Citat:
Ursprungligen postat av
Vijag
Nej det är allmänt känt av alla som ens vet vilka dom är , alltså mamman å pappan . Mamman är normalt sett väldigt öppen mot allt å alla om att hon försöker få hem sin dotter .
Har inte skrivit några detaljer alls om uppväxt m.m så lägg ner . Hur skulle det kunna påverka flickan att jag skriver i ett forum att hon bor i familjehem? Sluta .
Lägg inte energi på såna kommentarer. Jag tycker att det var jättebra att du registrerade ett konto och skriver fakta för att folk ska kunna få ett annat perspektiv på saker istället för att det ska bli översvämmat av kommentarer om att hon är död. Det finns väl faktiskt inget som talar för att hon är död, utan endast försvunnen! Det är inte allt för sällan som folk lägger ut adresser, bilder osv på människor som faktiskt ibland är helt oskyldiga. Vad vi vet är att hon har rymt och träffat en utländsk våldtäktsman som hon har ljugit om sin ålder för. Vidrig kille absolut och han borde inte vara i frihet, men det är ett långt steg från att våldta till att mörda någon. Det är väldigt lätt att dras till såna här människor när man inte mår bra själv, det blir något destruktivt. Hoppas att hon blir hittad snart och att hon får bo med sin mamma som dom själva vill! Man måste försöka tänka positivt fastän jag fattar att det är jättesvårt!