Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-14, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Hur sker kan man vara att tuffe Uffe blir statsminister? r risken stor att ngra falska blgula riksdagsledamter byter sida?

Det kommer att bli press p SDs riksdagsgrupp under mandatperioden.Gruppen r stor och ny i dessa sammanhang plus att hrda ekonomiska tider vntar.
Tidigare s har SD under varje mandatperiod drabbats av avhopp och vildar.
Nu gller konsekvent samling under hela mandatperioden under svra yttre frhllanden.
Jag undrar om SD klarar av att hlla den 100 procentiga ordning p torpet som krvs givet den jmna mandatfrdelningen i riksdagen.
Den som lever lr fr se hur det gr.
Citera
2022-10-14, 09:28
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Lovande helt klart. Sitter man hr och bygger upp frvntningar

Funderar p om jag inte ska gra en av mina f besk p bolaget ikvll. Sitta och smutta p lite gglikr eller Baileys och bara njuta. . Tyvrr skulle ju 200.000 negrer behva deporteras innan vi fr lite ordning i landet

Gr presskonferensen nnstans?
Senast redigerad av Statsminister2030 2022-10-14 kl. 09:31.
Citera
2022-10-14, 09:31
Bannlyst
Var i riksdagen kommer Magdalena Andersson, Annika Strandhll och Morgan Johansson sitta?
Ska bli kul att se deras sura miner 😂😂😂
Citera
2022-10-14, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Funderar p om jag inte ska gra en av mina f besk p bolaget ikvll. Sitta och smutta p lite gglikr eller Baileys och bara njuta. . Tyvrr skulle ju 200.000 negrer behva deporteras innan vi fr lite ordning i landet

Den lr sndas p Expressen Aftonbladet och SvT
Citera
2022-10-14, 09:32
Medlem
EnsamStatys avatar
Hller tummarna fr att Ulf lyckas bilda regering och att SD's migrationspolitik kommer styra Sverige framver.

Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Funderar p om jag inte ska gra en av mina f besk p bolaget ikvll. Sitta och smutta p lite gglikr eller Baileys och bara njuta. . Tyvrr skulle ju 200.000 negrer behva deporteras.

Svt.se kan du se presstrffen med stor sannolikhet.
Citera
2022-10-14, 09:33
Bannlyst
Svraste frgan r hur dom gjort med bistndet?
Jag tror dom kommer kra p med 1%, men baka in kostnader fr migrationen.
Citera
2022-10-14, 09:34
Medlem
Lucienne.camilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det kommer att bli press p SDs riksdagsgrupp under mandatperioden.Gruppen r stor och ny i dessa sammanhang plus att hrda ekonomiska tider vntar.
Tidigare s har SD under varje mandatperiod drabbats av avhopp och vildar.
Nu gller konsekvent samling under hela mandatperioden under svra yttre frhllanden.
Jag undrar om SD klarar av att hlla den 100 procentiga ordning p torpet som krvs givet den jmna mandatfrdelningen i riksdagen.
Den som lever lr fr se hur det gr.
Uppriktigt sagt s gr det inte s mycket om SD skulle klanta till det eller regeringen skulle spricka, bara det sker efter att dom hrdare kraven/politiken i invandringspolitiken infrts.
Ingen regering oavsett hger eller vnster kommer riva upp det igen.
Det r ett oerhrt obekvmt beslut att skrpa invandringspolitiken, men ndvndigt t om oundvikligt.
Inget beslut politiker som byggt upp sitt anseende och varumrke p att vara flyktingkramare och vrna allas lika vrde vill ta.
Socialdemokraterna r verlyckliga att dom slipper den bajsmackan och kommer inte riva upp det bslutet.
Senast redigerad av Lucienne.camille 2022-10-14 kl. 09:35. Anledning: Missat
Citera
2022-10-14, 09:34
Bannlyst
Byt ut alla personal p Migrationsverket till arbetslsa Sverigedemokrater.
Citera
2022-10-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Byt ut alla personal p Migrationsverket till arbetslsa Sverigedemokrater.

Kanonid !
Citera
2022-10-14, 09:36
Medlem
GeorgeCostanza123s avatar
Sverigedemokraterna r inte med i Ulf Kristerssons regering, enligt uppgifter till DN.
Citera
2022-10-14, 09:38
Bannlyst
Intervju med Gretas vn och Greta fr psykos..

https://www.expressen.se/tv/politik/...for-riksdagen/
Citera
2022-10-14, 09:38
Medlem
OvissFramtids avatar
Enligt vljarna har Sverigedemokraterna den bsta migrationspolitiken s inte mer n rtt att den genomfrs om nu uppgifterna stmmer. ntligen upprttelse fr svenskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in