Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-17, 12:36
Medlem
acitflexs avatar
Hur kan dom få ihop självförvållade utmätningar med auschwitz? Aldrig bevittnat en större offerkofta
Citera
2022-12-17, 12:55
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobertsta
Haha, du är skön. Hur är det att försvara sitt barn när man utsätter det för ett hem utan varesig värme eller rinnande vatten? Att de sitter och röker på inomhus där barnet bor?

Hur är det modigt att bete sig så här aggressivt mot folk som fredligt försöker utföra sina jobb?
Var finns informationen om att de röker på samt utan el eller vatten?
Det enda jag såg var att tysken verkade ha någon form utav alkohol flaska i handen?

I övrigt, en väldigt pinsam video.
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-12-17 kl. 13:07.
Citera
2022-12-17, 12:57
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
bättre kronofgden förstör "ditt" liv, än att "ditt" liv förstör alla andras liv.

Fan menar du med det?
Citera
2022-12-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Fan menar du med det?

om det blir dyrare eller tillochmed omöjligt att låna pengar mot sin egendom så blir livet problematiskt för alla som inte drömmer om att bå i ett nedgånget miljonrpogram utan fösnster på 16kvm.

dyrare eller omöjligt blir det om man inte reglerar skulder utifrån åsikter som....
- för du vet "insert random ursäkt/konspirationsteori"
Citera
2022-12-17, 13:06
Medlem
Haha. Min unge smygfilmade den tyska gubben när han höll låda på packad buss m skolbarn mot Hallstavik härom veckan. Jag sa att man inte ska smygfilma uppenbart psyksjukt folk.
Citera
2022-12-17, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Haha. Min unge smygfilmade den tyska gubben när han höll låda på packad buss m skolbarn mot Hallstavik härom veckan. Jag sa att man inte ska smygfilma uppenbart psyksjukt folk.

Vad höll han låda om?
Citera
2022-12-17, 13:30
Medlem
Damen är ganska uppenbart påverkad av något i denna video. Röda ögen, seg och trög tänkte.
Även obehagliga sexuella undertoner i konversationen.

https://www.youtube.com/watch?v=OK9D6jqD3P8
Senast redigerad av sharpsolid 2022-12-17 kl. 13:38.
Citera
2022-12-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Eller är du hjärntvättad ?

Detta är människor som alltså försvarar sin egendom och sina liv och barn från svenska myndigheters terror och övergrepp! Om dessa människors modiga agerande ses som märkligt eller fel så är det mycket illa ställt med gemene man i Sverige.....

Det är nog tyvärr så att det ÄR väldigt illa ställt med svenskarna överlag.
Citera
2022-12-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Kronofogden ska inte ha rätt att ta någons bostad i ett sunt land. Jobbar man för kronofogden så är man ett as. Inte värd ett piss i mina ögon.

Varför skulle de inte ha rätt o ta bostad?

Betala sina skulder annars ryker din egendom.Inget konstigt alls.
Sverige är ganska mesigt i jämförelse med tex Englands kronofogdar.
Här kan du bli av med lön före de tar ditt hus.
Men alla ska fan betala sina skulder,punkt.

De får flytta till lägenhet.

All heder åt dem som jobbar åt fogden eller vill du hellre ha besök av killar med västar??

Kan garantera att hon som skrek o gjorde bort sig mot polisen hade suttit väldigt tyst om andra än Kronofogden kommit för o indriva pengar.

Betala o gör rätt för er så slipper ni bli av med hus,bil,lön eller va de nu månde va.
Citera
2022-12-17, 14:03
Medlem
Denna familj verkar mer normal än dom flesta de vill leva mer av naturen och ett mer friskt liv och ge sitt barn möjligheter till en god hälsa bättre än familjer som pumpar i sina barn socker och andra kemikalier och låter barnen bli feta i ung ålder.
Citera
2022-12-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Jag får manson vibbar.

Skiter de ute eftersom avloppsröret är kapat?
Lever de utan el?
Barnet duschar i en hink?

Är det något fel att leva så?
De lever ett naturligare liv så som vi människor är skapta för.
Citera
2022-12-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium

Detta är människor som alltså försvarar sin egendom och sina liv och barn från svenska myndigheters terror och övergrepp! Om dessa människors modiga agerande ses som märkligt eller fel så är det mycket illa ställt med gemene man i Sverige.....

Det finns ett skyddsnät som tar hand om dessa missbrukare när de förlorat allt.

Men varför mäta ut deras hus o ställa till ett helvete för dom ? Vore det inte lättare för staten att bara skita i utmätningen o låta dem vara ifred? Det är egentligen rätt hemskt att bankerna kan använda svensk polis till att driva in skulder. Varför hjälper polisen bankerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in