Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Fritiof Persson har gjort en uppdatering om "den organiserade barnhandeln" som han kallar det: Folkhemmet förtrycker familjen Peter Plötze.

Tydligen planeras nu en större grupp på lördag.

https://www.bitchute.com/video/ipEEH9ZLkaJJ/
Medborgargarde kallar Fritjof de som var hos Bunkerhousing
Citera
2023-01-01, 19:27
Medlem
FoxHounds avatar
Har vi någon aning om vad Lisa befinner sig
Citera
2023-01-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Har vi någon aning om vad Lisa befinner sig
Inget bekräftat men sannolikt psyket.
Citera
2023-01-01, 20:31
Medlem
Jag funderar på vad en kuf som Tom L kan göra för att hjälpa Doghouse2022 folket? Transportera mera hampa till dom eller?

Det känns riktigt olustigt hur så många sjuka människor samlas nu via sociala edier. Dom kan ju driva varandra till vansinniga saker som drabbar tredje man.
Citera
2023-01-01, 21:31
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Jag funderar på vad en kuf som Tom L kan göra för att hjälpa Doghouse2022 folket? Transportera mera hampa till dom eller?

Det känns riktigt olustigt hur så många sjuka människor samlas nu via sociala edier. Dom kan ju driva varandra till vansinniga saker som drabbar tredje man.

Verkligen, en riktig freakshow
Citera
2023-01-01, 23:03
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Verkligen, en riktig freakshow

Haha vilka jävla tomtar. Dom borde in på psyket allihopa. Fan dom sjukaste människor jag sett. Vilka jävla rättshaverister.
Citera
2023-01-01, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Har inte sett alla videor och vet inte hur mycket de röker. Säger inte att de verkar i perfekt balans och lever fläckfritt och uppenbart har de paranoida föreställningar och verkar leva i sin egen bubbla.
Men de finns ju grader inte som att de är sprutnarkomaner som lämnar ungen ensam för att jaga nästa dos. Eller elaka psykopater och barnmisshandlare e dyl. Pojken ser inte vanvårdad ut och de verkar kärleksfulla och uppmärksamma på hans behov. Tar upp honom genast han visar missnöje, verkar inte otåliga etc.

Lisa behöver nog lite hjälp att komma på fötter med boende och ekonomi, komma ur sin konspirationsbubbla och röka lite mindre. Men hon verkar älska sitt barn och det är ju inte som att första bästa familjehem automatiskt ger honom mer kärlek och att det bästa för honom måste vara att tas från sin mamma för alltid. Hoppas att hon och soc kan samarbeta för att styra upp situationen.

Även om kärlek är mycket är det verkligen inte allt. Har själv växt upp med en förälder som inte har så bra konsekvenstänk, inte tagit det bästa besluten, inte förstått de ena och det andra Lite luddigt men att han alltid har älskat mig och att jag fortfarande är hans allt är det ingen tvekan om men om han har varit en ansvarsfull förälder nej. Hade jag kunnat ha en bättre uppväxt? Ja! Han hade behövt få vara umgänges förälder. Men ett barn behöver konsekventa, ansvarsfulla vuxna som kan vägleda en till att bli en vettig och förståndig vuxen människa med bra möjligheter. Med kärlek kommer man långt men tyvärr inte hela vägen när de gäller barnuppfostran
Citera
2023-01-01, 23:52
Medlem
Hegamons avatar
Tittade på detta klippet med Fritjof: https://www.bitchute.com/video/ipEEH9ZLkaJJ/

Åsa är alltså en före detta psykoterapeut och arbetsterapeut.

Men jag är frågande till om barnet verkligen skulle omhändertas. Enligt uppgift är "socialtanten" konsult åt socialkontoret. Hon jobbar åt företaget Socionomkraft som har sin hemsida här: https://socionomkraft.se/sv/index.html

Däremot så är jag något tveksam till att ett vinstdrivande bemanningsbolag inom socialtjänsten, behöver ha sämre kvalitet på sina socionomer de hyr ut.

Det talas om kidnappning av barn för att tjäna pengar och det är privata företag som pekas ut som drivande i kidnappningarna, som jag förstår det som.
Citera
2023-01-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Om det är "gubben", som är ägare, hur kommer det sig då att endast Lisa är skriven på adressen?

Å andra sidan visar kartan att hon bor på Hensviksvägen 109, där hon inte är skriven.

Hon är även skriven hos kanske sin mamma och en tydligen känd jazzmusiker.

Bara att välja och vraka för Lisa?
Vilka belägg har du för vem som äger huset?

Hittade även detta, som kanske är intressant.

verkar ha adressändrat deras 23/12-22 så typ samma dag som barnet omhändertogs ?
Citera
2023-01-02, 02:13
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Tittade på detta klippet med Fritjof: https://www.bitchute.com/video/ipEEH9ZLkaJJ/

Åsa är alltså en före detta psykoterapeut och arbetsterapeut.

Men jag är frågande till om barnet verkligen skulle omhändertas. Enligt uppgift är "socialtanten" konsult åt socialkontoret. Hon jobbar åt företaget Socionomkraft som har sin hemsida här: https://socionomkraft.se/sv/index.html

Däremot så är jag något tveksam till att ett vinstdrivande bemanningsbolag inom socialtjänsten, behöver ha sämre kvalitet på sina socionomer de hyr ut.

Det talas om kidnappning av barn för att tjäna pengar och det är privata företag som pekas ut som drivande i kidnappningarna, som jag förstår det som.
Åsa Marie har fått sina barn omhändertagna, blivit av med sitt jobb. Har kontaktförbud mot sin pappa, samt mot sin mormor när hon levde.
Hon har blivit Lptad ett par gånger. Allt det här har hon själv sagt i Tom Lutmarks live..
Så lura dig inte pga att hon ser bra och proper ut…🙄
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-02 kl. 02:17.
Citera
2023-01-02, 04:57
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy

Det här är resultatet av att man stängt många psyken som beckis mm. Idioter som dessa hade passat bättre lobotomerade.
Citera
2023-01-02, 05:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Det här är resultatet av att man stängt många psyken som beckis mm. Idioter som dessa hade passat bättre lobotomerade.

Lobotomi är ju dock inte lagligt längre. Och nu har vi ju Netflix i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in