Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-24, 23:04
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
https://youtu.be/6kvHxmWCL8o

Ny julvideo

Blir tydligt hur manipulativ tysken är i denna video. Fäller omdömen och hänger ut R. Inte lätt att lämna när man är gaslightad.
Citera
2022-12-24, 23:17
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Fruktansvärt tröttsamt att sådana här vettvillingar ska få kunna härja fritt med sina vanföreställningar, sinnessjuka teorier och det totala rättshaveristiska- och obegripliga beteendet. Enbart leva gratis på samhället, som förbannade parasiter. Det enda dom är är en börda för samhället, tillför absolut ingen nytta. Hur långt gången i sin psykos är man inte när man börjar misstro poliser för att inte vara poliser t ex?

Denna historia kommer inte att sluta bra, det begriper alla som besitter någon form av verklighet och realism.

Jag såg att den tyska gubben hade en egen YouTube-sida, den var ju ännu mera skruvad, om det nu är möjligt. Påminner en hel del om kvarvarande videos som finns på 'Heaven's Gate' (domedagssekten).

Det är en skam att man avvecklat mentalsjukhusen i Sverige. Dessa tre hade passat in perfekt på Långbro. Nu skulle det väl räcka med LPT och några Haldol-sprutor. Det skulle göra susen!
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2022-12-24 kl. 23:24.
Citera
2022-12-24, 23:18
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
I en video pratar R om 'chefen', jobbar hon?
Ja hon arbetar och är/var anställd på https://www.herrangsmarina.se/
Citera
2022-12-24, 23:23
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Fruktansvärt tröttsamt att sådana här vettvillingar ska få kunna härja fritt med sina vanföreställningar, sinnessjuka teorier och det totala rättshaveristiska- och obegripliga beteendet. Enbart leva gratis på samhället, som förbannade parasiter. Det enda dom är är en börda för samhället, tillhör absolut ingen nytta. Hur långt gången i sin psykos är man inte när man börjar misstro poliser för att inte vara poliser t ex?

Denna historia kommer inte att sluta bra, det begriper alla som besitter någon form av verklighet och realism.

Jag såg att den tyska gubben hade en egen YouTube-sida, den var ju ännu mera skruvad, om det nu är möjligt. Påminner en hel del om kvarvarande videos som finns på 'Heaven's Gate' (domedagssekten).

Det är en skam att man avvecklat mentalsjukhusen i Sverige. Dessa tre hade passat in perfekt på Långbro. Nu skulle det väl räcka med LPT och några Haldol-sprutor. Det skulle göra susen!
Nej det är en skam att inte ha medkänsla, du måste ju se hur dom lider?
Som jag skrev innan jag har tvärvänt och önskar dom all framgång mot sådana som dig och myndigheter som inte förstår att vi behöver sådana som Lisa och Rebecca.
Frågor på det dum jävel?
Citera
2022-12-25, 00:01
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Blir tydligt hur manipulativ tysken är i denna video. Fäller omdömen och hänger ut R. Inte lätt att lämna när man är gaslightad.
Verkligen. Solklar gaslighting, 'hon har ju inte så mycket att prata om, hon säger ju inget ' , R svarar med att skratta och säga typ 'ja, hehe'.

Direkt får han respons. Tragiskt.
Citera
2022-12-25, 00:12
Medlem
HaveFuns avatar
Jag vill även kommentera Lisas och Peters huvudtaktiker kring manipulering.

L: Den som framför någon form av kritik, ifrågasätter hon direkt. Sen vinklar hon kritiken mot dem istället, och avslutar med "men va? Hallå?' eller 'vad är det lixom?' , därefter skakar hon på huvudet med en knäpp min(insinuerar att det är ologiskt och galet). Även starkt känslomässiga argument som 'äcklig', 'pervers' eller något liknande. Inget av det går att argumentera mot då det inte finns något argument, utan det är bara saker som alla tycker illa om. Ibland kör hon sin Tuffe Uffe barnmördar grej, då blir det mer uppenbart.

P kör mer härskartekniker som avbrytande, höja rösten, gå nära och skrämmas. Tyvärr sätter hans vanföreställningar käppar i hjulet för honom då han kommer av sig med någon sidostickare om Auschwitz och Wallenberg, vilket genast idiotförklarar honom.

Det är därför Lisa är mer framgångsrik och subtil i sin manipulering, för hon kör inte lika mycket på sjuka konspirationsteorier utan mer på skuldbeläggningar och känslor. Saker till skillnad från farsans sjuka teorier, är svårare att rationalisera kring.
Citera
2022-12-25, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Upprepning av mig men om det hade funnits ljud till klipp där ljudet saknades så kanske vi hade haft en helt annan förståelse för vad som hände innan bussresan och hur motiveringen löd angående omhändertagandet av Josef.
Jag börjar fan tro att dom till slut reder ut detta och att allt blir bra till slut för kämpatag det har dom även om dom i början med mötet med soc gav ett minst sagt dåligt intryck.
Tysken Peter är en svarte petter i det hela vad är hans agenda?
Kom inte dragandes med att han är ute efter sex med Rebecca för det tror jag inte på, han har ett högst eget motiv troligen ett ekonomiskt.
Är det bekräftat vems skulder KFM försöker driva in, och vem har lagfarten på fastigheten, men tanke på att Tysken inte har ett Svenskt personnummer?

Jodå, han har ett svenskt personnummer och finns på tex Ratsit. Däremot är han inte skriven på någon specifik adress längre.

Skulderna är hans!
Citera
2022-12-25, 00:19
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Hur i helvete vågar soc gå in där utan poliser? Sitter här och skakar av de här psykopaterna bara av att titta på dom.
Citera
2022-12-25, 00:45
Medlem
redrik.feinfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Jag vill även kommentera Lisas och Peters huvudtaktiker kring manipulering.

L: Den som framför någon form av kritik, ifrågasätter hon direkt. Sen vinklar hon kritiken mot dem istället, och avslutar med "men va? Hallå?' eller 'vad är det lixom?' , därefter skakar hon på huvudet med en knäpp min(insinuerar att det är ologiskt och galet). Även starkt känslomässiga argument som 'äcklig', 'pervers' eller något liknande. Inget av det går att argumentera mot då det inte finns något argument, utan det är bara saker som alla tycker illa om. Ibland kör hon sin Tuffe Uffe barnmördar grej, då blir det mer uppenbart.

P kör mer härskartekniker som avbrytande, höja rösten, gå nära och skrämmas. Tyvärr sätter hans vanföreställningar käppar i hjulet för honom då han kommer av sig med någon sidostickare om Auschwitz och Wallenberg, vilket genast idiotförklarar honom.

Det är därför Lisa är mer framgångsrik och subtil i sin manipulering, för hon kör inte lika mycket på sjuka konspirationsteorier utan mer på skuldbeläggningar och känslor. Saker till skillnad från farsans sjuka teorier, är svårare att rationalisera kring.
Gällande alla videos med sabbat ljud testar jag en teori.

Tysken vill skydda tjejerna och har suttit och redigerat dessa videos innan publicering. Tagit bort/dämpat ljudet på stycken där de av någon anledning säger saker som kan vara till deras nackdel. Han skyller sen på oförklarliga yttre omständigheter när tjejerna undrar hur det gått till.

En far och vän som bara vill skydda dem utan att såra deras egon.
Citera
2022-12-25, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Rop på akut hjälp
https://www.youtube.com/watch?v=vNRCCCsZTa8

Dom önskar akut hjälp som i detta fall består av kontaktuppgifter till Sveriges bästa advokat.
herregud har en fjortonåring skrivit det hon läser upp!
Citera
2022-12-25, 00:52
Medlem
Visst är det flummiga. Och snackar massa men inte behöver man bli radikal för det. Inga allvarliga lagbrott utförs eller att de på något sätt försöker att förstöra. btw Bästa var när gubben kom fram hastigt med burken som det stod Hampa på till sos damen
Senast redigerad av Babyspenat 2022-12-25 kl. 01:19.
Citera
2022-12-25, 01:00
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Gällande alla videos med sabbat ljud testar jag en teori.

Tysken vill skydda tjejerna och har suttit och redigerat dessa videos innan publicering. Tagit bort/dämpat ljudet på stycken där de av någon anledning säger saker som kan vara till deras nackdel. Han skyller sen på oförklarliga yttre omständigheter när tjejerna undrar hur det gått till.

En far och vän som bara vill skydda dem utan att såra deras egon.
Tror man måste redigera videon i någon mjukvara, de verkar spela in på mobilen. Går det att göra det på mobilen på något enkelt sätt?

Jag tror bara ljudet blir cp för de har någon automatisk ljuddämpande effekt på mobilens inspelningsfunktion.

Edit:
Han är ingen vän, han är en psykiskt sjuk individ. Om det finns någon baktanke med att censurera videon är det för han tror att 'storebror' ser dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in