Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-04, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
På lördag kommer T Lutmark upp till Doghouse för att hjälpa dom

Skönt....vilken tur att han ställer upp, han har ju superkoll på alla lagar och regler, formulär som ska fyllas i och lämnas in. Han kommer fixa allt på en eftermiddag.
Citera
2023-01-04, 08:12
Medlem
goseigens avatar
Det var kul att läsa tråden, men det här är inget jag kommer att följa. Dessa människor är totala stolpskott som sitter så fast i sina vanföreställningar att de ser det sociala skyddsnätet som ett hot - baarnhantlare.

Peter Plötzes kanal på u2b har 1500 visningar på det första inlägg som R är med i, men färre än 30 på de runt omkring. Så jag säger som en del andra; hade det inte handlat om att det är unga kvinnor i bild så hade ingen alls brytt sig; och självfallet inte de tokar som skall dyka upp där till helgen.

Återstår väl att få se var L tog vägen och var R och P kommer att hamna, för huset verkar de ju inte få behålla.

Tänka att man kan klanta till det så på bara något år.
Citera
2023-01-04, 09:14
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han blev avstängd 24 timmar.

Hur vet du det?
Citera
2023-01-04, 09:24
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det var kul att läsa tråden, men det här är inget jag kommer att följa. Dessa människor är totala stolpskott som sitter så fast i sina vanföreställningar att de ser det sociala skyddsnätet som ett hot - baarnhantlare.

Peter Plötzes kanal på u2b har 1500 visningar på det första inlägg som R är med i, men färre än 30 på de runt omkring. Så jag säger som en del andra; hade det inte handlat om att det är unga kvinnor i bild så hade ingen alls brytt sig; och självfallet inte de tokar som skall dyka upp där till helgen.

Återstår väl att få se var L tog vägen och var R och P kommer att hamna, för huset verkar de ju inte få behålla.

Tänka att man kan klanta till det så på bara något år.

Antar att du aldrig har sett ett grekiskt drama.
Antar att du inte förmår skilja kvantitet från kvalitet.
Antar att du är oskuld, som måste bearbetas av en äldre, mer erfaren person.
Så att du lär dig att tänka rätt.
Citera
2023-01-04, 11:05
Medlem
Kronofogden har uppenbarligen varit där och värderat huset, hur länge dröjer det innan de utmäter huset och slänger ut tysken?
Citera
2023-01-04, 12:34
Medlem
flugornass avatar
Nytt klipp uppe.

https://www.youtube.com/watch?v=54GaZaRYxfM
Citera
2023-01-04, 12:37
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Kronofogden har uppenbarligen varit där och värderat huset, hur länge dröjer det innan de utmäter huset och slänger ut tysken?

Ingen aning, men Kron-Kalle publicerar väl här när det är dags.
https://auktionstorget.kronofogden.s...r.html?query=*
Citera
2023-01-04, 12:49
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nytt klipp uppe.

Igår kunde hon inte läsa tyska men idag ska hon låtsas förstå vad han säger och härma hans skratt och det enda hon får ur sig är ”ja”.

Det måste vara nåt rekord att bli flytande över natten.
Citera
2023-01-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nytt klipp uppe.

Titel: "Black hawk?". Vilket tydligen är en amerikansk militärhelikopter som även svenska försvaret inhandlat. Detta med helikoptrar har väl varit på tapeten innan, minns inte hur det kom in..
Citera
2023-01-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Igår kunde hon inte läsa tyska men idag ska hon låtsas förstå vad han säger och härma hans skratt och det enda hon får ur sig är ”ja”.

Det måste vara nåt rekord att bli flytande över natten.

Tror inte språk var hennes starka sida i skolan, men hon kanske förstod av sammanhanget. Jag hörde bara att han gratulerade Till på 60-årsdagen, nämnde att han själv är 58, och sen något de skrattade åt som jag inte uppfattade...
Citera
2023-01-04, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Jag hörde bara att han gratulerade Till på 60-årsdagen, nämnde att han själv är 58, och sen något de skrattade åt som jag inte uppfattade...

“Mmmm… demokrati… mmm… barnhandel… mmm… ansvar? Hmmm… ansvar…”

Citera
2023-01-04, 13:28
Medlem
Det var ett jävla tjatande om barnhandel och den svenska demokratin från tysken. Undra om det någonsin kommer landa hos grupperingen att en överväldigande majoritet i Sverige är för att barn som lever under dysfunktionella förhållanden omplaceras. Skulder hos kronofogden med utmätning av kåken som påföljd. Ständiga konflikter med myndigheten där mor och morfar ringer och trakasserar anställda. Vad jag har förstått av tråden så såg den även förjävligt ut inomhus med fimpar och hampa. Trots dessa ENORMA varningsflaggor så anser de båda att det är en god idé att fortsätta bråka med myndigheterna och dessutom visa upp hela haveriet för omvärlden. Att dårar som Fritjof Persson tar deras parti kommer knappast att hjälpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in