Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vijag
I rest my case . Även fast ja känt henne många år är de såklart mycket ja inte vet och även mycket ja inte riktigt minns . Ni har en poäng i det ni skriver också men som vän uttalar jag mig inte mera nu . Önskar bara att hon får sin dotter tillbaka på två ben å inte i en liksäck
Jag känner henne inte alls. Jag dömer henne efter fördomar.

Ingen normal människa önskar henne något annat än att flickan hittas vid liv och välmående. Det finns inga människor som förtjänar att lida genom att deras barn skadas.
Citera
2022-10-11, 02:46
Bannlyst
Tror polisen alltid drar igång spaning senare när det gäller tjejer som har historisk av att rymma från hvb-hem och familjehem, jättevanligt.
När jag tänker efter så hade jag en sån tjej på besök för många år sen, hon kom med några äldre tjejer när jag hade fest, hon var på rymmen från hvb-hem.
Hon satt i fönstret och visslade på killar, sen stack hon ut och åkte iväg med 5 killar till Högdalen.
Hon hade tydligen också rymt flera gånger.
Citera
2022-10-11, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Klart hon är en kass morsa, hon har ju inte lyckats få hem flickan på 7 år om det du säger stämmer. Det är ju typ distriktsrekord i dåligt föräldraskap. Det räcker ju med att titta på bilderna av både henne och flickan för att man ska se att dysfunktionaliteten bara sprutar.

Någon ovanför skrev att han/hon känt modern i många år och förklarar att det inte har varit fråga om dåligt moderskap, utan att socialtjänsten förstört.
Jag själv hade en väldigt bra mor, hon mådde dock inte så bra. Vilket ledde till att jag blev placerad på ett annat ställe.
När jag bodde med min mor så var jag hos henne varannan helg och det var outhärdligt att inte få träffa henne oftare. Trots en knapp inkomst så lät hon mig alltid välja den leksak jag ville ha, 1. Vi borstade varandras hår, kollade film och åt godis, bakade, träffade släkten etc. Men en tvist blev det iallafall och Soc lät mig inte bo kvar.

Sluta anta saker innan ni vet hela historien för sjutton!

Citat:
Av någon anledning så tror jag inte tjejen är död, hon ligger förmodligen och stönar under någon av Latifs polare.

Hur kan du skriva något sådant?
Hon är endast 13 år gammal(!). Hon slutade mellanstadiet för någon månad sedan. Ett jävla barn.
Senast redigerad av unluckypotato 2022-10-11 kl. 02:53.
Citera
2022-10-11, 02:50
Medlem
Jag håller helt med dig!
Flickan verkar ju också ha ankläppar på vissa bilder, och sminkad..klädseln...
Mamman är nog ingen vidare bra förebild om man ser till hennes bilder.
Min 13-åriga tjej skulle inte få göra så, jag skulle även inte låta henne vara inne på olika chattar, sånt har jag stenkoll på. 13 år då är man ju ett barn,
Senast redigerad av kongeroa 2022-10-11 kl. 02:52. Anledning: Stavfel
Citera
2022-10-11, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unluckypotato
Någon ovanför skrev att han/hon känt modern i många år och förklarar att det inte har varit fråga om dåligt moderskap, utan att socialtjänsten förstört.
Jag själv hade en väldigt bra mor, hon mådde dock inte så bra. Vilket ledde till att jag blev placerad på ett annat ställe.
När jag bodde med min mor så var jag hos henne varannan helg och det var outhärdligt att inte få träffa henne oftare. Trots en knapp inkomst så lät hon mig alltid välja den leksak jag ville ha, 1. Vi borstade varandras hår, kollade film och åt godis, bakade, träffade släkten etc. Men en tvist blev det iallafall och Soc lät mig inte bo kvar.

Sluta anta saker innan ni vet hela historien för sjutton!

Hur kan du skriva något sådant?
Hon är endast 13 år gammal(!). Hon slutade mellanstadiet för någon månad sedan. Ett jävla barn.

VADÅ BARA 13 ÅR, JA ETT BATN PÅ 13 ÅR STICKER VÄL INTE IVÄG TILL EN OKÄND KILLE, I GBG? INTE HELLER HÅLLER VÄL BARN PÅ I CHATTAR OM SEX,??!!
DET ÄR SKILLNAD PÅ BARN OCH BARN...
MIN DOTTER SKULKE ALDRIG GJORT EN SÅN HÄR GREJ!
Citera
2022-10-11, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Jag håller helt med dig!
Flickan verkar ju också ha ankläppar på vissa bilder, och sminkad..klädseln...
Mamman är nog ingen vidare bra förebild om man ser till hennes bilder.
Min 13-åriga tjej skulle inte få göra så, jag skulle även inte låta henne vara inne på olika chattar, sånt har jag stenkoll på. 13 år då är man ju ett barn,

Vadå ankläppar din jävla spindelfan? Hon har ju för fan naturligt stora läppar vad fan ska hon göra åt det tycker du?
Hon har inga konstiga kläder heller men hon har stora bröst men det har vissa barn! Vad fan är du någon jävla Sharia lover?

Du är patetisk. Du har ingen jävla aning vilka ”chattar” din 13 åring är inne på.

Ja. Bra uppfattat - hon är ett barn. Sluta skylla PÅ ETT BARN SOM INTE HAR NÅGON SKULD OCH INTE HAR KONSEKVENSTÄNK ELLER UTVECKLAD HJÄRNA! Du var mig en obehaglig människa.
Citera
2022-10-11, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
VADÅ BARA 13 ÅR, JA ETT BATN PÅ 13 ÅR STICKER VÄL INTE IVÄG TILL EN OKÄND KILLE, I GBG? INTE HELLER HÅLLER VÄL BARN PÅ I CHATTAR OM SEX,??!!
DET ÄR SKILLNAD PÅ BARN OCH BARN...
MIN DOTTER SKULKE ALDRIG GJORT EN SÅN HÄR GREJ!

Du är född i farstun om du missat att barn 1) inte alla är likadana
2) har utvecklade sexliv redan som små barn. Som 12-13åring har man idag koll på vad sex är, man har sex med sig själv och tyvärr är barn lättlurade och kan bli våldtagna av vuxna för de förstår inte fullt ut signaler och konsekvenser
3) Det verkar vara synd om din dotter med tanke på din syn på barn och kvinnor
Citera
2022-10-11, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Du är född i farstun om du missat att barn 1) inte alla är likadana
2) har utvecklade sexliv redan som små barn. Som 12-13åring har man idag koll på vad sex är, man har sex med sig själv och tyvärr är barn lättlurade och kan bli våldtagna av vuxna för de förstår inte fullt ut signaler och konsekvenser
3) Det verkar vara synd om din dotter med tanke på din syn på barn och kvinnor

Instämmer. Puberteten börjar vid 12-13 års åldern och för i tiden skaffade man familj och barn tidigare. Flickor kunde giftas bort vid 13 års ålder. Nu är det andra tider och lagar förstås, men rent biologiskt är en del fertila vid 13 år. Biologin kan vi inte påverka oavsett vilka lagar och regler man inrättar
Citera
2022-10-11, 04:15
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VladimirSuckmeoff
Morsan heter alltså Eyla Lioness Karma. Vilket jävla fult namn alltså, inte undra på att sådant här har drabbat henne. Har man ett sådant avvikande namn, är det för eller senare tvunget att man ådrar sig något olyckligt. Där fick hon Karma för att hon har ett så fult namn. Hur tänkte hennes blatte föräldrar liksom, vi döper vårt barn till "lejoninna".

Det är hennes namn på FB.
Hon heter: (FB) 23-årig göteborgare anhållen för grooming, 13-årig flicka försvunnen (2022-10-06)
Senast redigerad av Zicksack 2022-10-11 kl. 04:20.
Citera
2022-10-11, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Hon åkte för att hon är 13 och förvirrad han tog emot henne för att ha sex.

Nej hon åkte för att hon ville ha eller prova på sex. 13 åriga tjejer kan också vilja sex, ditt pryda religiösa arsel
Citera
2022-10-11, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Det brukar tyvärr vara så att svenska tonårsflickor åker till utsatta områden (inte bara utsatta) men för att leta efter ''badguys'' som sedan manipulerar dom redan stackars manipulerade flickorna.

Jag sätter hela min lön på att flickan är svensk och killen är antingen afrikan eller arab.

Flickans morsa är ju arab och heter Eyla som är ett arabiskt namn, så flickan är minst halvarab och kan därför inte vara svensk
Citera
2022-10-11, 04:33
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VladimirSuckmeoff
Flickans morsa är ju arab och heter Eyla som är ett arabiskt namn, så flickan är minst halvarab och kan därför inte vara svensk

Om du ser på Mrkoll så har hon bytt förnamn.
Hette tidigare Em*eli* (*e) R*gin* (*e*a).
Låter inte särskilt arabisk.
Senast redigerad av Zicksack 2022-10-11 kl. 05:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in