Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
Och VARFÖR är de där tänker du? Att polisen är med ser jag som nödvändigt med tanke på hur de faktiskt uppträder.
Att KF var där är ju helt förståligt eftersom de har en skuld.
Citat:
”I sig” är det ju inte utan det är ju en mycket större och komplex bild som sammantaget motiverar omhändertagande. Gör dig inte dum nu. 👍🏻🙃
Jo det är ju grejen. Soc anser att hennes agerande inte ger en harmonisk miljö (eller hur de uttryckte det).
Dvs hennes psykbryt på myndigheterna - användes som argument för att ta barnet. Det är ett rundgångsförfarande. De provocerar fram en reaktion som ge anger som orsak.
Citat:
Ser du verkligen inget som helst ansvar eller fel från någon av dem? På riktigt? Allt är myndigheternas fel?
Givet är de skyldiga pengar och det är inte ok att röka CB när man ammar. Och man måste ha tillstånd för hampa och hundarna kopplade.
De är helt klart fuckups men det är inte så farligt som de blivit. Jag vet hur det är på såna där orter.
Garanterat att det finns en hatmaffia därute som inte gör annat än snackar skit om dom och letar detaljer att anmäla och anmärka på. Det är mitt problem i detta. Att de häxdrevar.