Citat:
Ursprungligen postat av
skoputs
Tidigare har tysken svarat på kommentarer under videorna, det senaste är att de slutar med det, han säger så klart ”vi” fast det endast är han som skött den kommunikationen.
Undrar om R. har tillgång till sociala medier eller om han har avskärmat henne? I filmen idag ser man hur hon upprepade gånger rör läpparna i obekväma miner.
Vad är det han säger ca 8.40 in i filmen, han hänvisar till R. men är det också till någon annan som skulle ”spränga” huset med karisma om personen kom in där? Kan någon förtydliga vad han talar om?
https://m.youtube.com/watch?v=kYfPV0wYBG4
I slutet talar R. om att hon haft ångest men tydligen fått undervisning av tysken om vad ångest är och att hon blev lättad efter det.
Edit* Sedan förstår jag ej hans insinuationer om att R. skulle vara någon sorts hampaexpert.
Jag har lite svårt att förstå dessa virvlar av misstänksamhet faktiskt.
Det finns ingenting i tyskens uppenbarelse som påminner om någon utstuderad förmåga att kontrollera andra. Han är ju helt loss, mestadels.
Det här evinerliga snacket om Rebecca.
Hon är på en plats hon själv vill vara. Dom har ju kört ihop sig med detta, och hon är rent av drivande till en hel del knasigheter som den här trion pysslar med om man tittar på tidigare videos från i somras tex.
Det är väl inget att undra om hon har tillgång till sociala medier? Det går ju lätt att se att hon har det, samt är aktiv och som sagt - drivande i allt som rör sig som visas upp offentligt.
Kan inte begripa varifrån det kommer sig att hon skulle vara som något offer eller under kontroll av dom andra, eller att hon inte passar in här.
Hon är en part av dessa tre, precis som dom två andra. Lite tystare bara.
Men emellanåt kommer hon fram med sina utlägg helt utanför både Lisa och tysken, och det både hörs och märks att hon är där av egen kraft, och i egen person.
Frivilligt och enligt egen önskan.
Jag tror främst detta med henne tar snurr för många ser henne som attraktiv, och att det är ett slöseri med skönhet vad hon här håller på med.
Men i verkligheten skulle jag råda att ge fan i att ens grunna på om hon är något annat än en part i den här högst oklara röran.
Det du menar vid 8:40, är att tysken pratar om att Till Lindemann (sångare Rammstein) skulle komma in i huset, skulle det sprängas.
Någon slags idoldyrkan kring detta med Rammstein.