Citat:
Ursprungligen postat av
Yolololz
Så Putin kan stoppa Finland från att gå med i NATO och säkra sin gräns genom att skicka en koran till en full finne som bränner den?
Det låter väldigt seriöst
Mm. Ännu lustigare är ju att våra gud smedjade människokroppar kan råka förlora sitt liv av att liksom "hej, Ukraina var fint" eller "öh, jag sa något med min mun. Yep" när man kommer till himlen och Gud med sin badrock och tofflor undrar, "öh, wtf gör du här? Jahapp, så enkelt va?"
Jag börjar faktiskt fundera på om ni ens hamnar i himlen. Sluta logga ut möjligtvis?
Som om inte världen blir knullad om ett minsta människoliv dör alltså...
Vi alla vet att gud har skitit i evigheter åt att någon dör i Afrika varje gång vi klappar per tionde sekund åtminstone. Typiskt neger djävular att försäga sig... haha.
Kan det inte bevisas heller att söta lilla flicka blondiner här i Sverige också är utav kalibern att det liksom bara är trams med deras jävla liv ändå? Det vore ju något att äta chips till.
Snälla peka bara på nån som är viktigare än oss alla. Det kommer ändå bli fuckat och ihåliga argument tillslut. Hor liv. Varför är de ens så kaxiga egentligen med det här om att vara högre än mig hela tiden? Nåja, mitt perspektiv. Lilla jag.
Öh, trevlig fortsättning vad ni än är till eller håller på.