2022-10-17, 12:12
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Mrta och Bolund r vl inte knda fr att respektera varken folket eller demokratin s jag kan inte tnka mig att de applderade. Men att respekten fr folkets vilja r s lg (frn bda sidor) r ett stort problem.

Man applderar en statsminister.
Tycker jag ocks. Men med tanke p vilka sandldepolitiker vi har i Sverige satte jag ju morgonkaffet i halsen nr jag sg Annie appldera.
Citera
2022-10-17, 12:12
Medlem
ProfessionalOnlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Frst mste vl de f igenom sin budget innan regeringen tilltrder?
Nej, de kan kra ngon annans budget. Som sossarna gjorde. Men det kanske inte r kul och utlyser nyval.
Citera
2022-10-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Frst mste vl de f igenom sin budget innan regeringen tilltrder?
Nej, frra regeringen regerade p hgerns budget, den tilltrder i morgon i skifteskonseljen.
Citera
2022-10-17, 12:14
Medlem
Brutus01s avatar

Trdar sammanfogade.

//Moderator
Citera
2022-10-17, 12:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Var det hon som sa att hon rstar mot frbudet av tiggeri? Skulle inte direkt grina ifall det frslaget inte gick igenom. En bagatell i jmfrelse mot allt som finns i verenskommelsen. Lt henne signalera..

Hon har nog gnllt om bde det och migrationen och bistndet, att ge SD inflytande verhuvudtaget. Dremot sg jag gamla skatan Leisner (tror inte att hon sitter i Riksdagen ens) gnlla om tiggerifrbudet, hon grt i TV! Hon r, eller iaf har varit talesperson fr Romernas Riksfrbund efter att hon slutade som partiledare fr FP/L.
Citera
2022-10-17, 12:15
Medlem
Aftonbladet studio r fr rolig allts. Vilken bitterhet. Pratar om att liberala vljare i Stockholms innerstad inte valde det hr

Fr bli en l extra i dag!😊
Citera
2022-10-17, 12:15
Medlem
Den rda srjan beter sig som barn ju,inte konstigt att Sverige ser ut som det gr med dom flanarna vid makten.
Citera
2022-10-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terreblanche
Annie och Noshi lter som att vi kommer ha koncentrationslger i Sverige i slutet av veckan.
Det r den pajasnivn man r s trtt p inom Svensk politik.
De mste frst att Svenskar r rdda fr utvecklingen i detta landet.

Att man fr sitta och oroa sig varje vecka fr att ens mamma eller syster ska rka ut fr ngot.
Det springer runt tiotusentals mn frn Mellanstern och Afrika som inte ens har rtt att vara hr.

Jag minns nr ISIS slog igenom och hur populra de var ute i frorterna, nu r ISIS krossat men tror ni dessa mnniskorna ndrat sina sikter fr det? Vi har tiotusentals mn/kvinnor som r beredda att dda oskyldiga Svenskar om de inte fr som de vill..

Sverige r ett land som blivit totalt otryggt p bara ngra r.
Hur fan ser framtiden ut undrar jag?
Citera
2022-10-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar

S makt blir utraderad en lng period framver.

*Nu hoppas vi S inser att deras enda vg till makten r med SD och s skras en majoritetsregering utan borgarsvin.
Citera
2022-10-17, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nn som hrde vad flanen skrek precis nr Uffe blev vald. Hrde bara frrdare och Ulf Kristersson
Citat:
Ulf Kristersson (M) r vald till statsminister.

Det hrdes mystiska skrik strax efter att Kristersson valdes.

En manlig rst skrek bland annat Ulf Kristersson och ordet "frintelseverlevare", som talmannen Andreas Norln delvis verrstade.

Klipp i sociala medier visar att en man frs ut frn hrarplats.

Lt mig gissa, ngon vnstermupp som skrek ngot med Hdi Fried?
Citera
Medlem
Flakmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Nooshi r ocks snygg.

Ebba r lite verklass ja, ocharmigt. Men hon r konservativ och det r bra.
verklass? Ebbas mamma kommer frn Blikstorp
Citera
Medlem
Helg-Segers avatar
Tnk att vi nu slipper ha massa odugliga dagisbarn som styr Sverige, ntligen. Tnker p Ygeman, Hultqvist, Morgan, Strandhll, Hallengren. Skrmmande att dessa har styrt Sverige och vi ser ju resultatet av deras politik varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in