Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-25, 15:13
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Det har jag aldrig hört någon säga.

Var det någon som klagade på Turkiet eller är det fritt fram att begå övergrepp mot gruppen svenskar?
Citera
2023-01-25, 15:24
Medlem
Agent.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Dags att gå ur eu. Det är ju bara skit med eu. Vad fan har vi fått av eu? Just det! Inte ett skit!!

Det är väl just skit vi fått?
På den punkten har EU verkligen levererat.
Citera
2023-01-25, 18:25
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Men islam är så pass stort i Sverige och världen att det ALDRIG kommer försvinna varken från Sverige eller världen.

Varför inte arbeta mot en verklighet där alla i samhället kanske inte håller med varandra men respekterar och tolererar varandra?

En oreformerad antik politisk filosofi som handlar om erövring har inget i ett civiliserat samhälle att skaffa. Glöm inte bort att muslimerna tillber en profet som var massmördare, terrorist, pedofil, stråtrövare, torterare osv och att den enda anledningen att denna politiska filosofi kallas religion är att att lura människor till att lyda denna genuina ondska. Finns inget att respektera eller tolerera i en filosofi som i grunden vill döda oss västerlänningar samt utplåna civilisationen.

De senaste händelserna där idioter hetsar mot Sverige besinningslöst gör bara saken ännu klarare.
Citera
2023-01-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
En oreformerad antik politisk filosofi som handlar om erövring har inget i ett civiliserat samhälle att skaffa. Glöm inte bort att muslimerna tillber en profet som var massmördare, terrorist, pedofil, stråtrövare, torterare osv och att den enda anledningen att denna politiska filosofi kallas religion är att att lura människor till att lyda denna genuina ondska. Finns inget att respektera eller tolerera i en filosofi som i grunden vill döda oss västerlänningar samt utplåna civilisationen.

De senaste händelserna där idioter hetsar mot Sverige besinningslöst gör bara saken ännu klarare.

Håller med fullständigt.
Nu tycker jag att alla svenskar skaffar en koran och bränner.

Muslimerna kan få skrika bäst dom vill.
Istället för att leva så skriker dom bara död död död åt allt o alla iaf.
Citera
2023-01-26, 02:22
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Det är väl just skit vi fått?
På den punkten har EU verkligen levererat.
Ja, jag uttryckte mig lite klumpigt pga min upprördhet.
Citera
2023-01-26, 03:28
Avstängd
Så EU vill förbjuda kritik och hat mot Islam.

Helt ofattbart, riktigt obehagliga uttalande. Så man ska inte få ha rätt att hata vad som helst i ett samhälle att få uttrycka hat och kritik mot detta.

Vilka länder kommer dessa människor ifrån och hur ser yttrandefrihet ut i deras länder undrar jag.

Islam är en livsfarlig ideologi och är inte ens en religion. Dom vill med hot om våld att folk inte ska få ogilla, hata och uttrycka kritik mot deras ideologi där sex med barn ingår.

Ser på deras länder, bara diktaturer och våld, så fort man diskutera med dom på nätet så mordhotas man. Alla terrorgrupper består av muslimer.

Yttrandefrihet är riktigt skör nu känner jag, det finns väldigt starka krafter inte bara inom islam utan även hos vänstern. Jag tror det är bara en tidsfråga innan den försvinner. HMF lagen är en väldigt förvirrande lag och som sätter käppar i hjulet för yttrandefriheten.
Citera
2023-01-26, 05:44
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svammelprofeten
Håller med fullständigt.
Nu tycker jag att alla svenskar skaffar en koran och bränner.

Muslimerna kan få skrika bäst dom vill.
Istället för att leva så skriker dom bara död död död åt allt o alla iaf.

Rent principiellt tycker jag att du har rätt, men om jag fick bestämma strategi, vilket jag naturligtvis aldrig kommer att få, så tycker jag att vi inte bränner några koraner, utan i tysthet skriver nya lagar där vi i lugn och ro utvisar alla invandrare som ljugit om sin härkomst, ålder, geografiska bakgrund, namn etc och ej genom ett pass kan bevisa vilka de är. Börjar med de kriminella och deras släkter. Detta skall ske i tysthet. En efter en.

Inga symbolhandlingar utan ren effektivitet.
Citera
2023-01-26, 08:24
Medlem
Konfucius2s avatar
Som vanligt massa tokstollar på FB som skriver massa tyckande utan att förstå konsekvenserna…

Naturligtvis ska Sverige va med i EU och naturligtvis ska Sverige så fort som möjligt gå över till Euro.

Ett litet skitland ute i periferin är vad Sverige faktum är/ har blivit. Med dagens politiker och sammansättning i landet skulle Sverige förpassas tillbaks till hedenhös om man valde att lämna samarbetet med EU…
Citera
2023-01-26, 09:25
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Rent principiellt tycker jag att du har rätt, men om jag fick bestämma strategi, vilket jag naturligtvis aldrig kommer att få, så tycker jag att vi inte bränner några koraner, utan i tysthet skriver nya lagar där vi i lugn och ro utvisar alla invandrare som ljugit om sin härkomst, ålder, geografiska bakgrund, namn etc och ej genom ett pass kan bevisa vilka de är. Börjar med de kriminella och deras släkter. Detta skall ske i tysthet. En efter en.

Tyvärr saknas en stark och beslutsam hand som kan utföra det du drömmer om. Sedan den svenske mannen övergett all vett och sans och överlämnat makten till känslostyrda kvinnor finns varken vilja eller medel att göra det som behövs. EU eldar på detta och landet är nu en krigsskådeplats för alla att beskåda. Och det kommer bara att bli värre. Paludans koranbränning är i det stora hela inte ens en parentes i marginalen med fontstorlek 0.
Citera
2023-01-26, 13:04
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Ungefär den miljonte anledningen att gå ur EU.
Citera
2023-01-26, 18:20
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Tyvärr saknas en stark och beslutsam hand som kan utföra det du drömmer om. Sedan den svenske mannen övergett all vett och sans och överlämnat makten till känslostyrda kvinnor finns varken vilja eller medel att göra det som behövs. EU eldar på detta och landet är nu en krigsskådeplats för alla att beskåda. Och det kommer bara att bli värre. Paludans koranbränning är i det stora hela inte ens en parentes i marginalen med fontstorlek 0.

Korrekt... jag tänker på alla dessa muslimska analfabeter som kaosar. Ingen av dem kan läsa, ännu mindre skriva. De har således ingen aning om vad som står i Koranen. De kan inte ens få ut något sammanhang av en serietidning trots bilder. Skall man verkligen bry sig om vad dom tycker?
Citera
2023-01-26, 19:52
Medlem
Citat:

Jag stödjer dig fullt ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in