Hahaha hon vill ju ha kuk så låt henne få detta av den herre hon är med just nu.
Minns själv hur pilska dom var i den åldern, som löpade katter. Min tjejkompis 13 år ville ju knulla men det ville inte jag så hon drog runt med massa trettioåringar på byn. Fick hon det hon ville ? oh ja.. och hon var sur för att inte jag ville för det var med mig hon ville göra det sa hon men hon ville inte vänta. Det skulle ske nu.
Men detta var kanske inte lika kontroversiellt för 40 år sen
Klasskompisen gjorde en 13 åring på smällen han 14. Dom behöll ungen... Dom ångrar det inte i dag. han blev farfar tidigt.
Jag menar varför bara kasta ur sig direkt att brott är begånget. Hon kanske vill det och vad jag vet så är tjejer i den ålder rejält kukfixerade och har väl knappt något annat i huvudet.
Gett real liksom. Vist vissa är barn precis på väg att inte vara det, men dom festa i den åldern är bra vuxna och vet exakt vad dom håller på med. Sluta curla och dalta och sluta tro att hon per automatik är ett jävla offer. Det är inte alls säkert att det är så det är faktiskt.