Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 17:00
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Exakt!

Eller så spelar man poker med en 13årings liv. .

Jag tror fortfarande på hypotesen att hon frivilligt håller sig undan, men har absolut noll förtroende för de uniformerade clownerna.
Citera
2022-10-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Intressant att sossarnas pk tidning nr 1 AFTONBLADET knappt tar upp fallet. Behöver man undra varför?
Vilka vidriga manipulatörer de är ändå de rödgröna jävlarna.

Snart dyker det upp en vitpixlad bild på "göteborgaren"
Senast redigerad av GrevenFB 2022-10-11 kl. 17:04.
Citera
2022-10-11, 17:01
Medlem
vonDys avatar
Var är flickan??
Som jag förstått tidigare i tråd har hon rymt från diverse familjehem diverse ggr tidigare,men då alltid påträffats inom samma område och inom ett dygn.
Nu är hon helt borta,efter möte med den 23-årige våldtäktsmannen av minderåriga i Gbg..
Han som "gråter efter häktningsförhandling" ,borde istället snyta sig,och berätta Var Hon Är.

Han har inga "vänner". Ensam.
Så bättre berätta vad som hänt.
Citera
2022-10-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Såg just nu tack vare det Du skickade upp.

Ny adress såg jag: Godvädersgatan 23

Väldigt nära den tidigare adressen som var Norra Fjädermolnsgatan 16.

Hmm..

Kanske man ska söka där också...

https://www.google.se/maps/place/God...1.888513?hl=sv

Eller här:
https://www.google.se/maps/place/Nor....8986038?hl=sv

Kan inte klicka på länkar för tillfället. Vad är det som anges när det gäller Godvädersgatan 23?
Förmodad brottsplats?
Citera
2022-10-11, 17:02
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
I så fall kan de åtminstone lägga upp någon form av kommunikationsstrategi. Att hålla på och hatta fram och tillbaka leder till spekulationer. Bättre att inte säga så mycket alls. "Men det är ju en hypotes" och liknande låter som svammel.

Det blir lätt fel när två olika län är inblandade, uttalanden borde enbart komma från ett håll, dvs i detta fallet från Göteborgspolisen.
Citera
2022-10-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Ta en titt på polisen Thomas Fuxborg. Tycker du han ser ut som han har alla hästarna hemma? Två år i varje klass och stödundervisning hela grundskolan. Extremt tom blick. Tror det är vakuum bakom det pannbenet.

https://static-cdn.sr.se/images/104/...32&format=webp
nu är du ändå fel ute- varför ska det gnällas på polsen.
Flicke barnets bio-mamma verkar vara den som haft kontakt med den lilla.
Någon skrev att lillflickans pappa är missbrukare och tösen kanske kontaktat honom.
Det finns så klart stora problem i flickans biologiska familj eftersom flickan placerats i fosterfamilj.
Flickan försöker vara mera vuxen än vad normala svenskar anser-hon är ju ett barn
och tänker som ett barn. Kanske hade varit bäst att plavera henne på ett ungdomshem med bättre kontroll än vad familjehem kan erbjuda.
Så klart inget bra läge nu
- den som vet var flickan befinner sig bör kontakta polisen.
Men att gnälla på polisen är inte rätt, var ska polisen leta har du tänkt?.
Någon vet vart hon är
och borde visa ansvar och lämna över ungen till polisen.
Flickans föräldrar verkar ha utländsk bakgrund ovh någon släkting kanske har kontakt med lilltjejen.
Citera
2022-10-11, 17:07
Avstängd
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Eller så spelar man poker med en 13årings liv. .

Jag tror fortfarande på hypotesen att hon frivilligt håller sig undan, men har absolut noll förtroende för de uniformerade clownerna.

Visst, jag respekterar din synpunkt.

Framtiden kommer säkert utvisa om hon lever eller är i de sälla jaktmarkerna...

Jag hoppas verkligen på att din hypotes att hon håller sig undan!

Hon fyller 14 idag. Hoppas att hon kan fira den i gott sällskap.
Citera
2022-10-11, 17:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Herregud, hur gamla är ni, givetvis spelar Polisen "poker" med allmänheten/media, de vet så mycket mer än de släpper.

Var det därför de inte var synliga när det spöregnade igår och frivilliga gick runt med pannlampor? Var det därför de var stöddiga imorse och sa att hon höll sig borta frivilligt för att sedan gå ut med hundar och inte utesluta att något hänt. Hur gammal är du? Vi är många här som har läst i detta forum i flera år och följt hur polisen gång på gång fuckar upp och inte bryr sig så värst mycket. Du kanske kommer ihåg Jens? Eller Wilma?

Hur det än kommer sluta med Naemi så tycker jag ändå att deras uttalanden och brist på insatser är under all kritik. Ett barn försvinner. Polisen sitter inne i värmen och äter kanelbullar och hoppas att det här rinner ut i sanden? Är det ok tycker du?
Citera
2022-10-11, 17:08
Medlem
vonDys avatar
Var är flickan??
Som jag förstått tidigare i tråd har hon rymt från diverse familjehem diverse ggr tidigare,men då alltid påträffats inom samma område och inom ett dygn.
Nu är hon helt borta,efter möte med den 23-årige våldtäktsmannen av minderåriga i Gbg..
Han som "gråter efter häktningsförhandling" ,borde istället snyta sig,och berätta Var Hon Är.

Han har inga "vänner". Ensam.
Så bättre berätta vad som hänt.
Citera
2022-10-11, 17:09
Medlem
5 månader var aset ute..

” Mannen dömdes för flera barnvåldtäkter mot två 14-åriga flickor.
Knappt fem månader efter att han släpptes från sitt fängelsestraff har han nu häktats misstänkt för att ha groomat 14-åriga Naemi, som sedan i torsdags är försvunnen från sitt hem i Värmland.
– Jag har träffat mannen tidigare, det är en riktigt obehaglig person, säger en person med insyn i ärendet.”

(Låst artikel, Expressen.)
https://www.expressen.se/nyheter/dom...arna-i-ratten/
Citera
2022-10-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Expressen har det högst upp nu.
Hur kan en man född 99 bli en man i 25-årsåldern?
https://www.expressen.se/nyheter/nae...nya-sokinsats/

Jaa... 23,24,25 🤷🏻‍♀️
Citera
2022-10-11, 17:10
Avstängd
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Kan inte klicka på länkar för tillfället. Vad är det som anges när det gäller Godvädersgatan 23?
Förmodad brottsplats?

Rensa cachen i webbläsaren eller start om för den funkar för mig.

Kanske en förmodad dumpning av något slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in