Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 19:16
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lägg ut Efterlyst nummer istället .. för man har dels större chans att komma fram där - dels har de som tar emot där större kunskap om uppmärksammade fall... då givetvis inte bara de som varit i sändning.

Här jag hoppas att du är nöjd nu.

Tipstelefon
Ring in ditt tips
08-702 00 90
Citera
2022-10-11, 19:16
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Nej, man är 23.

Men 25-årsåldern avses ungefär 23-27 år.
Citera
2022-10-11, 19:17
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Upp på banan, under eftermiddagen kallar dom det uttalandet osäkert och för en hypotes.
Jo men man gör inte en sådan hypotes om flickan inte visat livstecken efter mgm är anhållen. Han har begått sexualbrott tidigare om du inte läst på.
Citera
2022-10-11, 19:17
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WesternState
Någon tidning skrev att han grät när han blev häktad. Om det är sant tror jag knappast tårarna föll för den försvunna flickan.

Bhaha, klart som fan han inte gråter för henne. Det fattar väll varenda jävel. Han grinar för att han torskat!

Blir han inte utvisad den här gången så hoppas jag folk drar ihop en demonstration för att få ut aset.
Citera
2022-10-11, 19:18
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Med tanke på att de sprang åt andra håll, kan inte några andra blattar i området tagit in henne och håller henne fången?

Inte första gången det händer att tjejer som råkat ut för blattar som flytt råkar ut för nya blattar i flykten. De är som rovdjur som vädrar blod.
Citera
2022-10-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Han har begått sexualbrott tidigare om du inte läst på.

Jag har skrivit trådens sammanfattning. Jag har läst på!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Tittade på nyheterna i morse och slogs av hur nonchalant polisen framstod ”hon håller sig borta frivilligt”
Jahopp dåså?
Jag förstår inte heller. Även om hon håller sig borta frivilligt, så är hon bara barnet, och man borde verkligen göra allt för att hitta henne.
En tanke jag har är att de är nonchalanta, för att hon ska känna sig säker och börja röra sig utomhus.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Du kan få böter eller fängelse upp till två år, de beror på hur grovt det är, nu är ju inte flickan hittad och inte kan säga någonting, men de blir nog bara böter?

Han kan ha groomat flera andra offer, inte bara denna flicka. Kan finnas ett saftigt material som behöver gås igenom.
Citera
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Vadå "tonåring"? Vi talar om en 13-åring och en dömd pedofil som bokstavligen våldtog 14-åringar.

Att försöka göra dina pedofila böjelser accepterade fungerar inte riktigt med denna idiot. Läs domen istället så gör du inte bort dig ytterligare.

Definition på tonåring: tretton till nitton
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WesternState
Var framgår det att mamman inte har vårdnad om flickan. Jag har bara läst att hon bor i familjehem.
Det betyder att vårdnaden skrivs över.
Citera
Medlem
vonDys avatar
Oavsett vad,
Om flickan hittas oskadd, och pedofilen i häktet nu,
så hoppas jag att de båda får känna på vad de skapat i samhälle -såväl oro som resurser.
Som kunde gått till mer väl behövande.
Nu Hoppas jag att flickan kommer hem dit hon ska och får hjälp!
Citera
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Nej, man är 23.

Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Men 25-årsåldern avses ungefär 23-27 år.

Ja du har rätt kullamannen har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in