Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-18, 16:50
Medlem
Sonny00s avatar
Var någonstans i Sverige tilldrar sig detta?
Citera
2022-12-18, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Eller är du hjärntvättad ?

Detta är människor som alltså försvarar sin egendom och sina liv och barn från svenska myndigheters terror och övergrepp! Om dessa människors modiga agerande ses som märkligt eller fel så är det mycket illa ställt med gemene man i Sverige.....

Han skall väl betala det han gjort sig skyldig?
Dessutom är det väl lämpligt att socialen tar en titt.
Något stämmer ju inte när man beter sig på detta vis. Aset har väl haft 100 möjligheter att reglera sin skuld.
Det finns gott om haverister som dessa som finner det befogat att belåna sig men sedan inte betala.
Citera
2022-12-18, 16:51
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Switz
detta är de äldre bilderna hon har på facebook

https://ibb.co/f4Kn6tm

https://ibb.co/9VfgSnm

https://ibb.co/SVyVY74

Detta är alltså den snyggaste tjej du sett på evigheter? 😂

Ja. Rebecka mycket fräsch och fin. Inte konstigt om Lisa blev kär i henne.
Citera
2022-12-18, 16:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Nja, anhängare vart väl en salig blandning av öst och väst.
Jag tycker han har en profil och framförallt ett sätt mot polisen som passar in på en person som drillats och med viss vana/kyla utför både fysiska och verbala utfall precis på gränsen för vad som är acceptabelt.

Har tidigare gissat:

Nej, det var västtyska medel och överklassungdomar som ansåg att man inte tagit itu med nazismen på djupet. Deras anhängare i västtyskland genomförde diverse terrorbrott för att få ut ledningen i förtid från fängelse och fri lejd till DDR. Men DDR ville såklart inte vara värdar för några terrorister och det var ju infantilt korkat att tro att något modernt västland skulle dumpa terrorister i annat land. Så konsekvensen blev att alla, utom Horst Mahler som vägrade lämna fängelse i förtid, var nödd att begå självmord genom att hänga sig. Så man kan säga att anhängarna utanför murarna med sin terrorpåtryckningskampanj hade ihjäl sin ledningsgrupp. Horst Mahler är visst med i någon nynasistisk grupp numera.

Men håller med dig i att han verkar medvetet distrahera med erfarenhet. Kanske är så att det inte är helt fel om de tror SÄPO har intresse för dem (dock bryr nog sig inte SÄPO om att kvadda ljudet på deras vloggar) om gubben har något obskyrt förflutet?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2022-12-18 kl. 17:06.
Citera
2022-12-18, 17:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flonaldo
Noterar att Lisa tidigare bott på Vänortsvägen och Docentvägen i Luleå. Det tyder på att hon studerat vid Luleå Tekniska Universitet då detta är typiska studentadresser. Verkar inte vara ingenjörstypen, så då gissar ja att hon läst pedagogik vid LTU

Finns allsköns progeam vid LTU. Hälsoprogrammen för sjuksköterskor, media, hållbarhet & miljö, musik, dans etc.

https://www.ltu.se/?gclid=CjwKCAiAkf...BoCit4QAvD_BwE
Citera
2022-12-18, 17:18
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Jag håller med om att R*becca har snygg kropp. Såhär såg hon ut innan hon blev hjärntvättad:
https://imgur.com/a/89e3Kh7

edit: Hennes användarnamn på instagram är rr*b*ccab*rgstrom (*=e). Hon har en tiger som profilbild.
En riktig fin liten tjej. Sen rökte hon hasch och fick Britney syndrom efter första pipan och blev stumkäft. Det känns rätt naturligt att det är hon som filmar. Hon kan verkligen hålla käften.

Djävligt synd på en så söt tjej.
Citera
2022-12-18, 17:21
Medlem
Driftstopps avatar
Blev plötsligt ännu större intresse av att veta hur en överklass kvinna som ser ut som en tiopoängare.
där USA resor och professionell ridsport även hade kunnat posera i en modell tidning.

Övergår till att hamna i skogen utan vatten och avlopp, bråk med poliser och soc.

https://imgur.com/a/89e3Kh7
Citera
2022-12-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Finns allsköns progeam vid LTU. Hälsoprogrammen för sjuksköterskor, media, hållbarhet & miljö, musik, dans etc.

https://www.ltu.se/?gclid=CjwKCAiAkf...BoCit4QAvD_BwE
Jo men just de estetiska delarna ligger i Piteå vilket gör det mindre praktiskt att bosätta sig i studentområden i Luleå och utbildningarna i miljö &hållbarhet är knutna till de ingenjörsutbildningar som jag refererade till
Citera
2022-12-18, 17:26
Medlem
vet folk som träffade några ur RAF i sverige under 70 talet, fanns mycket folk utanför baader,meinhof , han kanske är barn till nån i RAF.s ytterring, åldern stämmer i så fall.
Citera
2022-12-18, 17:26
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Blev plötsligt ännu större intresse av att veta hur en överklass kvinna som ser ut som en tiopoängare.
där USA resor och professionell ridsport även hade kunnat posera i en modell tidning.

Stavas väl oftast droger, extrema politiska värderingar eller låg IQ.
Citera
2022-12-18, 17:27
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Du och anomalign verkar ha fått nåt slags grepp om den här trion Är tysken pappa till Lisa alltså?
Ok. Men då hoppas jag att ni kan hjälpa mej med adressen också så ska jag ringa Kvinnofridslinjen
020 50 50 50 och be dom skicka några att titta till Rebecca. Rebecca kan fortfarande räddas från
tokstollarna som utnyttjar henne.

Rättelse: jag skrev i tidigare inlägg att jag trodde det var Lisas skulder fogden
krävde in. Jag menar naturligtvis Rebeckas. Jag tror att hon har stått och står
för fiolerna som trions tillvaro kostar. (ok. kvartetten då).

Jag spekulerade vilt endast baserat på vad jag sett i en handfull videor, vilka är inspelade under kort tid, av folk som befinner sig i ett ganska extremt, och möjligen i ett för dem ovanligt läge. Vad vi ser och hör behöver inte alls vara representativt för hur de egentligen är. Folk som befinner sig i kris kan bete sig märkligt.
Egentligen borde jag inte hålla på och gissa över saker jag inte har en aning om, men ja, det är märkliga videor som får en att börja fundera och försöka pussla ihop nån sorts sammanhang.
Citera
2022-12-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Nja, anhängare vart väl en salig blandning av öst och väst.
Jag tycker han har en profil och framförallt ett sätt mot polisen som passar in på en person som drillats och med viss vana/kyla utför både fysiska och verbala utfall precis på gränsen för vad som är acceptabelt.

Har tidigare gissat:

OK, de hade stöd och finansiering från Stasi. Men kanske var det mer inofficiella möjliggörare från DDR?Kollade snabbt igenom svenska wikipedia. Medellivslängden är ju inte så lång i denna grupp.
Kanske tänkte du på de här tre som tydligen gått under jorden?
Citat:
De tidigare medlemmarna av tredje generationen Ernst-Volker Staub, Daniela Klette och Burkhard Garweg har gått under jorden och är efterlysta. De utförde sedan 1990 flera överfall på affärer och pengatransporter. Polisen i förbundslandet Niedersachsen ansökte i april 2020 om att trion ska sättas upp på listan för Europas mest eftersökta förbrytare.[13]
https://www.expressen.se/kvallsposte...sodra-sverige/
Ernst-Volker kanske är lite lik, om man lägger till några år och grått hår?

De flesta i gänget verkar vara döda eller äldre än tysken i denna tråd, men vem vet?

Ja, det känns som att de liksom kör ett slags spel med situationen, att de - även om de framstår som idioter för oss - kanske har något slags strategier och inte bara reagerar spontant och känslomässigt. De framstår lite triumfatoriska och filmar mötet med myndigheterna och laddar upp så i sitt eget huvud tycker de nog att det på något sätt ska vara till deras fördel - att de "äger" soc-tanter och poliser med sina coola repliker och kommer få hejarop från likasinnade. Kanske hoppas de reta upp någon myndighetsperson så de får lite bra klipp? "Mamma med barn..."

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in