2004-02-28, 17:52
Medlem
Kan rekommendera denna brandvägg:
Outpost firewall, finns att ladda ned på www.agnitum.com
Efter 30 dar slutar programmet att fungera, man måste ange en "registration code" för att programmet även fortsättningsvis skall fungera. Nu undrar jag om någon vet var man kan hitta kod och eller crack. Jag har sökt på nätet, kollat på de mest kända crack siterna. Inte någonstans finns det en fungernade nyckel.

Någon som kan hjälpa till? Tack på förhand.
Citera
2004-02-28, 23:48
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-din morsa-_
Efter 30 dar slutar programmet att fungera, man måste ange en "registration code" för att programmet även fortsättningsvis skall fungera. Nu undrar jag om någon vet var man kan hitta kod och eller crack. Jag har sökt på nätet, kollat på de mest kända crack siterna. Inte någonstans finns det en fungernade nyckel.

Ehhh, provat att betala???
Citera
2004-02-29, 01:07
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-din morsa-_

Vad har det med datorsäkerhet att göra?
Du borde väl söka under warez?

"Är du för dum för att inte kunna hitta pirat så ska du inte använda pirat"
Citera
2004-02-29, 01:39
Medlem
du behöver inte en cd-key... det e bara att ladda filen opst_ui.dll filen.. det funkar som en cark.
Citera
2004-02-29, 02:17
Medlem
Svavels avatar
Outpost suger fet hästballe, du vet väl om att du måste vara rätt kunnig inom säkerhet för att kunna få den brandväggen tät?

Edit: Sry, tankte på Tiny firewall... Outpost är rätt bra men Sygate pro är bättre
Citera
2004-02-29, 05:19
Medlem
Jag postade i datasäkerhet eftersom det även skulle ses som ett tips på en bra brandvägg. Jag känner för övrigt till Warez forumet.
Outpost är INTE svårt att konfigurera, tvärtom.
Jag vill inte ha påpekanden om brandväggen är bra eller dålig och om undertecknad är kompetent eller ej. Det var ett fungerande crack jag efterlyste och inget annat.

Nu har jag löst problemet tillfälligt. Jag hade en gammal version, 2.0, avinstallerade denna och tog bort alla spår av Outpost med hjälp av Registry Crawler. Sedan drog jag ner den nya versionen 2.1 och har nu en månad på mig att hitta någon fungerande nyckel / crack.

Provade för resten det där tipset med .dll filen... Programmet slutade att fungera då. Som tur är så hade jag gjort en säk.kopia på den aktuella filen.
Citera
2004-03-02, 08:17
Medlem
Sadirs avatar
Standardsvar var man kan söka efter cracks:
Astalavista

http://astalavista.box.sk/cgi-bin/ro...ubmit=+search+

T.ex. den här länken då, funkade mäkta bra hos mig:
http://www.crackz.ws/a7.htm

http://crackz.ws/?i=32602
för Agnitum Outpost Firewall 2.1.292.3816 (307), senaste versionen som finns att ladda ner på agnitum.com alltså

Sen så brukar ju www.cracks.am vara "marknadsledande" men i skrivandes stund hade dom inget crack till Outpost 2.1

MVH
Lars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in