2022-10-12, 18:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Da er det jo betimelig at PSS dukker opp som siktet i saken og at MWL er hans bakmann i helerisaken. Hvilket sammentreff.

Edit:
PAS p sin side har jo hatt et svrt godt forhold til MWL. Dersom PAS faktisk er et alibi for TH s brer jo dette bare en vei.

MWL har jo p sin side ftt diktere klubbens hndtering av hvorfor han fikk sparken. Ingen ville jo tape ansikt utad. Visstnok var det en stor greie ogs i Skedsmo Hockey (fr LIK) nr MWL kom inn i teamet der fordi han hadde en s omfattende kriminell bakgrunn.

Ja, man kan vel f inntrykk av at PSS er en av MWLs operatrer, en slags "fotmann".
Men ogs i den linken m det jo vre snakk om pengetransaksjoner, jeg tviler p
at PSS er s dum at han gjr gratisoppdrag.
Citera
2022-10-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ja, man kan vel f inntrykk av at PSS er en av MWLs operatrer, en slags "fotmann".
Men ogs i den linken m det jo vre snakk om pengetransaksjoner, jeg tviler p
at PSS er s dum at han gjr gratisoppdrag.

Kanskje er spenning og hp om oppn noe nok for han.
Snn som spenningen med sende dumme Snapchats.
Citera
2022-10-12, 18:59
Medlem
Om jeg har forsttt det riktig.

Forbindelsen mellom PaSSmannen til MWL er etablert, ref bedragerisaken.

Og fra MWL til Tom Hagen er det to mulige forbindelser, (1) vennen TN og (2) PAS, tidligere ansatt alt-mulig-mann i TH Eiendom.

Da gjenstr det bare for politiet finne bevisene.

Da skjnner jeg at TT synes ha rmt trden. Det brenner et sted. Nrt Tom Hagen.
Citera
2022-10-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Her har vi en til gladlaks fra Lrenskog som elsker eiendom, hockey, gjeld, kriminalitet m.m. Med tilknytning til MWL.

https://www.finansavisen.no/lordag/r...ter-ny-konkurs
Du kom meg i forkjpet. Det er faktisk veldig interessant.
Det str at han gikk over ende med milliardgjeld og kjrte Lrenskog Ishockey i grften. Det behver absolutt ikke bety han har noe med saken gjre, men sier mye om hvor skakkjrt Lrenskog ishockeyklubb har vrt.
Senast redigerad av Ittno 2022-10-12 kl. 19:05.
Citera
2022-10-12, 19:16
Medlem
Vennelisten p Facebook-profilen til MWB er ikke pen, men nr man ser hvem som har klikket "liker" p bildene hans, er det blant annet folk med tung kriminell bakgrunn - Fr*ddy Hulb@ck, Ridv@n H@l*mi osv.
Citera
2022-10-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Vennelisten p Facebook-profilen til MWB er ikke pen, men nr man ser hvem som har klikket "liker" p bildene hans, er det blant annet folk med tung kriminell bakgrunn - Fr*ddy Hulb@ck, Ridv@n H@l*mi osv.
Etter det jeg kan se, satt han i fengsel 2008. Har vel bekjente. Med mindre det er en dobbeltgjenger.
https://frifagbevegelse.no/article-6...587.d7e9738a1b
Citera
2022-10-12, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om jeg har forsttt det riktig.

Forbindelsen mellom PaSSmannen til MWL er etablert, ref bedragerisaken.

Og fra MWL til Tom Hagen er det to mulige forbindelser, (1) vennen TN og (2) PAS, tidligere ansatt alt-mulig-mann i TH Eiendom.

Da gjenstr det bare for politiet finne bevisene.

Da skjnner jeg at TT synes ha rmt trden. Det brenner et sted. Nrt Tom Hagen.

Selv TT br jo tenke igjennom hvor pfallende det er at nye funn og spor i saken stadig kan ledes tilbake til ett bestemt sted.

Rekken av "tilfeldigheter" begynner bli usannsynlig lang. Som et vitne uttalte det tidlig i saken: - S tilfeldig er ikke verden.
Citera
2022-10-12, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Her har vi en til gladlaks fra Lrenskog som elsker eiendom, hockey, gjeld, kriminalitet m.m. Med tilknytning til MWL.

https://www.finansavisen.no/lordag/r...ter-ny-konkurs

Husk at Lrenskog bare er en forlengelse av Groruddalen.)
Citera
2022-10-12, 19:37
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Han "laiker" facebooksiden Savnet i Norge.
Senast redigerad av NikoBoris 2022-10-12 kl. 19:41.
Citera
2022-10-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Da er det jo betimelig at PSS dukker opp som siktet i saken og at MWL er hans bakmann i helerisaken. Hvilket sammentreff.

Edit:
PAS p sin side har jo hatt et svrt godt forhold til MWL. Dersom PAS faktisk er et alibi for TH s brer jo dette bare en vei.

MWL har jo p sin side ftt diktere klubbens hndtering av hvorfor han fikk sparken. Ingen ville jo tape ansikt utad. Visstnok var det en stor greie ogs i Skedsmo Hockey (fr LIK) nr MWL kom inn i teamet der fordi han hadde en s omfattende kriminell bakgrunn.

I fare for sprre dumt: Hvem er denne PAS?
Citera
2022-10-12, 19:45
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook

P*r Arn* Sand*n (*=e), driftssjef i TH Eiendom AS, og sentral i hockeymiljet.
Jeg kan ikke bekrefte det 100%, men han skal ha vrt en av dem som ga TH
alibi p forsvinningsdagen.
Citera
2022-10-12, 19:46
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook

En sentral skikkelse i Lrenskog Hockey, som har vrt ansatt hos TH og visstnok gitt ham alibi p Futurum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in