Citat:
Ursprungligen postat av
WithTeeth
Ja om man utgår ifrån att de talar sanning så vorde de vara frånskilda, men att vara LPTad eller häktad brukar inte ge så lyckliga känslor som de beskriver att hon har, så oavsett är det en lögn här någonstans... och känns det inte märkligt att de händer så tätt inpå vartannat? hade polisen knackat på dörren så vet vi ju att de är snabba med kameran... ja jag spekulerar bara och har inga svar men jag hoppas att du har rätt dock.
TRS är kanske mer ett sätt att fucka med våra huvuden och skapa cliff hangers, att de bara fular sig för de vet att vi sitter och glor haha.
Dom lyckliga känslorna sitter som ett smäck på doghouse-gruppen! Ena dagen en sprängfyllt ilsken mot soc.tjänsten riktad video, någon dag senare lite lättsamt och lyckligt.
Det ringar liksom in den här grupperingen att stringens absolut inte behövs närvara i sinnet, utan det går faktiskt att plocka lite hejvilde ur livet.
Lite minut för minut faktiskt.
Det hade inte förvånat mig ett enda dugg om lyckan är genuin, då lyckan mest verkar bestå i något slags framåtblickande/fighten dom för mot myndigheter (?) Högst oklart faktiskt.
Återkommande i alla videos är, att något vidare mål eller syfte inte presenteras. Förutom den där ankomstfesten då. Där snackades det ganska linjärt i några videos.
Men i stort sett allt annat är bara en lös tillvaro med ingenting att plocka upp och leva vidare i.
För en hyfsat normal person som betraktar detta, ser det ju nog väldigt vilset ut och det är mycket svårbegripligt att ingen eftertänksamhet verkar finnas.
Men det är så här det är i deras tillvaro. Ena dagen ej den andra lik och nya tillstånd hela tiden.