2022-10-13, 05:21
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustalainen77
Vare sig han vnder kappan efter vinden eller verkligen insett att han haft fel spelar vl ingen strre roll s lnge han tar tag i Sveriges problem. Eller?

Det r vll ltt naivt att frlita sig p en med s bedrgligt mindset. Risken r verhngande att han kommer gra precis tvrtom eller minimalt.

Resultatet r d att Sverige r helt krt med tanke p barnafdandet bland invandrarna och icke barnafdandet bland svenskar.
Citera
2022-10-13, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Det r vll ltt naivt att frlita sig p en med s bedrgligt mindset. Risken r verhngande att han kommer gra precis tvrtom eller minimalt.

Resultatet r d att Sverige r helt krt med tanke p barnafdandet bland invandrarna och icke barnafdandet bland svenskar.

Fredrar du Maggan?
Citera
2022-10-13, 05:27
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Fredrar du Maggan?

Nej jag fredrar Jimmie om jag mste vlja ngon av idioterna. Svenskarna borde resa sig och krva att Jimmie kesson fr regera. Men givet dom internationella ptryckningar som finns s kommer politikerna fortstta med massinvandringen vilket r den internationella agendan fr att krossa nationalstaterna.
Citera
2022-10-13, 05:38
Medlem
Citat:
Nej jag fredrar Jimmie om jag mste vlja ngon av idioterna. Svenskarna borde resa sig och krva att Jimmie kesson fr regera. Men givet dom internationella ptryckningar som finns s kommer politikerna fortstta med massinvandringen vilket r den internationella agendan fr att krossa nationalstaterna.

Folket gav inte Jimmy 51%. Jimmy fr nu chansen att visa vad han gr fr. Han kanske kan n egen majoritet vid nsta val men knappast om han ska brka med M om vilka kontor respektive parti ska ha.

Det r ltt att vara opposition. Nu r det upp till bevis. Om det man hrt frn media stmmer dvs att SD brkar om bagateller d ser det illa ut fr SD.
Citera
2022-10-13, 05:55
Medlem
Citat:
Det hr ser inte alls bra ut fr Uffe. Antingen har han inte bollarna att sl nven i bordet och sga till SD och L att nu kommer de verens fr Sveriges bsta. Sger till dem att Sverige har akuta problem som mste lsas NU.

Eller s r det s att L och SD r totalt hopplsa vilket kommer gra dem irrelevanta nsta val.

Om du tror sd r problemet i detta s blir jag inte frvnad ver detta land lngre . Sd r strst i blocket , dom behver inte jvlas med ngon , att L stter krav som r orimliga till deras storlek och fr att sd har fel historia , Ja det fr dvrgen frska intala dem . Annars r vi krda
Citera
2022-10-13, 06:06
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Om man tycker a-kassan, talmannen och vilka kontor man ska ha r det man borde fokusera p s r det illa.

Vad r det som r illa med att fokusera p a-kassan? SD var strsta parti bland arbetslsa vljare:
https://www.dagensarena.se/innehall/...att-det-samre/ och de vntar sig gissningsvis ngot slags resultat.

(Jag tycker SD r vedervrdiga, men just p den punkten r de ju inte helt krda n s lnge. ven om det inte skulle frvna mig om de lter sig bli analpenetrerade av den vriga borgerligheten, precis som de har blivit i EU- och NATO-frgorna m.m..)
Citera
2022-10-13, 06:36
Medlem
santos_devilles avatar
SD r nya Vnstern. Dom fr vara med och ta bullen nr alla har runkat klart!

r SD Sveriges strsta cuck parti? Vnstern r ju Sveriges minsta cuck parti
Senast redigerad av santos_deville 2022-10-13 kl. 06:39.
Citera
2022-10-13, 07:04
Medlem
rafterajars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
SD r nya Vnstern. Dom fr vara med och ta bullen nr alla har runkat klart!

r SD Sveriges strsta cuck parti? Vnstern r ju Sveriges minsta cuck parti

Du kan ju inte ens svenska.

Skulle snarare kalla SD fr nytt S, fr 60r sen.
Citera
2022-10-13, 07:27
Medlem
Citat:

Dags att vakna upp. Vi har inte haft massinvandring p flera r nu.
Citera
2022-10-13, 08:13
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Folk kan ndra sig. Uffe kanske var vilseledd och har nu sett ljuset, vad vet jag.

Det viktiga r vilket politik han fr och inte hans integritet.
S lter det inte nr det gller SD:are. En gng "nazist" alltid "nazist, om det s var 50 r sedan...
Citera
2022-10-13, 08:16
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Dags att vakna upp. Vi har inte haft massinvandring p flera r nu.
Nstan 100 000 uppehllstilstnd 2021, varav 45000 anhriginvandring, r en hg siffra fr ett litet land som Sverige och kan sgas vara "massinvandring".
https://www.migrationsinfo.se/migrat...ionsaret-2021/
Citera
2022-10-13, 08:20
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Folket gav inte Jimmy 51%. Jimmy fr nu chansen att visa vad han gr fr. Han kanske kan n egen majoritet vid nsta val men knappast om han ska brka med M om vilka kontor respektive parti ska ha.

Det r ltt att vara opposition. Nu r det upp till bevis. Om det man hrt frn media stmmer dvs att SD brkar om bagateller d ser det illa ut fr SD.

Nej s r det givetvis men att globalistpartierna kan g samman fr att frysa ut hlften av alla svenska mn r sklart fullstndigt oacceptabelt.

Detta r Sverige - svenskarnas land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in