Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Ska tysken bjuda på öl eller har han bara räddat den ifrån att bli utmätt?
Var är det någonstans? Vad har de för skulder?
Dom där jävla tyskarna vet jag i fan vad det är för människor. Jag har träffat flera som pratar fullt förståelig svenska. Det verkar vara övervintrande stadsterroristfolk typ RAF eller nåt från 70-talet som reser mellan våra bägge länder litet fram och tillbaka utan riktig förankring nån stans. Den förre jag träffade i Stockholm misstänkte jag för smuggling av anabola - det här var på 90-talet. Jag tror dom "rundar" gränsövergångar i båda länderna. Att dom hatar samhället är svårt att missta sej på.
Den här skitgubben har haft tur som stöttas av sina två stridslystna kvinnor. Ingen av dom vuxna verkar dra in nåt ekonomiskt till hushållet. Nån kanske har sjukskrivning eller förtidspension samt barnbidrag dom lever på. Såna här gubbar kan inte skaffa jobb för dom "finns inte" och vill inte avslöja sina rätta ID.
Dom måste häfta i skuld med nån miljon allra minst ty fogden har utmätt hela huset. Och nån bil åker dom i för don hade skulder i trängselavgifter.
Den här adelsdamen han skriker om efter snuten när de drar därifrån har jag googlat på. von Essen nånting tyckte jag han skrek att han skulle anmäla. Denna adelsdam är ingen mindre än den person som fick SÄPO-chefsjobbet när Löfving efter bara några få dar fick dra som en avlöning från tjänsten.
Han skrek Halstahammar i samband med hennes namn. Det kan jag inte bekräfta men det kan nog tysken. Viktiga personers adresser i Sverige dräller man inte omkring sig precis. Men tysken visste väl insatt som han var. Förvånande. Eftersom han kastade henne efter de avresande poliserna så tror jag han var paranoid just vad gäller SÄPO. Det skulle stämma med mina övriga spekulationer. En gammal terrorist.