 6 september 2022 då hon senast sågs i Tolered.

Naemi har brunt lockigt hår. Hon är cirka 160 centimeter lång och väger cirka 55 kg. Hon var vid försvinnandet klädd i grå Nike hoodie, mörka mjukisbyxor och en svart midjekort jacka med vit pälskrage och svarta sneakers.

Har du sett Naemi eller har du information som kan leda till att hon återfinns, ring polisen på 114 14.
Vid eventuella frågor från media, vänligen ring 031-760 90 60.

https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/naemi/

6 september, har hon varit borta sen dess, eller rymt nu igen, eller felskrivet. Vem har sett henne i Tolered? Möjligt, men det är ju kanske 5 spårvagnshållplatser där ifrån där snubben bor, har han nån koppling till Tolered, kanske bröder, anhöriga? Undrar, för i inlägg här ber man folk i Tolered att gå ut och leta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in