Citat:
Ursprungligen postat av
WithTeeth
Har varit AFK hela nyårshelgen och VAD är det jag har missat? Vem fan är TompaLompa och Fritjof med rödvinskäften? Ska de till Villa Kassman och göra kaos på lördag? Uppdatera mig snabbade än vad jag kan läsa och titta mig till!
Riktigt underhållande! "åh fyfan ÅH FY FAN" sen "nu höjde jag rösten mot dig... det var inte meningen blev du rädd nu? blev du rädd nu när jag höjde rösten?"
"mord, självmord och förföljelse"....
Tompalompa och förhuds-Fritjof är svåra att sammanfatta men ett försök:
Tom är fd officer. Hans pappa hade en bondgård och tog livet av sig i somras. Tom skyller självmordet på länstyrelsen och startade ett ”bondeuppror” för att få slut på maktmissbruket. Det finns en trist arvstvist kring gården. Tompalompa har blivit LPT:ad två gånger. Han hamnar i olika knepiga sällskap med diverse foliehattar och rättshaverister, t ex många som blivit av med sina barn pga LVU. Därför hamnade diskussionen om Tompalompa i Flashbacktråden om Family United, för Fia och Tompalompa samarbetade (dom stod t ex och skrek utanför riksdagen).
En återkommande kamrat i sammanhanget är Fritjof Persson, fd reservofficer och numera galen potatisodlare i Västerbotten. Fritjof vill förhudskontrollera NMR så att dom inte är sionister. Fritjof har minst två egna trådar här på Flashback.
Tompalompa ska rädda allt och alla från myndigheterna. Han tror att han har folket med sig. Oftast sker det genom långa svamliga livesändningar på Facebook. Ibland är han med på rättegångar. Ibland blir han utslängd från myndigheters receptioner. Han livesänder gränslöst utan tanke på andras integritet eller säkerhet.
Tompalompa behöver hjälp.