Jag förstår mycket väl vad du insinuerar, men tror du verkligen att det är därför babyn kidnappades?
Du tror att allting är en slump? Trots att vi har en barnhandlare som statsminister!?
DogHouse valde att leva spartanskt, men i mina ögon fanns inga tvivel om att barnet fick enormt mycket kärlek från hela DogHousefamiljen, bra mycket mer av äkta kärlek än den som normalt sett finns hos familjer som bor i bostäder med wc och rinnande vatten!
När vi ändå talar om slumpen... Tror du att det är en slump att DogHouse döper de klipp som efterföljer stölder till "Rop på hjälp"?
Första gången DogHouse ropade på hjälp var efter deras teknik blev stulen. I videon talar Lisa desperat till kameran om att detta är hennes enda försäkran när de bor i ett land med en barnhandlare som statsminister, och att hon riskerar att hennes barn kidnappas!
https://www.youtube.com/watch?v=lU4eQ8S6Qsg
Är det en slump att den gamla tekniken efter detta slutar fungera?
Jag kan inte säga säkert men jag skulle inte bli förvånad om SÄPO eller annan myndighet som stal DogHouse moderna teknik gjorde något med den "gamla" teknik som lämnades kvar hos DogHouse, som nämns i klippet.
Vidare så nämns i den senaste "rop på hjälp"-klippet som kom idag att det inte finns något juridiskt "beslutsunderlag". Tror du att det är praxis att barn rövas bort utan beslutsunderlag!?
Det är exakt vad man också talar om i den första "ROP PÅ HJÄLP"-videon, att barnet riskerar att kidnappas och att någon som utger sig för att arbeta för socialtjänsten inte ens skrivit på ett endaste papper. Tror du att myndigheter brukar och får göra såhär mot människor utan signatur från den som fattar beslut?
Det är uppenbart att DogHouse var lite för bra på att frigöra sig från staten och konsumtionssamhället. För det är när man gör det som man blir riktigt farlig för staten, för då vet staten att man inte har något att förlora och speciellt en barnrövarstat vill att det sovande folket inte vet vad eliten sysslar med.
Man försökte ta bort DogHouse möjligheter till att kommunicera med omvärlden men när de då visade sig stå emot detta så tog man det enda de inte klarade av att förlora - Josef. Fullkomligt vidrigt beteende från barnrövarstaten! Bara en slump tror du??
Är det en slump att staten anklagade Josefs pappa för att vara terrorist, efter att Peter och DogHouse exponerat sanningen på youtube?
Du tror inte det var ett ytterligare försök att trycka till DogHouse?
Är det också en slump att efter att Peter gjort några videos om sanningen bakom Villa Kassman så försvinner kort därefter den moderna tekniken, Rebecca utsätts för ett mordförsök och sen rövas babyn bort?
Vad är deras problem? De lever som de har valt och de lever som de lär. De är nöjda så, de stör ingen och Josef är en av de gladaste bäbisar jag sett. Tycker du själv han ser ut att inte trivas? Tror du själv Josef skulle vara gladare med en familj som bor i en lyxkåk där alla prylar och moderniteter finns men ingen kärlek finns till barnen?
Jag hade själv svårt att se dagens video av den anledningen. Det är alltid jobbigt att se Rebecca ledsen, men här var hon helt förkrossad
.
Det finns de som klagar på att hon inte själv kan göra videos, men det har hon redan visat att hon kan. Att folk inte fattar hur hennes värld nu raserats och att hon utsattes för ett mordförsök och att det är därför hon har svårt att hitta orden.
Faktum är att den video där hon kanske lyser som starkast är den första videon hon gjorde själv, "Partytime 1" där hon även pratar om att starta en egen youtubekanal.
https://www.youtube.com/watch?v=Q4F-G12RiHI
Om man utgår från den här videon som en normalnivå för Rebecca blir det ännu mer uppenbart hur väl staten tillslut lyckades med att bryta ner henne tillslut. Det gör "rop på akut hjälp"-videon ännu mer hjärtskärande.
https://www.youtube.com/watch?v=vNRCCCsZTa8