Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Klart hon är en kass morsa, hon har ju inte lyckats få hem flickan på 7 år om det du säger stämmer. Det är ju typ distriktsrekord i dåligt föräldraskap. Det räcker ju med att titta på bilderna av både henne och flickan för att man ska se att dysfunktionaliteten bara sprutar.
Någon ovanför skrev att han/hon känt modern i många år och förklarar att det inte har varit fråga om dåligt moderskap, utan att socialtjänsten förstört.
Jag själv hade en väldigt bra mor, hon mådde dock inte så bra. Vilket ledde till att jag blev placerad på ett annat ställe.
När jag bodde med min mor så var jag hos henne varannan helg och det var outhärdligt att inte få träffa henne oftare. Trots en knapp inkomst så lät hon mig alltid välja den leksak jag ville ha, 1. Vi borstade varandras hår, kollade film och åt godis, bakade, träffade släkten etc. Men en tvist blev det iallafall och Soc lät mig inte bo kvar.
Sluta anta saker innan ni vet hela historien för sjutton!
Citat:
Av någon anledning så tror jag inte tjejen är död, hon ligger förmodligen och stönar under någon av Latifs polare.
Hur kan du skriva något sådant?
Hon är endast 13 år gammal(!). Hon slutade mellanstadiet för någon månad sedan. Ett jävla barn.