2022-11-08, 08:22
Medlem
AcchiaHes avatar
Vad säger Greta om slopande av bonus för elbilar? Någon som vet?

...eller är hon lyckligt ovetande?
2022-11-08, 12:39
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har nog en kille redan. Många killar här (inte du) vill ha sex med henne. De finns i hennes bekantskapskrets också. Helt naturligt att hon har en kille. Och varför inte?

För att hon har kromosomfel och ser ut/beter sig som en downis?
2022-11-08, 12:43
Medlem
BigFatCones avatar
Millie Bobby Brown, Seven i Stranger Things, är ett år yngre och ser ut som en kvinna. Greta ser fortfarande ut som att hon går i sexan.
2022-11-08, 19:33
Medlem
Greta pratar med barn om klimatet!

https://youtu.be/BgBpYR7gFbQ

Greta vill lämna över megafonen! Söt röd tröja med ett stort rött hjärta på, som hon har på intervjufotot!

https://www.astroawani.com/berita-du...e-390211?amp=1

Annars har den lilla solstrålen Greta sina solfläckar. En större sådan var när hon offentligt poserade vid en klimatdemonstration med en kille som var dömd för allvarligt brott och sedan även tog kampanjfoton med honom. Här gjorde Greta bort sig rejält och det skrivs ännu elakt om detta, vilket skadar hennes goda rykte.

Greta är mycket bra på att aldrig dricka alkohol för att inte säga något dumt eller skämma ut sig. Men även i annat måste hon tänka sig noga för och visa ett mycket gott intryck för att bevara sitt förtroende och sitt mandat.

Hon har sagt till mig, att hon vet om att hon hela tiden är under luppen och granskas, men hon behöver som en väldigt offentlig person tänka ännu mera på detta!
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-11-08 kl. 19:51.
2022-11-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Greta pratar med barn om klimatet!

https://youtu.be/BgBpYR7gFbQ

Greta vill lämna över megafonen! Söt röd tröja med ett stort rött hjärta på, som hon har på intervjufotot!

https://www.astroawani.com/berita-du...e-390211?amp=1

Annars har den lilla solstrålen Greta sina solfläckar. En större sådan var när hon offentligt poserade vid en klimatdemonstration med en kille som var dömd för allvarligt brott och sedan även tog kampanjfoton med honom. Här gjorde Greta bort sig rejält och det skrivs ännu elakt om detta, vilket skadar hennes goda rykte.

Greta är mycket bra på att aldrig dricka alkohol för att inte säga något dumt eller skämma ut sig. Men även i annat måste hon tänka sig noga för och visa ett mycket gott intryck för att bevara sitt förtroende och sitt mandat.

Hon har sagt till mig, att hon vet om att hon hela tiden är under luppen och granskas, men hon behöver som en väldigt offentlig person tänka ännu mera på detta!
Vad fanken håller hon på med.Håll barnen utanför och lägg av Tuta i små barn massa skit.Barn ska inte bli itutade massa propaganda.Dom kan kan själva ta ställning när dom blir äldre.
Dom ska heller inte deltaga i hennes demonstrationer.Jag blir arg,har människan ingen skam i kroppen

Hon har sagt offentligt att hon står under luppen Det har du också säkert läst.

Att din blick föll på hjärtat var förväntat
Senast redigerad av tindraninni 2022-11-08 kl. 21:39.
2022-11-08, 21:40
Medlem
Citat:

She says all the same things David Attenborough says. He’s an old white English man. Except for the portentous narrative with the sea lions falling off the cliffs, you don’t see much criticism of Attenborough.

Det där stämmer ju inte. Attenborough har pekat på att befolkningsökningen är ett problem, det har inte Greta.

Sen tvivlar jag på att han har gjort utfall mot kapitalismen, sjungit nidvisor och flamsat och tramsat i största allmänhet. Känns inte heller likt honom att kläcka ur sig ”How dare you!”, ”blablabla” och ”I want you to panic”.

Så vem det än var som skrev ovanstående så inte var det någon med koll på saker och ting.

Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Vad fanken håller hon på med.Håll barnen utanför och lägg av Tuta i små barn massa skit.Barn ska inte bli itutade massa propaganda.Dom kan kan själva ta ställning när dom blir äldre.
Dom ska heller inte deltaga i hennes demonstrationer.Jag blir arg,har människan ingen skam i kroppen

Hon har sagt offentligt att hon står under luppen

Ja, det är bedrövligt att höra ”How shall we get rid of all cars?” fniss-fniss-fniss-fniss och håna världsledarna. Det finns förstås mycket att säga om dem men inget som små barn kan eller ska försöka bry sig om.

Undrar fortfarande vad dagispersonalen som drar med sig småbarnsgrupper till Mynttorget tutar i de små liven. Att om man inte går dit och ställer sig med skyltar en stund varje vecka så kommer isbjörnarna svälta ihjäl och haven stiga flera meter? Vet du det, Inspiratoeren? Tycker du verkligen att det är okej att skrämma barn?
2022-11-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Det där stämmer ju inte. Attenborough har pekat på att befolkningsökningen är ett problem, det har inte Greta.

Sen tvivlar jag på att han har gjort utfall mot kapitalismen, sjungit nidvisor och flamsat och tramsat i största allmänhet. Känns inte heller likt honom att kläcka ur sig ”How dare you!”, ”blablabla” och ”I want you to panic”.

Så vem det än var som skrev ovanstående så inte var det någon med koll på saker och ting.

Ja, det är bedrövligt att höra ”How shall we get rid of all cars?” fniss-fniss-fniss-fniss och håna världsledarna. Det finns förstås mycket att säga om dem men inget som små barn kan eller ska försöka bry sig om.

Undrar fortfarande vad dagispersonalen som drar med sig småbarnsgrupper till Mynttorget tutar i de små liven. Att om man inte går dit och ställer sig med skyltar en stund varje vecka så kommer isbjörnarna svälta ihjäl och haven stiga flera meter? Vet du det, Inspiratoeren? Tycker du verkligen att det är okej att skrämma barn?
Det var dagisbarnen själva som väldigt gärna ville träffa Greta. Precis som Carola en gång var mycket populär bland småfolket är Greta det idag.

Sedan kommer jag alltid att beundra Greta för hur hon med stort tålamod och stor inlevelse länge lyssnade på två små tortyrskadade flyktingbarns djupt skakande berättelser. Då lyssnade även jag, som stod bredvid Greta på Mynttorget.

Även om Greta skojar och flamsar en hel del är hon allvarlig när det verkligen gäller. Dagisbarnen hade inga skyltar med sig.
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-11-08 kl. 22:32.
2022-11-08, 22:29
Medlem
Citat:
Det var dagisbarnen själva som väldigt gärna ville träffa Greta. Precis som Carola en gång var mycket populär bland småfolket är Greta det idag.

Sedan kommer jag alltid att beundra Greta för hur hon med stort tålamod och inlevelse länge lyssnade på två små tortyrskadade flyktingbarns djupt skakande berättelser. Då lyssnade även jag, som stod bredvid Greta på Mynttorget.

Även om Greta skojar och flamsar en hel del är hon allvarlig när det verkligen gäller.
Det stämmer inte alls att mindre barn har Greta som idol Du pratar om år 2019 och nu är det 2022. Anser du att det är okej att skrämma barn?? Det är så vidrigt och det säger mycket vad hon är för person Så beter man sig inte.Barn ska få vara barn och vuxna ska inte trycka ner propaganda i halsen på dom.
2022-11-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy

Ja det är fruktansvärt Ja jag undrar också var det är för personal som håller på så.
2022-11-08, 22:39
Medlem
Citat:
Det stämmer inte alls att mindre barn har Greta som idol Du pratar om år 2019 och nu är det 2022. Anser du att det är okej att skrämma barn?? Det är så vidrigt och det säger mycket vad hon är för person Så beter man sig inte.Barn ska få vara barn och vuxna ska inte trycka ner propaganda i halsen på dom.
Dagisbarnens intresse var mera uttalat 2019--2020, och det var då jag ofta var på plats, men fortfarande händer det att intresserade dagisbarn kommer till Mynttorget.

Rätt nyligen var det en dagisgrupp som hälsade på Greta. Jag var inte där, men fick se några glada bilder.

Greta tycker mycket om småbarn och lyser upp när hon får kontakt med dem. Intresset är ömsesidigt. Idag är det tyvärr inte så ofta, som jag kan vara på Mynttorget.

Greta menar, att barn ofta blir mer rädda om vi låter bli att berätta, för då skapar barn ofta ännu mera skrämmande fantasier, än om vi berättar öppet om problemen och möjligheterna.
Senast redigerad av inspiratoeren 2022-11-08 kl. 22:44.
2022-11-08, 22:43
Medlem
Citat:
Stor guldstjärna till dig.

Team greta skall lämna barnen ifred.
2022-11-09, 04:34
Medlem
“Greta Thunberg is there because of her passion, her insight and her concern about the future,” Attenborough, 93, said in a statement the Huffington Post reported. “She’s a political person, she’s not a broadcasting person.”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in