Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-22, 20:21
Medlem
Är det denna olycka?https://sverigesradio.se/artikel/lin...ick-klippas-ut
Citat:
Publicerat igår kl 17.45
  • En linjebuss och en personbil krockade på väg 76 i höjd med Skebobruk i Norrtälje kommun vid 16.30.
  • Föraren i personbilen fick klippas ut ur bilen och har ett allvarligt skadeläge. På bussen fanns omkring 10 person. Ingen av de ska ha skadats allvarligt.
  • Polisen har inlett en förundersökning om grov vårdslöshet i trafik.
En V “Veronika” V kommenterar under videon "Bussolycka https://www.youtube.com/watch?v=UMSmb4atspY

Citat:
Ursprungligen postat av V “Veronika” V
Rebecka tror du att jag är rädd för dig? Jag håller koll via Youtube och även på andra sätt Rebecka. Vi ses snart igen. / V
men då användaren är nyreggad idag 22/12 misstänker jag att någon vill driva med Rebeckas/trions paranoia. Rebecka verkar ha uppfattningen att olyckan är typ medvetet anlagd av någon Veronica och att kanske Rebecka eller någon annan var det egentliga målet. Hon verkar som sagt arg och att lida av vanföreställningar. Vi och kommentarerna på Youtube skojar ang att Säpo skulle hackat tekniken för att tysta Doghouse22 men detta är tydligen inte ett skämt för dem.
Ljudet var dock bättre än någonsin, där har de verkligen gjort framsteg, men för övrigt - inte bra som sagt.I förra videon där ljudet var helt väck så de riktigt glada ut.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-12-22 kl. 20:32.
Citera
2022-12-22, 20:26
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Är det denna olycka?https://sverigesradio.se/artikel/lin...ick-klippas-utEn V “Veronika” V kommenterar under videon "Bussolycka https://www.youtube.com/watch?v=UMSmb4atspY

Troligen någon som trollar.

Citat:
Statistik
Gick med 22 dec. 2022
Senast redigerad av anomalign 2022-12-22 kl. 20:28.
Citera
2022-12-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Troligen någon som trollar.

Ja, det var var ju det jag sa. Troligtvis reggat för att trolla dem.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-12-22 kl. 20:32.
Citera
2022-12-22, 20:33
Avstängd
Men det är väl rätt typiskt för folk med vanföreställningar, allt, precis ALLT handlar direkt om dem? Boktitlar har hemliga budskap till just dem, reklamskyltar har meddelanden för just dem, bussolyckor sker bara för att DE befinner sig ombord.

Det finns ju möjlighet att tvångsomhänderta vuxna som har en psykos, och jag tycker nog att det börjar bli läge för det i det här fallet.

Inte särskilt roligt för socialsekreteraren heller. Eller för kronoinspektören att handskas med den här typen av människor och dessutom bli hotad både på plats och i YT-videor.

"Det kommer närmare ..."
Citera
2022-12-22, 20:34
Avstängd
Citat:

Skulle inte förvåna mig om de - trots teknikstrul och Säpos tidigare stölder av ljud - själva kommenterar sig själva.
Citera
2022-12-22, 20:35
Medlem
Driftstopps avatar
"Det närmar sig" Tolkar jag inget vidare bra.
"De närmar sig" Är det myndigheterna de menar?

Frågan är vad han viskar.
Citera
2022-12-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Du menar R? V är ju soc.sekreteraren.

Ja precis, sorry, rörigt med namnen här. R menar jag givetvis.

Kanske har tjejerna plus barn åkt buss till Soc, väl där har L + barn "behövt stanna" och R fick åka hem själv? Dela på facebook kan väl de andra skött, om de fått tillbaka sina teknikprylar. L kan väl visserligen ha tillgång till sin telefon även om hon blivit omplacerad. Tänker nåt slags akutboende kanske, är inte så insatt i vad för insatser som finns i soc:s verktygslåda.
Citera
2022-12-22, 20:38
Medlem
anomaligns avatar
Citat:

Aha, sorry missade det.

Även om jag kan förstå lusten att "trolla knäppgökar" känns det lite oansvarigt att trolla dem när de verkar så jäkla paranoida och instabila. Det hjälper dem inte direkt att få tillbaka fötterna på jorden liksom.
Citera
2022-12-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Skulle inte förvåna mig om de - trots teknikstrul och Säpos tidigare stölder av ljud - själva kommenterar sig själva.

En kommentar till V "Veronicas" V kommerntar verkar kunna härröra från trion.
Citat:
Ursprungligen postat av V “Veronika” V
Rebecka tror du att jag är rädd för dig? Jag håller koll via Youtube och även på andra sätt Rebecka. Vi ses snart igen. / V
Citat:
Ursprungligen postat av Kinkelanekoffis
5 minutes ago
Hur känns det att vara tillbaka på fastlandet som konsult? och som barnhandlare? eller?
Senast redigerad av TigerKid2 2022-12-22 kl. 20:45.
Citera
2022-12-22, 20:41
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=derZGD_gD8I

Hon till höger är fan jävligt söt.

Är dom flator eller?

Hur många bor i huset? Dessa två brudar och en tysk eller?
Citera
2022-12-22, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Aha, sorry missade det.

Även om jag kan förstå lusten att "trolla knäppgökar" känns det lite oansvarigt att trolla dem när de verkar så jäkla paranoida och instabila. Det hjälper dem inte direkt att få tillbaka fötterna på jorden liksom.
Ja, verkligen. Trollaren inser nog inte att vanföreställningar kan vara allvarligt riktigt, inte bara en skojig grej.
Citera
2022-12-22, 21:37
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Garanterat fläskläpp, jämför mot senast tidigare video.

Jag tycker det ser ut som herpes, men hon pratar ju om fläskläpp så...

Som jag förstår så är bussolyckan arrangerad för att ta död på Rebecca som satt på bussen. Om Veronica har med det att göra, eller om hon har upprört Rebecca är oklart. Med det låter som om Rebecca indirekt hotar Veronica.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in