Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Det var knapptryckaren Marianne som var på sjukhus. Där gick tydligen Toms gräns för vad som är för privat för att lägga ut.

Målet imorgon var tydligen att i samlad trupp, med många bilar, åka till mörtarna och fråga hur dom kan hjälpa till. Dom hoppades även få träffa Lisa, och hunden. R och P verkade minst lika förvirrade över vad som ska hända imorgon men försäkrade att alla var välkomna.

Min gissning av hur morgondagen förlöper; Tom gör en 40 minuter lång live utomhus med mörtarna (för inomhus kan man ju bara visa väggar men Tom freestylear ju med mobilen) där Tom drar anekdoter om hur mycket myndigheterna suger medan mörtarna nickar instämmande. Får dom en syl i vädret kommer det handla om hur Sverige idkar barnhandel åt pedofiler. Vi kommer inte få någon bakgrund till varför dom inte betalat sina räkningar och vi kommer inte höra ett ord om att barnet hade deras droger i sig. Man kommer med eftertryck tycka att någon måste göra något, men man kommer inte komma fram till något konkret.

Jag gissar på
hmmm mmmm Erdinger
Citera
2023-01-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Gabriel Eklund, överläkare? Wtf... Tom, den feta, gravida tjejen och några till ska alltså komma klockan tio imorgon. Vad i hela helvetet.
Gabriel har varit expertvittne vid mamma Ms rättegång och talade om anknytning mellan mor och barn främst om vilken anknytning djur har till sina ungar i sin egenskap av biolog
Citera
2023-01-06, 22:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Gabriel har varit expertvittne vid mamma Ms rättegång och talade om anknytning mellan mor och barn främst om vilken anknytning djur har till sina ungar i sin egenskap av biolog
Han har väl fått djurförbud med. Blev av med sina getter. Och hund.
Därför han lurar i vassen i det här gänget…
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-06 kl. 22:52.
Citera
2023-01-06, 22:24
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:

det här är ju inte jättebramänniskor som ska komma och försöka göra det bättre för ett redan trasigt sällskap, jösses.
Citera
2023-01-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han har väl fått djurförbud med. Blev av med sina getter.
Därför han lurar i vassen i det här gänget…
Ja de blev av med getter även hunden togs och avlivades .
Det framhållas hela tiden att läkaren är överläkare problemet är bara att han är allmänläkare och därför inte är särskilt bra som expertvittne gällande området barn och anknytning
Citera
2023-01-06, 22:31
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ja de blev av med getter även hunden togs och avlivades .
Det framhållas hela tiden att läkaren är överläkare problemet är bara att han är allmänläkare och därför inte är särskilt bra som expertvittne gällande området barn och anknytning
Den här Gabriel Eklund var ny för mig finns det några artiklar fakta om honom som haverist?
Citera
2023-01-06, 22:39
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Lite märkligt att klippet om bussolyckan är kvar för det om något visar på vilken skev verklighetsuppfattning Rebecca är i just då, och friskare lär hon ju inte ha blivit efter det. Var abborre mössan en hint till något för den kreationen är inte Rebeccas klädstil.

Vet inte om det är fördröjt/kvarhängande men för mig är alla klipp kvar. Är väl SÄPO som är i farten...
Citera
2023-01-06, 22:39
Medlem
Citat:
Den här Gabriel Eklund var ny för mig finns det några artiklar fakta om honom som haverist?
Inte mycket, mest hans sambo som lägger ut information om hur länsstyrelsen stjäl djur, de förekommer i längre intervju hos kanalen Djurägarna i Sverige på Youtube , Sten-Gunnars kanal dock extremt dåligt ljud
Citera
2023-01-06, 22:45
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Vet inte om det är fördröjt/kvarhängande men för mig är alla klipp kvar. Är väl SÄPO som är i farten...
Nu fick även jag fram alla klippen så det måste vart något tillfälligt fel, så nu sparas dom lokalt om dom försvinner igen.
Men något skumt är det för borta var dom kan det hmm mm Säpo kanske som ångrade sig inför morgon dagen :-)
Edit#
https://i.postimg.cc/9M1V14Cn/aborre.jpg
Senast redigerad av flugornas 2023-01-06 kl. 22:54.
Citera
2023-01-06, 22:54
Medlem
Max3xs avatar
Citat:

Han heter Gabriel Ekman och är geriatriker (åldrings-läkare).

https://sverigesradio.se/artikel/7386242

https://lakartidningen.se/aktuellt/n...-efter-corona/
Senast redigerad av Max3x 2023-01-06 kl. 22:58.
Citera
2023-01-06, 22:59
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Han heter Gabriel Ekman och är geriatriker (åldrings-läkare).

https://sverigesradio.se/artikel/7386242
Tack för det nu kan jag kolla vidare själv, det som är skrämmande med den här tråden är att jag var helt ovetandes om alla stollar innan jag av en slump läste den. Knappt man tror det är verkligt det är ju en helt ny värld som öppnar sig som jag inte hade en aning om.
Citera
2023-01-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Psykotiska Fritjof styr psykotiska Lutmark och har satt griller i huvudet på honom. ”Att Lutmark är en ledare i själva kampen.”
Det bästa vore om polisen plockar in Lutmark igen imorgon på lpt vid samlingen kl 10 utanför biltema i Norrtälje. Det tar udden av galenskapen ett tag i alla fall…

Den där Fritjof sitter ju och skriker in i micken, fast lite stelt och stapplande samtidigt. Fattar inte hur någon orkar lyssna. Herregud, fanns det så där mycket knäppa rättshaverister förut eller har det blivit värre tror ni? Covid och antivaxx blev kanske utlösande för många? Och så all skit på Internet, kanske mer isolering och hårdare samhälle IRL ... Lite OT kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in