Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-11, 21:23
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon var o horade sig med en annan snubbe
utan att ge sig till känna

Åter igen: Hur har du den infon?
Citera
2022-10-11, 21:27
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Jag skänker en tanke till göteborgaren, som gick från att vara eventuell mördare till att bara vara ett eql.

Han är förstås en idiot som hänger på en sajt där han kan träffa så unga tjejer, men om det är sant att hon sade sig vara 17 kan man kanske förlåta honom i det här fallet.

Men med sådana ställen kommer det förstås att bli fler fall som det här och också sådana som har en dålig utgång.

Är du allvarlig?

Den här människan är dömd för att ha våldtagit 3 barn tidigare.

Han visste att flickan var 13år efter morsan ringde. Efter det sov flickan kvar hos honom.

Hoppas du brinner i helvetet.
Citera
2022-10-11, 21:27
Medlem
Så skönt att hon är återfunnen, vid liv!
Värmlands folkblad vet dock inte vilken dag det är i veckan:
"På måndagskvällen kunde polisen via sin hemsida meddela att flickan är återfunnen och befinner sig hos sin mamma.

– Jag har inga uppgifter om att hon skulle vara skadad utan av allt att döma är hon välbehållen, säger Fredrik Svedemyr."
Citera
2022-10-11, 21:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Hoppas att hon-/hennes familj åker på ett fett skadestånd. FAN vad detta jävla cirkuseri har kostat skattepengar! Förbannade bokstavsfitta!

Hon är ung och dum. Ville väl egentligen att ingen skulle leta efter henne. Så kostnaden blir på samhället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Polisen såg aldrig henne, utan hon var i borås :P

Hur vet du det? Och vad gjorde hon i Borås?
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Är du allvarlig?

Den här människan är dömd för att ha våldtagit 3 barn tidigare.

Han visste att flickan var 13år efter morsan ringde. Efter det sov flickan kvar hos honom.

Hoppas du brinner i helvetet.

Ja, så det faktum att jag tycker att det är bra att han inte är en mördare gör att du tycker det är ok att jag skall brinna i helvetet.

Det säger en del om dig.

Du är tyvärr bara värd beklagande när du säger så.

Du har missriktad vrede. så gå ut och hugg några vedträn istället.

Och låt vuxna sköta det här.
Citera
2022-10-11, 21:34
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Jag skänker en tanke till göteborgaren, som gick från att vara eventuell mördare till att bara vara ett eql.

Han är förstås en idiot som hänger på en sajt där han kan träffa så unga tjejer, men om det är sant att hon sade sig vara 17 kan man kanske förlåta honom i det här fallet.

Men med sådana ställen kommer det förstås att bli fler fall som det här och också sådana som har en dålig utgång.

Eller så är hon eller staten idioter. . Andra länder i Europa har 15-16års gräns på snapchat och liknande just för att underåriga inte ska kunna va ute o hora sig och söka kontakt med äldre eller att äldre ska kunna söka kontakt med yngre än 15-16. . Sverige är ju en jävla förmyndarstat i allt annat, men tydligen inte när det väl behövs
Citera
2022-10-11, 21:35
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homer.Jewston
Som kan ses så poserar den flertalsdömda pedofilen och våldtäktsmannen som ej blev utvisad med trots att denne ej är svensk medborgare med en kvinnlig polis. Anses inte detta skamligt och bör inte polisen tas ur tjänst?

https://samnytt.se/darfor-fick-barnv...-om-utvisning/

Han fick säkert knulla med henne med. Är bara totalt blåsta idioter som arbetar som poliser numera.
Citera
2022-10-11, 21:36
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homer.Jewston
Anses inte detta skamligt och bör inte polisen tas ur tjänst?

Och hur skulle polisen veta detta?
Att poliser eventuellt bör låta bli att ställa upp på selfies är en annan femma.
Citera
2022-10-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpalast
Mer att läsa om caset

Försvunna flickan hittad välbehållen

Göteborg
Den försvunna 13-åriga flickan har hittats välbehållen under tisdagskvällen, enligt polisen.
Polisen i region Väst gick under tisdagen ut och sa att den 13-åriga flickan från Värmland höll sig undan frivilligt och att inget brott misstänks.

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...len-1.82984400
Man kan kallt räkna med att hon mist oskulden några gånger 😂
Citera
2022-10-11, 21:38
Medlem
Citat:

Han muckade för våldtäkt av 14 åriga LVU tjejer för några månader sedan och nu kom han helt av slumpen i kontakt med en till som han lurade hem till sig själv ännu en gång. Ja, begåvningseliten är verkligen igång med sitt blatteförsvarande.
Citera
2022-10-11, 21:39
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Eller så är hon eller staten idioter. . Andra länder i Europa har 15-16års gräns på snapchat och liknande just för att underåriga inte ska kunna va ute o hora sig och söka kontakt med äldre eller att äldre ska kunna söka kontakt med yngre än 15-16. . Sverige är ju en jävla förmyndarstat i allt annat, men tydligen inte när det väl behövs

Jag är helt oinsatt i hur det fungerar, men visst är det konstigt.

Vad är det för mening i andra hem om ungarna ändå kan hamna i dessa situationer.

Men jag vet hur det kan vara. En barndomskärlek stack till London när hon var 15 och klarade sig.

Det har kanske alltid varit något av, rulla tärningarna.

Med tanke på GM och tjej kan hon knappast ha haft det så mycket sämre hos föräldrarna, men vad fan vet man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in