Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-02, 13:13
Medlem
flugornass avatar
Besökarna hos Doghouse2022 YT minskar rejält, verkar som folk inte orkar lyssna på Tyskens mummel

Bussolycka = 19032
Rop på akut hjälp = 17150
Paketöppning =9295
Du Ich = 5186
Actionspaus = 3423
Rosenrot = 4248
Blommorna = 3705
T = 2982
DSF = 2469
Koden till mobilen Del 1 = 2077
Koden till mobilen Del 2 = 1559
Citera
2023-01-02, 13:22
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Besökarna hos Doghouse2022 YT minskar rejält, verkar som folk inte orkar lyssna på Tyskens mummel

Bussolycka = 19032
Rop på akut hjälp = 17150
Paketöppning =9295
Du Ich = 5186
Actionspaus = 3423
Rosenrot = 4248
Blommorna = 3705
T = 2982
DSF = 2469
Koden till mobilen Del 1 = 2077
Koden till mobilen Del 2 = 1559

Dom måste få till en ny interaktion med myndigheterna (helst inklusive polis) för att vända tittarsiffrorna. Manusgruppen sitter nog i krismöte nu.
Citera
2023-01-02, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Tittade på detta klippet med Fritjof: https://www.bitchute.com/video/ipEEH9ZLkaJJ/

Spolade fram och tittade bara några sekunder när Rebecca stod helt skärrad. Det räckte så för mig.

- Helt plötsligt så stod de här på trappan! Med en SVETTIG MAN! Från SOCIALEN!
- Åhhhh fy fan

Citera
2023-01-02, 13:37
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Tillvaron kring detta har ju ballat ur om möjligt ännu mer än tidigare.
Ska det resa dit en massa andra gökar nu, och vad skall dom göra?
Bara prata en massa smörja?
Allt detta känns otroligt oklart och meningslöst.

De försöker skapa opinion, som jag förstår det som. Mot myndigheterna som kidnappar barn. Så normalt folk får upp ögonen.
Citera
2023-01-02, 13:37
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Dom andra knäppgökarna ska rädda dom från…nåt… kanske myndigheterna? Dom leds av vår frälsare och härförare Rambo-Dacke Hood, aka Tompalompa Lutmark. Han har folket med sig. När han livesänder har han 10000-20000 tittare (hans uppgift).

Genom att bara mala på om sin egen skit kanske Tompalompa får Doghouse att dra öronen åt sig och skärpa till sig, för dom vill inte bli som han är? Det räcker ju med några minuter av Tompalompa för att man börjar leta efter närmsta lobotomipraktiker, för man står inte ut med hans idioti. Så ironiskt nog kan Tompalompa vara doghosue räddning 😂

Jag är osäker, men jag har mycket svårt att se att det vore livsomvändande med besök av det slaget.

Citat:
Dom måste få till en ny interaktion med myndigheterna (helst inklusive polis) för att vända tittarsiffrorna. Manusgruppen sitter nog i krismöte nu.

Ett rejält slagsmål med tillhyggen mellan Lutmark och Tysken hade annars garanterat höjt tittarsiffrorna.
Det är ett möjligt scenario, eftersom det är högst oklart hur Tysken ställer sig till besök.
Citera
2023-01-02, 13:39
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Jag är osäker, men jag har mycket svårt att se att det vore livsomvändande med besök av det slaget.

Ett rejält slagsmål med tillhyggen mellan Lutmark och Tysken hade annars garanterat höjt tittarsiffrorna.
Det är ett möjligt scenario, eftersom det är högst oklart hur Tysken ställer sig till besök.

En fight skulle vara riktigt bra content! Vi snackar nåt i stil med Predator vs Alien, fast bra!
Citera
2023-01-02, 13:46
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
De försöker skapa opinion, som jag förstår det som. Mot myndigheterna som kidnappar barn. Så normalt folk får upp ögonen.

Någon borde rekommendera dem att alliera sig med dårarna i PappaVarför. Skulle säga att Doghouse skulle passa in som hedersmedlemmar!
Citera
2023-01-02, 14:01
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Det är Tompalompa Lutmark med anhang som ska dit och livesända. Hans flickvän följer med, sen pratar han löst om att dom blir säkert 10-15 personer. Men han har svårt för det här med att räkna direkt det blir mer än två, och överdriver notoriskt.

Det är nog inget märkligt med att polisen följde efter och kollade upp dom. Många har koll på Tompalompa och ringer polisen för att han ska hålla sig i schack. Han har ju en lång period av hot mot myndigheter bakom sig, så att han hålls ett öga på är snarare ett sundhetstecken från samhället.

Har varit AFK hela nyårshelgen och VAD är det jag har missat? Vem fan är TompaLompa och Fritjof med rödvinskäften? Ska de till Villa Kassman och göra kaos på lördag? Uppdatera mig snabbade än vad jag kan läsa och titta mig till!

Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Spolade fram och tittade bara några sekunder när Rebecca stod helt skärrad. Det räckte så för mig.

- Helt plötsligt så stod de här på trappan! Med en SVETTIG MAN! Från SOCIALEN!
- Åhhhh fy fan

Riktigt underhållande! "åh fyfan ÅH FY FAN" sen "nu höjde jag rösten mot dig... det var inte meningen blev du rädd nu? blev du rädd nu när jag höjde rösten?"

"mord, självmord och förföljelse"....
Citera
2023-01-02, 14:04
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithTeeth
Har varit AFK hela nyårshelgen och VAD är det jag har missat? Vem fan är TompaLompa och Fritjof med rödvinskäften? Ska de till Villa Kassman och göra kaos på lördag? Uppdatera mig snabbade än vad jag kan läsa och titta mig till!

Riktigt underhållande! "åh fyfan ÅH FY FAN" sen "nu höjde jag rösten mot dig... det var inte meningen blev du rädd nu? blev du rädd nu när jag höjde rösten?"

"mord, självmord och förföljelse"....

Tompalompa och förhuds-Fritjof är svåra att sammanfatta men ett försök:

Tom är fd officer. Hans pappa hade en bondgård och tog livet av sig i somras. Tom skyller självmordet på länstyrelsen och startade ett ”bondeuppror” för att få slut på maktmissbruket. Det finns en trist arvstvist kring gården. Tompalompa har blivit LPT:ad två gånger. Han hamnar i olika knepiga sällskap med diverse foliehattar och rättshaverister, t ex många som blivit av med sina barn pga LVU. Därför hamnade diskussionen om Tompalompa i Flashbacktråden om Family United, för Fia och Tompalompa samarbetade (dom stod t ex och skrek utanför riksdagen).

En återkommande kamrat i sammanhanget är Fritjof Persson, fd reservofficer och numera galen potatisodlare i Västerbotten. Fritjof vill förhudskontrollera NMR så att dom inte är sionister. Fritjof har minst två egna trådar här på Flashback.

Tompalompa ska rädda allt och alla från myndigheterna. Han tror att han har folket med sig. Oftast sker det genom långa svamliga livesändningar på Facebook. Ibland är han med på rättegångar. Ibland blir han utslängd från myndigheters receptioner. Han livesänder gränslöst utan tanke på andras integritet eller säkerhet.

Tompalompa behöver hjälp.
Citera
2023-01-02, 14:13
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Tompalompa och förhuds-Fritjof är svåra att sammanfatta men ett försök:

Tom är fd officer. Hans pappa hade en bondgård och tog livet av sig i somras. Tom skyller självmordet på länstyrelsen och startade ett ”bondeuppror” för att få slut på maktmissbruket. Det finns en trist arvstvist kring gården. Tompalompa har blivit LPT:ad två gånger. Han hamnar i olika knepiga sällskap med diverse foliehattar och rättshaverister, t ex många som blivit av med sina barn pga LVU. Därför hamnade diskussionen om Tompalompa i Flashbacktråden om Family United, för Fia och Tompalompa samarbetade (dom stod t ex och skrek utanför riksdagen).

En återkommande kamrat i sammanhanget är Fritjof Persson, fd reservofficer och numera galen potatisodlare i Västerbotten. Fritjof vill förhudskontrollera NMR så att dom inte är sionister. Fritjof har minst två egna trådar här på Flashback.

Tompalompa ska rädda allt och alla från myndigheterna. Han tror att han har folket med sig. Oftast sker det genom långa svamliga livesändningar på Facebook. Ibland är han med på rättegångar. Ibland blir han utslängd från myndigheters receptioner. Han livesänder gränslöst utan tanke på andras integritet eller säkerhet.

Tompalompa behöver hjälp.

Tack för sammanattning.

Marianne är tanten som håller Rebecca i handen och Åsa en galen soctant (som ser proper och ordentlig ut i videon) som förlorat allt pga psykisk sjukdom, förstår jag från att ha läst ikapp lite i tråden... Men ser man Tompalompa i videon? Är det samma gäng som ska dit på lördag?

En positiv överraskning var ju att det var en hel del klipp i Fritjofs video som Doghouse klippt bort i sina YT videos, antagligen då de inte är gynnande för dem. Rebecca visar också en mer aggressiv ton i de bortkippta scenerna, inte hört henne så på deras YT kanal innan.

edit; förstår nu att Tom är göteborgaren med rödlätt skägg.
Senast redigerad av WithTeeth 2023-01-02 kl. 14:27. Anledning: edit
Citera
2023-01-02, 14:15
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964
Det lär vara någon afgan som pappa till pojken. Men han har stuckit hem, men lär betala underhåll. Åtminstone var det uppgifter på det i början av tråden.

pojkens pappan Mitu är Pakistanier.
https://www.youtube.com/watch?v=x3-7bxLz-x4&t=382s
Citera
2023-01-02, 14:26
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithTeeth
Tack för sammanattning.

Marianne är tanten som håller Rebecca i handen och Åsa en galen soctant (som ser proper och ordentlig ut i videon) som förlorat allt pga psykisk sjukdom, förstår jag från att ha läst ikapp lite i tråden... Men ser man Tompalompa i videon? Är det samma gäng som ska dit på lördag?

En positiv överraskning var ju att det var en hel del klipp i Fritjofs video som Doghouse klippt bort i sina YT videos, antagligen då de inte är gynnande för dem. Rebecca visar också en mer aggressiv ton i de bortkippta scenerna, inte hört henne så på deras YT kanal innan.

Jag minns inte om man ser Tompalompa syns i videon, sen delas det och klipps på olika sätt… Men surfa in på Tompalompas Facebook (Tom Lutmark) och njut.

Åsa har varit LPT:ad mer än en gång, Münchhausen by proxy, LVU:ade barn, tror att hennes far är kidnappad av en politiker och hålla gången nerdrogad på ett äldreboende.

Marianne är ”knapptryckare” och antivaxxare och har snöat in på pedofiler och på att misstolka WHOs riktlinjer för sexualundervisning.

Jag vet inte vilka Tompalompa får med sig till nästa besök. Ganska ofta får Tompalompa ändrade planer och saker bara rinner ut i sanden.
Senast redigerad av Snuttegullegull 2023-01-02 kl. 14:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in