Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-20, 16:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Det blev ett spontant besök på SG ikväll eftersom mina planer i veckan ändrades och jag inte skulle kunna komma dit när Kylie och Estelle var där. Jaja, får bli en annan gång. Ikväll skulle Isabella och Nicoline vara där; båda har GFE på menyn så det blir väl bra tänkte jag. Ringde och kollade och då hade Isabella just gått hem, och Nicoline har inga foton på hemsidan. Skulle jag köpa grisen i säcken? Ja, klart som fan. Jag var där runt 22, lätt att parkera på gatan utanför och smita in genom den diskreta grinden, stilen kändes igen från fkks och bordeller i Tyskland. En trevlig tant öppnade och visade in mig till rummet (hela stället är mycket fräscht och nyrenoverat under Corona), och strax kom Nicoline in. Hon är danska men inga problem att förstå, har mycket tatueringar, fantastiska tuttar (inlägg dock) och en helt OK kropp, även om jag föredrar ännu lite petitare tjejer, men va fan. Utseendemässigt är hon också "helt OK", tror inte hon är 28 som det står på hemsidan utan snarare 35. Många besök på FKKs har gjort mig lite bortskämd med 20-åriga 10-poängare, man får bara försöka anpassa sig till förutsättningarna. Jag frågade om GFE/kyssar verkligen gällde, och det var inga problem utan inkluderat i priset som är 1100 DKK för 30 min. (100:- billigare än på PG alltså.) Dyrt kan tyckas, inte minst med tanke på växelkursen (motsvarar ca 150 EUR) men med tanke på att "äkta GFE" kan kosta allt mellan 20-50 extra, med ett halvtimmespris på 50-80 beroende på ställe, och att prisnivåerna i Norden generellt är bra mycket högre än på kontinenten, tycker jag det är rimligt ändå.

Jag behöll byxor och skjorta på och efter de vanliga fraserna och förstås betalningen, började vi med klassiskt hångel - och jag kände genast att vi funkade bra ihop och hade en fin kemi. Underbara riktiga kyssar och smekande, jag kysste och slickade ner över tuttarna och arbetade mig neråt tills jag drog av henne trosorna och beundrade hennes fantastiska rakade fitta som redan var rejält våt efter vårt fina hångel; jag slickade länge och väl och hon gnydde gott, strök mig i håret och pressade fittan mot tungan. Om hon inte gillade detta så var hon en fantastisk skådespelerska!

Efter ett tag kände jag att enda sättet detta kunde bli bättre var att glida över i en 69a, så sagt och gjort. Snabbt på med kondomen, jag på rygg med henne över och en mycket bra avsugning följde medan jag fick fortsätta att utforska denna finfina fitta med min tunga. Himmelriket! Jag hade kunnat ligga kvar så resten av tiden men man vill ju ha valuta för pengarna. Vi gled runt mellan cowgirl, missionären (och med ansikte mot ansikte sitter de där kyssarna fint igen) och doggy med lite olika varianter. Hon stönade precis lagom mycket för att det skulle kännas som om hon verkligen tyckte om det, vilket jag förstås hoppas på. Vid ett tillfälle i doggyn reste jag ena benet på sidan av henne och böjde mig fram och vi tungkysstes spontant "bakifrån", ett av de mer porriga inslagen när man väl får det, bara att ta vara på. Vi fortsatte ett tag till, sedan knackade det på dörren och det var alltså 5 min kvar... tiden går fort när man har roligt.

Jag har alltid grymt svårt att komma i kondom (men har faktiskt omvärderat min inställning från att hata gummit och det där med att "äta banan med skalet på" har jag vant mig, kanske tappar man känsel i kuken när man blir äldre men jag känner fan ingen större skillnad längre!) så nu blev det ett fint handjobb till slut. Hon kröp upp på min vänstra sida, riktigt nära, drog av kondomen och började runka, och fan vad hon höll på! Vi kysstes igen samtidigt och hon slickade och bet mig i örat, så nu dröjde det inte länge innan soldaten fyrade av allt vad han hade. Så lite gos på det och till slut på med kläderna och ut i kylan igen! Nu hade man velat vara på en FKK så man hade kunnat glida ner i jacuzzin nån timme och sen en session till lite senare. Så på det hela taget var detta ett mycket lyckat besök, faktum är att jag får klassificera det som en av de bättre GFE-upplevelserna på lång tid! Så på det hela taget en tveklös rekommendation!

Tack för recensionen!
Var det någon kontroll av covid-bevis innan du kunde skrida till verket?
Citera
2021-10-20, 18:34
  #14
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Tack för recensionen!
Var det någon kontroll av covid-bevis innan du kunde skrida till verket?

Inte det minsta faktiskt!
Citera
2021-12-04, 11:38
  #15
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Det blev ett spontant besök på SG ikväll eftersom mina planer i veckan ändrades och jag inte skulle kunna komma dit när Kylie och Estelle var där. Jaja, får bli en annan gång. Ikväll skulle Isabella och Nicoline vara där; båda har GFE på menyn så det blir väl bra tänkte jag. Ringde och kollade och då hade Isabella just gått hem, och Nicoline har inga foton på hemsidan. Skulle jag köpa grisen i säcken? Ja, klart som fan. Jag var där runt 22, lätt att parkera på gatan utanför och smita in genom den diskreta grinden, stilen kändes igen från fkks och bordeller i Tyskland. En trevlig tant öppnade och visade in mig till rummet (hela stället är mycket fräscht och nyrenoverat under Corona), och strax kom Nicoline in. Hon är danska men inga problem att förstå, har mycket tatueringar, fantastiska tuttar (inlägg dock) och en helt OK kropp, även om jag föredrar ännu lite petitare tjejer, men va fan. Utseendemässigt är hon också "helt OK", tror inte hon är 28 som det står på hemsidan utan snarare 35. Många besök på FKKs har gjort mig lite bortskämd med 20-åriga 10-poängare, man får bara försöka anpassa sig till förutsättningarna. Jag frågade om GFE/kyssar verkligen gällde, och det var inga problem utan inkluderat i priset som är 1100 DKK för 30 min. (100:- billigare än på PG alltså.) Dyrt kan tyckas, inte minst med tanke på växelkursen (motsvarar ca 150 EUR) men med tanke på att "äkta GFE" kan kosta allt mellan 20-50 extra, med ett halvtimmespris på 50-80 beroende på ställe, och att prisnivåerna i Norden generellt är bra mycket högre än på kontinenten, tycker jag det är rimligt ändå.

Jag behöll byxor och skjorta på och efter de vanliga fraserna och förstås betalningen, började vi med klassiskt hångel - och jag kände genast att vi funkade bra ihop och hade en fin kemi. Underbara riktiga kyssar och smekande, jag kysste och slickade ner över tuttarna och arbetade mig neråt tills jag drog av henne trosorna och beundrade hennes fantastiska rakade fitta som redan var rejält våt efter vårt fina hångel; jag slickade länge och väl och hon gnydde gott, strök mig i håret och pressade fittan mot tungan. Om hon inte gillade detta så var hon en fantastisk skådespelerska!

Efter ett tag kände jag att enda sättet detta kunde bli bättre var att glida över i en 69a, så sagt och gjort. Snabbt på med kondomen, jag på rygg med henne över och en mycket bra avsugning följde medan jag fick fortsätta att utforska denna finfina fitta med min tunga. Himmelriket! Jag hade kunnat ligga kvar så resten av tiden men man vill ju ha valuta för pengarna. Vi gled runt mellan cowgirl, missionären (och med ansikte mot ansikte sitter de där kyssarna fint igen) och doggy med lite olika varianter. Hon stönade precis lagom mycket för att det skulle kännas som om hon verkligen tyckte om det, vilket jag förstås hoppas på. Vid ett tillfälle i doggyn reste jag ena benet på sidan av henne och böjde mig fram och vi tungkysstes spontant "bakifrån", ett av de mer porriga inslagen när man väl får det, bara att ta vara på. Vi fortsatte ett tag till, sedan knackade det på dörren och det var alltså 5 min kvar... tiden går fort när man har roligt.

Jag har alltid grymt svårt att komma i kondom (men har faktiskt omvärderat min inställning från att hata gummit och det där med att "äta banan med skalet på" har jag vant mig, kanske tappar man känsel i kuken när man blir äldre men jag känner fan ingen större skillnad längre!) så nu blev det ett fint handjobb till slut. Hon kröp upp på min vänstra sida, riktigt nära, drog av kondomen och började runka, och fan vad hon höll på! Vi kysstes igen samtidigt och hon slickade och bet mig i örat, så nu dröjde det inte länge innan soldaten fyrade av allt vad han hade. Så lite gos på det och till slut på med kläderna och ut i kylan igen! Nu hade man velat vara på en FKK så man hade kunnat glida ner i jacuzzin nån timme och sen en session till lite senare. Så på det hela taget var detta ett mycket lyckat besök, faktum är att jag får klassificera det som en av de bättre GFE-upplevelserna på lång tid! Så på det hela taget en tveklös rekommendation!

Så har vi då blivit buksvågrar VonKnoblauch
Hade nöjet att boka in en timme soft domination med Nicoline nyligen.
Trevligt att det nu kommit upp bilder av henne på hemsidan, de är välliknande av det man kan se. Dock har hon ett par tatueringar vilket för mig endast är ett plus.
Hennes ansikte ger intryck av "girl next door" vilket jag tyckte var positivt. Hon påminde mig om en gammal crush faktiskt 😊

Jag gav lite exempel på vad jag menade med soft domination, och hon var mycket lyhörd och tog egna initiativ utefter vad jag hade sagt.

Vi började men en lång franskasession från min sida som hon verkligen såg ut att tycka om. Hennes stön och kroppsrörelser verkade autentiska, men jag antar att man aldrig kan veta riktigt säkert.

Efter säkert 25 minuter gick vi över till oljesvensk med superfransk samtidigt som hon hade ett stadigt tag om kulorna och hårda nyp i mina bröstvårtor. Jag njöt i fulla drag.
Vi gick över i 69 så jag åter fick möjlighet att smaka hennes ljuvliga mis. Hon var verklig fantastiskt skicklig och det här med att ha gummi vid franskt gör mig verkligen inget.

Snart så satte hon sig gränsle över mig och började gnida sig mot min pikk samtidigt som hon kysste mig djupt. Hon fortsatte gnida med ökande intensitet och med frenesi, jag kände att jag var på väg att komma men det var för skönt för att avbryta (och så var det ju en domination session...)

Jag kom samtidigt som hon pressade min pikk mellan våra blygdben och orgasmen var som inget jag nånsin känt förut. En intensiv eufori blandat med en het känsla med en pirrande smärta. Samtidigt som jag kom nådde hon också ett klimax (vad det verkar) och hon föll ned på mig innan hon gled av och började fläkta sig.

Hon verkade klimaktisk på riktigt och hon var väldigt vacker med lite röda flammor i ansiktet.
Hon gav mig komplimanger för min franska. Ingen av oss hade koll på tiden men vi hade lite kallprat innan det var dags att ge sig ut i kylan igen.

Jag är fantastiskt nöjd med mötet med Nicoline. En mycket vacker kvinna, inte purung, men slank och sexigt vacker med fina bröst som var mjuka trots implantat. Hon var lättsam rolig och tog väl hand om mig utefter mina önskningar. Skulle mycket gärna återkomma till henne fler gånger.
Citera
2021-12-06, 23:07
  #16
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Så har vi då blivit buksvågrar VonKnoblauch

Yes, nice!! Sedan sist har jag hunnit med besök även hos Kylie och Sianna, har tyvärr missat att skriva separata recensioner men här kommer en sammanfattning. Inte heller dessa båda damer gör en besviken. Kylie är riktigt lång och smal med lagom stora (silikon)tuttar, dessutom svensk (skåning), extra kul att få knulla med en svensk tjej som omväxling! Trevlig att prata med och absolut service minded, men det kändes lite som "ännu en dag på kontoret" för henne, inlevelsen saknades liksom. Inga kyssar heller vilket jag alltid saknar. Är man ute efter det ska man däremot välja Sianna helt klart - dansk sexgalen tjej, rätt så kort och med enorma tuttar (återigen silikon förstås) och en väldigt inbjudande attityd! Här var det de djupaste tungkyssar jag någonsin varit med om, speciellt när vi låg i missionären var det ett jävla slaskande, vi slickade och sög på varandras tungor, det fanns inga gränser med henne! Senare när jag gick ner och slickade henne var hon plaskblöt, har aldrig fått så mycket fittsaft i ansiktet som när jag låg mellan benen på henne! Jag hade en underbar halvtimme men välj henne inte om du har minsta bacillskräck och inte vill gå "all in" Enda anledningen att jag inte gått tillbaka till henne igen är att hon är lite äldre och mulligare än på bilderna och därmed inte riktigt min typ egentligen - och det finns ju en hel del till att pröva på också

Härnäst står Naia på tur, mkt spännande att se om hon matchar beskrivningen och lever upp till bilderna. FKK vinner förstås i hästlängder jämfört med bordellerna (speciellt med tanke på prisbilden) men i dessa tider får man vara tacksam för att det ens finns något alternativ och att ekonomin är god just nu så jag kan unna mig dessa utsvävningar. Min bästa upplevelse hittills är fortfarande norska Chloé på Pussy Galores, har varit hos henne tre gånger nu och ser fram mot en fjärde! Allt är helt perfekt med henne (bortsett från bristen på kyssar!) och enda nackdelen är att vi alltid har så mycket att snacka om att en halvtimme är på tok för kort tid med henne, men ska man lägga en timme varje gång blir kalaset i dyraste laget, speciellt när det finns så mycket annan fitta man vill provsmaka som sagt

Sägas ska också att jag aldrig behövt visa covidpass på SG, medan PG kollat det de senaste gångerna nu i takt med att (vissa) restriktioner hotar att återinföras igen...
Citera
2021-12-07, 00:14
  #17
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Någon som träffat Sianna Shine på SD?
Se min korta recension här ovan! Hon åt nästan upp mig levande. Rekommenderas!!
Citera
2021-12-07, 07:43
  #18
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Sägas ska också att jag aldrig behövt visa covidpass på SG, medan PG kollat det de senaste gångerna nu i takt med att (vissa) restriktioner hotar att återinföras igen...

När jag var på SG nu senast (efter omikron) så bad de om covidpass, så de har nog börjat med det nu när danskarna infört kravet på "liberale ehrverv" som tatuerare och massagekliniker.

Låter för övrigt helt fantastiskt med Sianna. Hennes vagter passar dock inte mitt schema. Får se vad det kan tänkas bli nästa gång 😊
Citera
2021-12-08, 15:36
  #19
Medlem
inmurads avatar
Enligt önskan i annan tråd kommer här en recension av mitt GFE-möte med Aisha Arabia http://seductiongirls.dk/pigerne/aisha/ på Seduction Girls.

Jag hade bestämt mig att prova en GFE och valet föll på Aisha då jag länge varit intresserad av hennes "exotiska" utseende.

När hon kom in och mötte mig reagerade jag över att hon var kortare än jag väntat mig. Tror jag har svårt att omsätta centimetrarna på hemsidan till verkligheren. Hon var helt enkelt en fantastiskt vacker petit kvinna. Hon har ett mycket vackert ansikte som, trots att hon har rötter från mellanöstern, har vackra latinska drag. Hon ser dessutom, enligt mig, yngre ut än de 27 år som står på hemsidan.

Hon har en del tatueringar på axlar, armar och rygg - men som ni kanske sett i mina tidigare recensioner så är detta bara ett plus för mig.

Hon hade ett lugnt och öppet sätt att vara och när vi började ta av varandra kläderna lät jag mina händer och läppar undersöka hela hennes vackra gyllenbruna kropp. Hennes bröst är augmenterade och av det fastare slaget, men ack så vackra och inbjudande.

Vi kysstes innerligt med små inslag av tunga. Hon hade verkligen mjuka fina läppar.

Efter en stund hamnade i sängen där vi fortsatte att kyssas och smekas innan jag drog mig ned mot hennes fitta. En vacker orientalisk syn uppenbarade sig för mig och jag högg in med god aptit.
Det framgick ganska snart att hon inte gillade bär man var för direkt på clittan, utan hon föredrog att jag höll mig mer i periferin.
Vi bytte snart ställning där jag slickade henne i doggy och lät min tunga spela mellan fitta och röv. Hon verkade trivas och hon gned sig villigt mot mig. Jag kände att jag svårligen kunde få nog av denna härliga upplevelse.

Efter att ha slickat länge och väl föreslog hon att vi skulle fortsätta i 69an. Hon fick snabbt på gummit och började suga med omväxlande djupa och snabba tag. Sextionian är en personlig favorit och vi fortsatte till vi båda (?) nådde klimax. När vi lugnat oss lite bad hon om ursäkt för att hon hade fått mig att komma innan vi hinnit till dansk. Men hon var själv på väg att komma och kunde inte hejda sig. Hon sa att det var ett bra tag sedan sist hon kom. [Jag antar att man aldrig helt kan vara säker på att 1) hon kom på riktigt och 2) det hon säger stämmer - men varför skåda en given häst i munnen 😉].

Nåväl, efter akten hade vi nog i alla fall 20 minuter kvar av den timme jag bokat. Hon bad mig lägga mig bredvid henne och vi talade om allt möjligt. Våra tatueringar, husdjur, vädret och en massa annat jag inte minns nu.

Hela upplevelsen var så fantastiskt mjuk, varm och fin så jag kände mig nästan lite förälskad. Jag antar att det är det som är faran med en väl utförd GFE. Hon ger inte endast den fysiska, utan även den mentala servicen.

Hur som helst kommer jag försöka boka in fler möten med Aisha. En fantastiskt vacker, söt och lättsam kvinna med en otroligt sexig petit kropp.
Citera
2021-12-23, 16:41
  #20
Medlem
Jag besökte Luca La Femme på Seduction Girls i förra veckan. Det är för övrigt samma tjej som går under namnet ”Freya” på Citygirls. Min förväntningar var väldigt höga efter att ha läst en positiv recension av ”Freya” här på Flashback och Luca infriade dessa med råge.

Luca är en både snygg och trevlig GFE-tjej med stora naturliga bröst och det blev en mycket tillfredställande halvtimme med kyssar och hångel, slicka fitta, 69:an och knull i två ställningar. Känns nästan overkligt att en halvtimme med en drömtjej som Luca fortfarande bara kostar 1.100 på Seduction Girls. Kommer helt klart att besöka Luca igen om tillfälle ges.
Citera
2022-05-19, 17:29
  #21
Medlem
inmurads avatar
Såg att det börjat tre nya tjejer på Seductiongirls. Foton låter fortfarande vänta på sig. Alla tre anges vara mellan 21-23 år och verkar ha lite olika profiler.

http://seductiongirls.dk/pigerne/clara/
http://seductiongirls.dk/pigerne/valina/
http://seductiongirls.dk/pigerne/pandora/

Väntar med spänning på foton
Speciellt Valina verkar intressant imo.
Citera
2022-06-02, 14:33
  #22
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsen123
Fråga - så på dessa bordeller som seduction girls och cassiopeia mfl är det max 2 tjejer som jobbar? Det är väl lagen, men kringås den inte? 2 tjejer på välkända bordeller kan väl inte räcka?

Vad jag vet är det endast de på vagtplanen som är tillgängliga. Jag har aldrig varit med om någon kö till tjejerna. Iofs har jag alltid bokat tid innan. Dock hör man då och då andra karlar på väg in eller ut, eller mitt under akten (speciellt på Seduction) då rummen lägger vägg i vägg.

Har läst att PG har ett koncept "Pussy Call" där vissa av tjejerna (angivna med PC i listan på tjejer) kan ringas in på andra tider än deras vagter. Vet inte hur det funkar i praktiken då jag aldrig provat.
Citera
2022-12-21, 22:57
  #23
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Yes, nice!! Sedan sist har jag hunnit med besök även hos Kylie och Sianna, har tyvärr missat att skriva separata recensioner men här kommer en sammanfattning. Inte heller dessa båda damer gör en besviken. Kylie är riktigt lång och smal med lagom stora (silikon)tuttar, dessutom svensk (skåning), extra kul att få knulla med en svensk tjej som omväxling! Trevlig att prata med och absolut service minded, men det kändes lite som "ännu en dag på kontoret" för henne, inlevelsen saknades liksom. Inga kyssar heller vilket jag alltid saknar. Är man ute efter det ska man däremot välja Sianna helt klart - dansk sexgalen tjej, rätt så kort och med enorma tuttar (återigen silikon förstås) och en väldigt inbjudande attityd! Här var det de djupaste tungkyssar jag någonsin varit med om, speciellt när vi låg i missionären var det ett jävla slaskande, vi slickade och sög på varandras tungor, det fanns inga gränser med henne! Senare när jag gick ner och slickade henne var hon plaskblöt, har aldrig fått så mycket fittsaft i ansiktet som när jag låg mellan benen på henne! Jag hade en underbar halvtimme men välj henne inte om du har minsta bacillskräck och inte vill gå "all in" Enda anledningen att jag inte gått tillbaka till henne igen är att hon är lite äldre och mulligare än på bilderna och därmed inte riktigt min typ egentligen - och det finns ju en hel del till att pröva på också

Härnäst står Naia på tur, mkt spännande att se om hon matchar beskrivningen och lever upp till bilderna. FKK vinner förstås i hästlängder jämfört med bordellerna (speciellt med tanke på prisbilden) men i dessa tider får man vara tacksam för att det ens finns något alternativ och att ekonomin är god just nu så jag kan unna mig dessa utsvävningar. Min bästa upplevelse hittills är fortfarande norska Chloé på Pussy Galores, har varit hos henne tre gånger nu och ser fram mot en fjärde! Allt är helt perfekt med henne (bortsett från bristen på kyssar!) och enda nackdelen är att vi alltid har så mycket att snacka om att en halvtimme är på tok för kort tid med henne, men ska man lägga en timme varje gång blir kalaset i dyraste laget, speciellt när det finns så mycket annan fitta man vill provsmaka som sagt

Sägas ska också att jag aldrig behövt visa covidpass på SG, medan PG kollat det de senaste gångerna nu i takt med att (vissa) restriktioner hotar att återinföras igen...
Hej. Hur är Sianna? Blir lite rädd när du säger att hon inte riktig ser ut som på bilderna...

så länge hon ser ut som en vanlig blond tjej så har jag inga problem. Men vettefan om man har lust att träffa någon som visar sig vara en tjockis..
Citera
2022-12-26, 15:25
  #24
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Hej. Hur är Sianna? Blir lite rädd när du säger att hon inte riktig ser ut som på bilderna...

så länge hon ser ut som en vanlig blond tjej så har jag inga problem. Men vettefan om man har lust att träffa någon som visar sig vara en tjockis..

Det är även min erfarenhet av Seduction girls att fotona är på andra, och att de alltså inte är så snygga i verkligheten. Annars bra ställe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback