Citat:
Ursprungligen postat av
HaveFun
2021-06-04 var senaste säljdatumet enligt mäklarstatistik. Jag har gjort en uppskattning av tidslinjen i ett tidigare inlägg. Om man kan begära ut lagfarten på fastighetssök kan man fastställa när gubben fått huset.
Jag tror som dig att myndigheterna har haft stora problem att få kontakt/verkställa beslut pga sken- eller icke skrivningar. Den teorin om barnets tillkännagivande är intressant.
Undrar om gubben vet innerst inne att han sumpat det med L?
Bra inlägg, ska ha det i bakhuvudet när jag ser nästa doghouse video.
B vet att han har förlorat sin andra dotter också, det märktes tydligt i gårdagens video.
Det var en dags uppehåll strax före jul. Annars lägger de upp dagligen. Kanske L var dit och hämtade sina saker och flyttade ut den dagen, och B insåg att loppet var kört? Tårar och förtvivlan.
Med tanke på hur vi sett att L kan agera mot socialtjänst och polis är det inte långsökt att tänka att det förekom handgemäng i någon form när J plockades av poliser på socialkontoret. L var säkert hysterisk, mycket mer än i KFM-videon. Ett alternativ kan också vara att hon skadade dig själv, t ex ramlade i tumultet och slog sig illa så hon kan vara på sjukhus för fysiska slador?
Tack! Lantmäteriverket bekräftar att BÅ har lagfarten sedan 2021-06-04. Ettårige J har förstås inte stått som husets ägare. Jag kollade, Lantmäteriverket skrattade åt iden. Däremot kan förstås B ha skrivit över kåken på barnbarnet när skulderna hopade sig, och med bristande kunskap om juridik ha trott att J i och med det står som ägare. Många skriver gåvobrev till släkt eller vänner, inklusive omyndiga barn, när KFM kräver betalt. Ofta bakdaterade. Det står sig inte juridiskt utan ses igenom.
J skrivs på huset 2110 och står ensam där tills 2205 när L "flyttar in".
De verkar tro att de kan vinkla bort obekväm information och tyvärr lyckas de ibland. Däremot är det obegripligt för mig att flera i tråden fortsätter ifrågasätta fakta om lvu, lpt, häktning i hemområdet en vecka efter att R och B berättat om lvu i flera videos, och postare här har presenterat detaljerade uppgifter från beslutande domstol. Lika var det med moralinläggen som i en månads tid sa emot alla som såg att B och P är ett par. För att de själva blundade för relationer pappa - dotters bästis. L såg ut att acceptera att bo tätt inpå dem. Det är ingen Woody Allen-relation precis.
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Vad är kopplingen mellan ig farben och auschwitz?
https://www.svd.se/a/2979170c-ce3a-3...-atomforskning
Har ni reagerat på att hundarna inte finns registrerade på någon av de vuxna? Med tanke på gruppens myndighetsmotstånd kanske de inte ens finns registrerade? Är det Ylva och Steffi de heter? Ena en varghund, uppgav L till polisen under ett KFM besök. Det kanske inte enbart var så att några av poliserna "softade med hundarna" utan kollade det som gick på plats, hade chipscanner med sig utan att gruppen såg det? Kan det vara backyard bred Blockethundar, insmugglad varghund med oklar procent? Det finns flera fall i Uppland och Västmanland där förbjudna sådana smugglats in med fejkade papper med nedskriven vargprocent.
Det fanns flera läskiga saker inbakade i Die Blumen videon. B talade tydligt och obehagligt till specifika personer. Ni som vet, vet. Dessutom lågt att peka ut och klandra sin förstfödda när han argt pekade på stotasysterns ansikte. Varför dra in henne och A med man, när han samtidigt går ut med att han har förstått att ligga lågt.
Den så av B hyllade svenska offentlighetsprincipen gäller visst bara selektivt. Själva vill de inte bli granskade och få sina vinklade uppgifter kontrollerade. Det behövs mer än någonsin tidigare nu när tåget okontrollerat skenar.
Jag tolkade R och Alperna som att de vet att slaget är förlorat och har planer på att fly upp i tyska Alperna. Det är de mot världen gånger hundra nu. B/F "party like its 1999" i syfte att bedöva sig själva fram tills kraschen.
På förekommen anledning (doghuse's inlägg om prickskytt mot "de onda" i ett forum) Går det att kolla upp om någon specifik innehar vapenlicens? Inte för att årets hittills 64 dödsskjutningar i landet alla har begåtts med legala pickadoller utan mer om det kan visa på vapenvana. Vi gillar ju inte att regga saker korrekt, eller alls, i kåken i Herräng.