Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vijag
Inte sen länge, han hade lite umgänge med henne förra året men inte något på sistonde
Hur det kommer sig att hon skickat till honom vet jag fan inte för det är helt klart konstigt för mamman å pappan har inget samarbete nu i detta vad jag vet .
Dessutom undrar jag hur hon kan veta vem pappan är.
Inte ens du verkar ju veta det?
Citera
2022-10-11, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Tyvärr hittad avliden nu... Man blir så jävla ledsen över allt som händer i detta land.

Har du någon källa på det eller sitter du och trollar hög på koskenkorva din ful(l)a finne?
Citera
2022-10-11, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Horungen som är häktad heter alltså Latif Suleymanov.

Av namnet att döma skulle jag gissa att han är uzbek eller liknande. Hoppas verkligen flickan hittas vid liv.

Fanskapet ska ut från Sverige. Hoppas den blågula regeringen kan kicka ut dessa äckliga barbarer som inte har här att göra.

Han är från Azerbajdzjan din knäppskalle. Sluta trolla
Citera
2022-10-11, 06:11
Medlem
Troligtvis avliden eftersom hon inte dykt upp... Men tjejer i den åldern kan göra knasiga saker. Tuvär
Citera
2022-10-11, 06:47
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
VADÅ BARA 13 ÅR, JA ETT BATN PÅ 13 ÅR STICKER VÄL INTE IVÄG TILL EN OKÄND KILLE, I GBG? INTE HELLER HÅLLER VÄL BARN PÅ I CHATTAR OM SEX,??!!
DET ÄR SKILLNAD PÅ BARN OCH BARN...
MIN DOTTER SKULKE ALDRIG GJORT EN SÅN HÄR GREJ!

Om du bara visste vad 13-14 åringar gör nu för tiden...

Det är sjukt
Citera
2022-10-11, 07:21
Medlem
Missing people sa I morse att de hittat fynd från henne i skogen. Troligtvis död. Hoppas jag har fel.
Citera
2022-10-11, 07:22
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rappy
Missing people sa I morse att de hittat fynd från henne i skogen. Troligtvis död. Hoppas jag har fel.

De sa bara att de hittat prylar. Inte att det var hennes.
Citera
2022-10-11, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladimirSuckmeoff

Om du inte vore efterbliven skulle du sett att det inlägget skrevs innan det blev officiellt i tråden att gärningsmannen är från Azerbajdzjan. Det var alltså en spekulation, vet du vad det betyder?

Citera
2022-10-11, 07:32
Medlem
Inget nytt än? Måtte hon hittas.
Citera
2022-10-11, 07:33
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:

Ja men är det nåt extrembrott med avhugget huvud, kvinna i håla, terroristbrott, gruppvåldtäkt, förnedringsrån med urin, Sprängning, Skjutning med automatvapen med 12årigt offer. Nog fan är det nån jävla hottentott från nåt skitland som har noll koppling till Sverige..

Är man ifrån Långtbortistan eller nån Sandhåla i Afrika så ska tydligen alla gränser sprängas med råge. . När ska dumsvensken fatta att de här människorna totalt saknar spärrar.
Citera
2022-10-11, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
De sa bara att de hittat prylar. Inte att det var hennes.

Läsförståelsen hos folk idag är skrämmande dålig. Inte undra på att det sprids "rykten" när folk inte läser ordentligt.

Håller för övrigt alla tummar att barnet hittas. Vid liv. Men jag har en sån usel magkänsla. Statistskt sett är hon väl död.
Citera
2022-10-11, 07:35
Medlem
Citat:
Nej hon åkte för att hon ville ha eller prova på sex. 13 åriga tjejer kan också vilja sex, ditt pryda religiösa arsel

Det är väl ändå bättre med "pryda religiösa arslen" än degenererade, normlösa libtards?

Knappast en tillfällighet att kyrkans och kärnfamiljens förfall sammanfaller på pricken med multikulturalism, våldtäktsbejakande HBQT-fantaster och sexualisering av barn.

Rent intellektuellt är det såklart svårt att vara troende(speciellt att vara anhängare till en specifik religiös rörelse) men det går knappast att, med ett öppet sinne, förneka att samhället har haft(och har) behov av övergripande moralisk vägledning. Just därför att annars är det Sodom och Gomorra på steroider som gäller.
Senast redigerad av Periodic 2022-10-11 kl. 07:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in