Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Bränn EU-flaggan. Sverige tycker dom bara om när vi står och betalar. Avsluta skiten och låt deras länder sjunka.
Helt rätt. #swexit
Citera
2023-01-24, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Singapore fungerar bättre än något annat land i världen. Islam är närvarande i Singapore. De tolererar dock inte Koranbränningar. Du får uppdatera dig om detta herr fiskmås.

Bra av EU att kritisera Sverige, Koranbränningar är inte konstruktivt.

Nej det fungerar inte "bättre" än något annat land i världen.

Singapore är dessutom en mångreligiös stadsstat. Deras regering behandlar religionsfrågan extremt seriöst och kommer omedelbart att slå ner på alla som försöker provocera fram religiösa frågor.

En annan anledning till varför de lyckas är för att 97% av befolkningen är asiater (75% chinese, 13% malay, 9% indian). Låt getterna från Mellan-Östern invadera och plöja undan alla asiater med Islam så ska du får se vad som händer --- vilket redan provats 40ggr? genom historien och inte fungerat.

Nu kan du ju svara på mina frågor:
- Ska man få bränna andra religiösa böcker?
- Är det inte en elak handling och direkt kränkande mot ex GW Person att bränna hans bok?
- Ska man få bränna den svenska flaggan, eller andra flaggor?
Citera
2023-01-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Helt knäpptyst från EU när svenskar förnedringrånas av killar med muslimska namn..
När Svenskar våldtas i tusentals av män med muslimska namn..

Och oj en bok bränns, då ska det fördömas..
EU är ett jävla skämt! Jag i alla fall går inte på det där skitsnacket om "rasism"..
Rasism för mig är brott som på riktigt skadar personer och förstör dom för livet.

Visa ett enda fall där Svenska killar förgripit sig på en muslimsk flicka?
Där Svenska killar förnedringsrånat en muslimsk pojke?
Snälla ETT ENDA fall? Någon?
EU ingår i den globalistiska agendan och bedriver krig mot Europas vita/kristna folk. Självklart är de knäpptysta när deras kaossoldater gör det de ska och självklart skriker de som grisar när kaossoldaterna ifrågasätts.

Det pågår ett folkmord, den som inte ser detta har hål i huvudet.
Citera
2023-01-24, 14:20
Medlem
Sverige har ett unikt sätt att hantera sånt här! Armband!!!

Armbandet är det bästa och billigaste sättet Sverige kan hitta på, Jag är.säker på att de sitter och kliar sig i huvudet i detta nu och försöker komma på vad som ska stå på armbandet!

Några förslag?
Koranen för oss närmare varann?
Bränn inga böcker?
Ge din vän en bok?
Förlåt han är dansk?
Men han då?
Citera
2023-01-24, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Min kommentar var ett svar på påståendet att:

På det svarade jag att Singapore är världen bäst fungerande stat, och att Islam är närvarande i Singapore. Singapore tolererar dock inte Koranbränningar, vilket är en anledning till att stadsstaten fungerar så bra.

Dubai är en muslimsk stat som inte heller tolererar bränningar av heliga böcker. Fungerar Dubai som "bajs"?

Med dessa exempel i åtanke vet vi att absolut yttrandefrihet inte fungerar i en mångkultur, som Sverige är idag, och EU har alltså all rätt att kritisera Sverige när Sverige använder sig av hatiska metoder som inte fungerar lika bra som metoder som används i mer toleranta stater som Singapore och Dubai.

Du är inte påläst om Singapore:
Jag citerar Singapores ex Premiärminister Lee Kuan Yew, 30 år vid makten.
He added: “I would say today, we can integrate all religions and races except Islam.”

Slut på diskutionen.
Citera
2023-01-24, 14:44
Medlem
bomhulls avatar
När är det dags för swexit?
Citera
2023-01-24, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Du är inte påläst om Singapore:
Jag citerar Singapores ex Premiärminister Lee Kuan Yew, 30 år vid makten.
He added: “I would say today, we can integrate all religions and races except Islam.”

Slut på diskutionen.

Hittade artikeln i Herald Sun:

LKY fick ju skit i parlamentet när han yttrade detta. Islamofob skrek dom muslimska ledamöterna.
Han var inte sen att svara och försvara sin ståndpunkt:

My speech expressed a profound dislike of the ideology of Islam because it lends itself to a) homophobia, b) the subjugation of women, c) anti-semitism d) viciousness towards so-called apostates, e) authoritarianism and f) a somewhat medieval approach towards crime and punishment. And then there’s the barbarism of female circumcision, forced marriages and the notion that those who are not Muslims are not quite human, that their lives are worthless. These last three manifestations of Islamic thought are not universally present throughout the Islamic world, for sure. But the ideology facilitates them, offers them a weird sort of legitimacy.
Citera
2023-01-24, 14:51
Medlem
Tycker det är bra att islamister ogillar Sverige. Hade de tyckt om oss så hade vi gjort någonting jävligt fel.
Citera
2023-01-24, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Så Putin kan stoppa Finland från att gå med i NATO och säkra sin gräns genom att skicka en koran till en full finne som bränner den?

Det låter väldigt seriöst
Mm. Ännu lustigare är ju att våra gud smedjade människokroppar kan råka förlora sitt liv av att liksom "hej, Ukraina var fint" eller "öh, jag sa något med min mun. Yep" när man kommer till himlen och Gud med sin badrock och tofflor undrar, "öh, wtf gör du här? Jahapp, så enkelt va?"
Jag börjar faktiskt fundera på om ni ens hamnar i himlen. Sluta logga ut möjligtvis?
Som om inte världen blir knullad om ett minsta människoliv dör alltså...
Vi alla vet att gud har skitit i evigheter åt att någon dör i Afrika varje gång vi klappar per tionde sekund åtminstone. Typiskt neger djävular att försäga sig... haha.
Kan det inte bevisas heller att söta lilla flicka blondiner här i Sverige också är utav kalibern att det liksom bara är trams med deras jävla liv ändå? Det vore ju något att äta chips till.
Snälla peka bara på nån som är viktigare än oss alla. Det kommer ändå bli fuckat och ihåliga argument tillslut. Hor liv. Varför är de ens så kaxiga egentligen med det här om att vara högre än mig hela tiden? Nåja, mitt perspektiv. Lilla jag.
Öh, trevlig fortsättning vad ni än är till eller håller på.
Senast redigerad av MittHederligaSmet 2023-01-24 kl. 16:09.
Citera
2023-01-24, 16:04
Medlem
S.W.I.Ms avatar
EU-stadgan om de grundläggande rättigheterna Artikel 11 - Yttrandefrihet och informationsfrihet
"1. Var och en har rätt till yttrandefrihet. Denna rätt innefattar åsiktsfrihet samt frihet att ta emot och sprida uppgifter och tankar utan offentlig myndighets inblandning och oberoende av territoriella gränser."

EU kan därmed hålla käften.
Citera
2023-01-24, 16:58
Medlem
ProPapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
När är det dags för swexit?

Snarast vore trevligt.
Citera
2023-01-24, 17:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag förmodar att båda dessa politruker gjorde sina uttalanden på så sätt att inga följdfrågor var möjliga, eller alternativt vid ett tillfälle där endast lydiga "journalister" medverkade, för annars kunde man kanske vänta sig att någon bett dem utveckla sina resonemang lite.

Exempelvis kan man fråga sig vad det är för "åtgärder" Bahrke vill att svenska myndigheter ska vidta, eller hur Moratinos egentligen definierar "yttrandefrihet", men jag förmodar att ingen ville, vågade, eller hade möjlighet att räcka upp handen...

Eftersom vi bara kan gissa vad som efterfrågas sätter jag mina slantar på att det åter igen är en önskan om blasfemilagar som framförs av dessa EU-toppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in